این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی تماس بگیرید

چاپ و تبلیغات سرویس های طلایی

%0
  • فارس شیراز
هدایای تبلیغاتی ، برش و حک لیزر تماس بگیرید

هدایای تبلیغاتی ، برش و حک لیزر

%0
  • تهران تهران مرکز
فهیم گرافیک ( طراحی / عکاسی تبلیغاتی / چاپ ) تماس بگیرید

جدیدترین آگهی لوازم التحریر

نوارچسب کاغذی 2 سانتیمتر تماس بگیرید

نوارچسب کاغذی 2 سانتیمتر

%0
  • تهران مرکز

سررسید، دفتر خاطرات، دفتر ثبت و برنامه ریزی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم التحریر

عُمرنامه ( عُمر نِگار )
دفتری است حاوی فرم ها و جداولی مخصوص برای نوشتن کلیه اطلاعات مهم هر شخص برای تمام زندگیش و همچنین یک سررسید ساله که می تواند به عنوان کاملترین مرجع جهت ثبت ، برنامه ریزی و مدیریت کلیه امور مهم زندگی مورد استفاده قرار گیرد.
اگر می خواهید واقعا در طول زندگی خود هیچ چیز را حتی برای یک بار به فراموشی نسپرید و هیچ موقع به دلیل فراموشی امور قابل اجرایتان دچار خسارت های متعددی نگردید به شما توصیه می کنیم از عمرنامه استفاده کنید.
عمرنامه برای اولین بار در جهان توسط طراح و مبتکر آن که یک ایرانی است طراحی و منتشر شده است و یکی از اهداف اصلی مولف آن متمرکز نمودن کلیه اطلاعات مهم در طول زندگی اشخاص در یک جای مشخص و ایجاد نظم و برنامه ریزی در زندگی انسان هاست. جالب است بدانید به روایت هائی اولین سررسید جهان نیز توسط یک ایرانی طراحی و منتشر شده است.
عمرنامه می تواند به عنوان دفتر حساب و کتاب ، دفتر خاطرات ، دفتر اسناد و املاک و دفتر برای تمام اهداف زندگی اشخاص استفاده شود.
عمرنامه به ما ایرانیان سربلند این امکان بزرگ را هدیه می دهد تا همیشه منظم ترین ، سالمترین ، بهترین و موفقت ترین انسان های روزگار باشیم.
عمرنامه با جلد سخت ( افست ) در این نوع از 5 رنگ شاد استفاده شده که نمونه های آن را در تصویر می بینید. قیمت این نوع محصول به ازاء هر جلد ( تحویل رایگان در سراسر کشور ) در حال حاضر 45.000 تومان می باشد.
عمرنامه با جلد گالینگور در این نوع نیز از 6 رنگ زیر استفاده شده است. قیمت این نوع محصول نیز به ازاء هر جلد ( تحویل رایگان در سراسر کشور ) 48.000 تومان می باشد.
عمرنامه با نوع نفیس که علاوه بر جلد ، یک جعبه هم برای آن ساخته شده است . جلد و جعبه از جنس چرم بوده و بسیار زیبا و نفیس می باشد. قیمت این نوع محصول نیز ( تحویل رایگان در سراسر کشور ) به ازاء هر جلد 98.000 تومان می باشد.
برای سفارش عمرنامه ، می توانید با توجه به تعداد مورد نظر از هر نوع مبلغ مربوطه را محاسبه و مبلغ نهائی را به حساب جاری شماره ملتی که از دفتر خواهید گرفت واریز نموده و یا از طریق کارت به کارت به یکی از شماره کارت های عابر بانک ما انتقال نموده و نسبت به ارسال فیش و یا قبض واریزی به ایمیل petrosazetg@gmail.com و یا ارسال آن به شماره فاکس66399569 به همراه اسم و آدرس ، تلفن به همراه کدپستی و همچنین نوع و تعداد درخواست خود اقدام نموده و محصول خریداری شده خود را در محل خود به صورت رایگان دریافت خواهید نمود. اگر در تهران زندگی می کنید درخواست خود را به دفتر شرکت ارسال و پس از دریافت محصول خریداری شده، مبلغ مربوطه را به پیک اعزامی تحویل نمائید.
در صورتیکه نیاز به رویت محصول قبل از خرید و دریافت توضیحات بیشتر در این خصوص دارید ، می توانید به دفتر شرکت به آدرس تهران –ابتدای بزرگراه فتح روبروی پایگاه یکم کوچه کوسه لو پلاک 72 واحد1مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های 66399751 تماس حاصل فرمائید تا همکاران ما ترتیب ارائه نمونه و ادای توضیحات لازم را به شما بنمایند.
هر کسی می تواند در کنار تیم فروش عمرنامه قرار گرفته و نسبت به توزیع آن در منطقه و محل زندگی خود اقدام نماید. همکاری با مجموعه عمرنامه بسیار راحت و آسان است و فقط با ارسال یک درخواست می توانید جزو تیم فروش آزاد ما قرار بگیرید.


سررسید ، تقویم ، یادداشت ، دفتر خاطرات ، دفتر مالی ، دفتر حسابداری ، هدیه ماندگار ، هدیه ویژه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا