این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

طراحی سایت و اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال تماس بگیرید
اسکریپت صرافی رمز ارز تماس بگیرید

اسکریپت صرافی رمز ارز

%0
  • اصفهان اصفهان

جدیدترین آگهی برنامه نویسی نرم افزار

تبلیغات و بازاریابی از طریق ارسال ایمیل موثر و هدفمند

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | آگهی های برنامه نویسی نرم افزار

در بازاریابی امروز، ایمیل جواب میدهد
امروز روشهای مارکتینگ تغییرات زیادی کرده اند، روشهای قدیمی کم کم منسوخ و روشهای جدید جایگزین میشوند. ایمیل مارکتینگ یکی از آنهاست.
بدون شک در این قرن ایمیل سریع ترین، منعطف ترین، به صرفه ترین، شخصی ترین و هدفمندترین وسیله ارتباطی در دنیای امروز است و ایمیل مارکتینگ یکی از قدرتمندترین و در عین حال ناشناخته ترین وسایل ارتباطی دنیای بازاریابی است.
چرا ایمیل جواب میدهید؟
• بیش از آنچه سرمایه می گذارید به دست می آورید.
• به شما کمک می کند با دیگران ارتباط برقرار کنید.
• می تواند بسیار هدفمند باشد.
• در کنار دیگر روش ها به خوبی عمل می کند.
ارسال انبوه ایمیل تبلیغاتی (Email Marketing) جدیدترین و منطقی ترین شیوه تبلیغات در دنیای پیشرفته امروز است. اکثر صاحبان مشاغل، خدمات، شرکت ها و موسسات خصوصی و دولتی، خصوصاً در کشورهای آمریکا، ژاپن، چین و دیگر کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه جهان، از این شیوه نوین جهت معرفی محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. این روش علاوه بر این که نسبت به دیگر روش های کلاسیک تبلیغات نظیر تیزر تلویزیونی، آگهی در جراید، تبلیغات شهری و... فوق العاده ارزان تر است، جنبه های روانی مثبتی نیز ایجاد می کند. زمانی که ایمیل شما مستقیماً از طرف شما به شخص گیرنده ارسال شود، این احساس در آن شخص به وجود می آید که به او احترام گذاشته شده و توجه و علاقه او به محتوای ایمیل دریافتی بیشتر خواهد شد.
خواهشمندیم جهت کسب اطلاعات بیشتر از وب سایت این شرکت به آدرس www.ipt24.com دیدن فرمایید یا با ایمیل info@ipt24.com مکاتبه نمایید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید
آدرس: تبریز - چهارراه حافظ - نبش کوچه قربانی - پلاک 94
شماره تماس: 5425460-0411


تبلیغات ایمیلی ، ارسال ایمیل ، بازاریابی ایمیل ، ایمیل مارکتینگ ، ایمیل انبوه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا