این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

 ایستابلایزر(تثبیت کننده برق) تماس بگیرید

ایستابلایزر(تثبیت کننده برق)

%0
  • تهران تهران مرکز
معرق سنگ و  معرق سرامیک ( واترجت سنگ ) تماس بگیرید
  جت هیتر برقی مرغداری و گلخانه – 09190768462 0 تومان

جت هیتر برقی مرغداری و گلخانه – 09190768462

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

کارواش صنعتی آب گرم - واترجت صنعتی

در استان تهران تهران مرکز, | خدمات صنعتی

شرکت بازرگانی پیشتاز نماینده شرکت های karcher آلمان و pulitecno ایتالیا در زمینه دستگاههای واترجت
کاربرد های واترجت :
واتر جت یا جت پاور یا همان آبپاش های فشار قوی قادر است به وسیله فشار بالای آب، سطوح مختلف را نظافت کند و برای جرم زدایی، رسوب زدایی، چربی زدایی و رنگ زدایی و ... بکار می رود. قدرت کارایی شستشوی دستگاه های واترجت با توجه به سه عامل فشار آب ، میزان آب خروجی در زمانی معین (دبی) و دمای آب خروجی تغییر می یابد. برخی از کاربردهای دستگاه شستشوی فشار قوی آب شامل موارد زیر است:
شستشوی ماشین آلات صنعتی و ساختمانی
شستشوی تاسیسات ساختمانی
شستشوی کف پارکینگ ها و یا سطوحی که دچار جرم گرفتگی شده اند.
شستشوی مخازن خاص در کارخانه
شستشوی لوله ها و تاسیسات پالایشگاهی و ...
کارواش سه فاز آب گرم MAGNUM 300.21
مشخصات کلی محصول:
کارواش صنعتی آب گرم MAGNUM 300.21 دارای ویژگی هایی است که باعث شده است این دستگاه در دنیا در زمره کارواش های کم نظیر باشد.دستگاه دارای 300 بار فشار عملیاتی و 350 بار فشار اسمی میباشد و دبی خروجی آب آن 1260 لیتر در ساعت است این ویژگی ها ، سرعت و فشار کاری مناسب برای رفع هرگونه آلودگی را مهیا می کند.

ویژگی های محصول :
1. این دستگاه کارواش صنعتی آب گرم فشار قوی یکی از منحصر به فردترین دستگاه های در ابعاد خود میباشد ، که توانایی گرم کردن آب تا 140 درجه سانتیگراد و با فشار 300 بار را دارد.
2. دستگاه دارای سیستم TSI و TQC (توتال استپ سیستم) میباشد که باعث میشود که این کارواش صنعتی در مثابل هرگونه نوسانات برق ، نشتی آب و یا فشار کم یا زیاد آب ورودی محافظت شود.
3. پمپ کارواش صنعتی MAGNUM 300.21 دارای سه پستون سرامیکی ، سه گانه میباشد که آخرین تکنولوژی پیستون های پمپ در پمپ های کارواش می باشد.
4. به دلیل دبی خروجی آب بسیار بالای 1260 لیتر در ساعت ، و فشار آب 300 بار ، این دستگاه یکی از ایده ال ترین محصولات برای اجرای واتر سند بلاست با استفاده از نازل مخصوص سند بلاست میباشد.دبی خروجی بالا به سرعت عملکرد دستگاه بسیار کمک نموده است.
5. این دستگاه دارای کنترل پنل ضد آب و بسیار ساده برای استفاده اپراتور میباشد.
6. دستگاه ساخت کمپانی پولیتکنو ایتالیا است که یکی از کمپانی های شهیر در امر تولید کارواش های صنعتی در ایتالیا میباشد.
7. شلنگ استفاده شده در این دستگاه دارای گارد محافظ فولادین میباشد به طوریکه بافتی از جنس فولاد کاملا دور شلنگ را فراگرفته است.(این دستگاه قابلیت اضافه نمودن قرقره شلنگ جمع کن را در صورت نیاز دارد).
8. این دستگاه دارای مخزن 10 لیتری برای مواد شوینده میباشد که طوری تعبیه شده است که مواد شوینده بدون اینکه وارد پمپ دستگاه شود ، پاشش میگردد.

ویژگی های سیستم ایمنی TSI و TSTبه کار رفته شده در این کارواش صنعتی :
1.سیستم خاموش کننده کلی دستگاه : در صورتی که دستگاه مدتی در حالت stand by قرار گیرد و از دستگاه استفاده نشود، دستگاه به طور اتوماتیک خاموش می گردد که این امر مصرف برق دستگاه را کاهش می دهد.
2.خاموش کننده اتوماتیک در صورت نشتی : توقف اتوماتیک در صورت بروز نشتی آب از اتصالات، که از آسیب رسیدن به دستگاه جلوگیری می کند.
3.توقف اتوماتیک در صورت کمبود آب : در صورت افت شدید فشار آب ورودی، کار دستگاه به صورت اتوماتیک متوقف می شود تا از ورود هوا به پمپ و شلنگ انتقال جلوگیری کند. زیرا ورود هوا به پمپ سبب افت فشار و دبی آب شده و برای رفع مشکل نیاز به هواگیری دارد.
4.سیستم توقف اتوماتیک موتور: در صورت افزایش بیش از حد دور موتور و ایجاد اضافه بار روی موتور ، دستگاه به صورت خودکار خاموش می گردد تا از آسیب دیدن موتور جلوگیری شود .
ویژگی های سیستم SPRAYDET به کار گرفته شده در این کارواش صنعتی :

این سیستم مربوط به قسمت مکش و پاشش مواد شوینده می باشد. در دستگاه های پلی تکنو مواد شوینده، بدون عبور از پمپ دستگاه به داخل شلنگ و در نهایت نازل هدایت می گردد که این امر از ایجاد رسوب در داخل پمپ جلوگیری کرده و عمر مفید پمپ را به میزان چشمگیری افزایش می دهد.

تمامی محصولات ارائه شده در شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز دارای گارانتی 1 الی 2 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشد و این شرکت دارای بخش فنی - مهندسی مجهز و مجزایی برای ارائه خدمات پس از فروش می باشد.
برای آشنایی بیشتر با این محصولات و سایر محصولات مشابه می توانید با شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز تماس حاصل فرمایید و یا به سایت شرکت مراجعه کنید.

شرکت تولیدی بازگانی پیشتاز
شماره تماس : 02166572450 الی 52
شماره تماس همراه : 09125092388
آدرس : خیابان فرصت شیرازی ، بعد از تقاطع دکتر قریب پلاک 83 ، واحد 3B
لینک مستقیم : www.Pishtaz.info


واترجت ، واترجت صنعتی ، واترجت آب سرد ، واترجت آب گرم ، واترجت تک فاز ، واترجت سه فاز ، واترجت دیزلی ، واترجت نیمه صنعتی ، واترجت آب سرد صنعتی ، واترجت آب گرم صنعتی ، واترجت Pulitecno ، وات


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا