این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات SMS

ارسال پیامک صوتی هوشمند

در استان اصفهان اصفهان, | خدمات SMS

به این معنی که با تنظیم یک کمپین، سامانه شروع به تماس گرفتن با مخاطبین کرده و وضعیت ارسال را به صورت لحظه ای به نمایش می گذارد. تماس موفق و پاسخ نداده و حتی میزان ثانیه ای که مخاطب پیام را شنیده است قابل مشاهده است.
از طرفی با سامانه اسپادانا می توان پیام به صورت ترکیبی فرستاد، به این صورت که پیامی واحد با اجزایی متغییر برای کاربران ارسال شود. شبیه به ارسال هوشمند در سامانه
های پیامک متنی
2. سرویس کپچا و احراز هویت ( تایید شماره موبایل)
یکی از مشکلاتی که اکثر سایت ها و اپلیکیشن های موبایلی در هنگام موبایل دارند، تایید شماره موبایل اعلام شده است که این کار اکثرا با پیامک متنی انجام می شود. تاخیرهای سامانه های پیامک متنی و همچنین بلک لیست بودن خیلی از شماره های مخاطبین، روند تایید و بالتبع ثبت نام کاربر را با مشکل روبرو کرده و در بعضی مواقع موجب دفع مخاطب می شود. اسپادانا با سرویس کپچای صوتی این امکان را فراهم می کند تا نرم افزارهای مختلف کدهای تایید خود را به شماره مخاطبین سریعا ارسال کرده و کاربر ثبت نام خود را نهایی کند. گفتنی است این سرویس منحصرا توسط زمانک ارائه شده است.
3. سرویس اعلام های بانکی و سررسید ها
زمانک این امکان را دارد تا با قرار گرفتن کنار نرم افزارهای دیگر در مقاطع مختلف برای مخاطبان انبوه پیام های ویژه ارسال کند. برای مثال اعلام معوق شدن اقساط بانکی و یا سررسید پرداخت قبض برق و یا سررسید بیمه

3.سرویس های تعاملی
اسپادانا این امکان را دارد تا با ارسال پیام های نظرسنجی با مخاطبان وارد تعامل شود. برای مثال یک مسابقه تلفنی و یا نظرسنجی از یک همایش را در نظر بگیرید که مخاطب با فشردن شماره های موبایل می تواند نظر خود را اعلام کند. این آمار به صورت لحظه ای دراسپادانا قابل مشاهده است.

در زیر انواع ارسال های پیامک صوتی را مشاهده می نمایید.
ارسال سریع
ارسال از دفترچه های تلفن
csvارسال از فایل
ارسال از نقشه همراه اول
ارسال از نقشه ایرانسل
ارسال منطقه ای کشوری
ارسال کدپستی کشوری
ارسال کدپستی تهران و کرج
کدپستی ایرانسل/جنسیت
مناطق ایرانسل/جنسیت
ارسال بازه ای و تصادفی
ارسال مشاغل و اصناف
ارسال از آنتن های ایرانسل


طراحی سایت حرفه ای وارزان ، پنلsms ، پیامک صوتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا