این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات مسافرتی

مهاجرت تحصیلی به کشور آمریکا:

در استان تهران تهران شمال, | خدمات مسافرتی

یکی از راه های مهاجرت به آمریکا از طریق ادامه تحصیل است. اقدام به تحصیل برای همه مقاطع تحصیلی در کشور آمریکا امکان پذیر می باشد. آمریکا کشور شانس هاست ودانشگاهایی با رنکینگ بالایی دارد ومعمولا تعداد زیادی از بهترین دانشگاهای دنیا مانند دانشگاه هاروارد در آمریکا قرار دارد برای دریافت پذیرش از دانشگاه های آمریکا می توان با تمامی مدارک صادر شده از دانشگاه های ایران (علمی کاربردی،پیام نور،غیر انتفاعی وآزاد و سراسری) اقدام نمود.(موسسه حقوقی ملک پور برترین ارایه کننده خدمات حقوق داخلی و بین المللی)

ایلات متحده آمریکا با داشتن قریب به ۵٬۸۰۰دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی امکان تحصیلات در سطوح مختلف آموزش عالی را برای تقریباً تمامی افراد فراهم نموده است.

در آمریکا غالبا سه نوع دانشگاه وجود دارد:

دانشگاه های دولتی و ایالتی(public) مثل دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس یا دانشگاه تگزاس در آستین

دانشگاه های خصوصی غیر انتفاعی(non-profit private) مثل دانشگاه استنفرد یا ام آی تی دانشگاه های خصوصی انتفاعی(profit private) مثل دانشگاه فینیکس یا دانشگاه دورای که بسیاری از این ها اغلب به صورت آنلاین و از راه دور فعالیت دارند. برای دریافت پذیرش از دانشگاه های آمریکا می توان با تمامی مدارک صادر شده از دانشگاه های ایران (علمی کاربردی،پیام نور،غیر انتفاعی وآزاد و سراسری) اقدام نمود. (موسسه حقوقی ملک پور برترین ارایه کننده خدمات حقوق داخلی و بین المللی
دانشگاه های آمریکا رایگان نمی باشند ولی برای تامین هزینه ها روش های گوناگونی وجود دارد مانند دریافت وام های کم بهره تضمین شده از طرف دولت فدرال (federal loans)، کمک هزینه های بلاعوض (grants)و انواع بورس های تحصیلی از مهمترین راه های تامین شهریه دانشجویان دانشگاه های آمریکا محسوب می شوند.(موسسه حقوقی ملک پور برترین ارایه کننده خدمات حقوق داخلی و بین المللی)

هزینه های مقاطع مختلف و دانشگاه ها در کشور آمریکا متفاوت میباشد .حدود هزینه ها برای مقطع لیسانس از ده تا هجده هزار دلار،برای مقطع لیسانس به بالا از هجده تا بیست وپنج هزار دلار متغیر است.(توجه فرمایید که این هزینه به دلیل متفاوت بودن دانشگاه ها متغیر میباشد)

تحصیل در مقطع دبیرستان در کشور آمریکا:

برای گرفتن پذیرش و ویزا در مقاطع دبستان تا دبیرستان شخص باید پشتوانه مالی بسیار قوی در ایران داشته باشد و یا این که دارای یک خویشاوند درآمریکا باشد که بعنوان قیم شخص را ساپورت مالی نماید. در ضمن شخص باید دارای مدرک IELTS باشد.(موسسه حقوقی ملک پور برترین ارایه کننده خدمات حقوق داخلی و بین المللی)

تبصره: برای برخی از دانشگاه ها بدون مدرک زبان نیز میتوان اقدام به پذیرش نمود.

تحصیل در مقطع لیسانس در کشور آمریکا:

برای ادامه تحصیل در مقطع لیسانس نیاز به مدرک پیش دانشگاهی نیست وبا مدرک دیپلم هم میتوان برای پذیرش اقدام نمود. برای گرفتن پذیرش از دانشگاه باید دو مرحله را طی کردکه عبارتند از:

1 مرحله به رسمیت شناختن مدرک(evaluate)

2- گرفتن پذیرش از دانشگاه(i20)

(موسسه حقوقی ملک پور برترین ارایه کننده خدمات حقوق داخلی و بین المللی)

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور آمریکا:

برای دریافت پذیرش فوق لیسانس از دانشگاه های آمریکا میتوان با تمامی مدارک لیسانس صادر شده از دانشگاه های ایران (علمی کاربردی،پیام نور،غیر انتفاعی وآزاد و سراسری) اقدام نمود.(موسسه حقوقی ملک پور برترین ارایه کننده خدمات حقوق داخلی و بین المللی)برای پذیرش فوق لیسانس نیز دو مرحله ذکر شد ه در بالا باید طی شود. (موسسه حقوقی ملک پور برترین ارایه کننده خدمات حقوق داخلی و بین المللی)

توجه داشته باشید که بدون مدرک زبان نیز می توان برای پذیرش اقدام نمود.

تحصیل در مقطع دکتری در کشور آمریکا:

افرادی که دارای مدرک فوق لیسانس در ایران می باشند می توانند برای پذیرش دکتری در کشور امریکا اقدام نمایند. و چنان چه فرد دارای مقاله علمی و رزومه قوی باشد می تواند از بورس های دانشگاه استفاده نماید.
برای اطلاعات بیشتر به سایت ملکپور مراجعه فرمائید.


مهاجرت تحصیلی آمریکا ، دانشگاههای آمریکا ، ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا