این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

شرکت آبتین صنعت معین 0 تومان

شرکت آبتین صنعت معین

%0
  • تهران تهران غرب
ازن ژنراتور تماس بگیرید

ازن ژنراتور

%0
  • تهران تهران مرکز
ازن ژنراتور در تصفیه آب و فاضلاب تماس بگیرید
پیمانکاری عایق ژئوممبران جمشیدنهال 0 تومان

پیمانکاری عایق ژئوممبران جمشیدنهال

%0
  • تهران تهران شمال
پکیج و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس  صنعتی تماس بگیرید

پکیج و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش آب ژاوال NaOCl تماس بگیرید

فروش آب ژاوال NaOCl

%0
  • تهران تهران مرکز
چسب بتن آب بند (عایق رطوبتی)رستاک 0 تومان

چسب بتن آب بند (عایق رطوبتی)رستاک

%0
  • اصفهان اصفهان
ازن با تکنولوژی Hybrid Gas در صنعت تولید آب معدنی تماس بگیرید
جاروبرقی دلونگی 1300 وات مدل PENTA VAP EL.WF تماس بگیرید

جاروبرقی دلونگی 1300 وات مدل PENTA VAP EL.WF

%0
  • آذربایجان غربی ارومیه

تصویه آب همراه لایف سیور

در استان اصفهان اصفهان, | خرید و فروش اثاثیه منزل

این بطری ها که توسط دانشمندان انگلیسی ابداع شده اند، با استفاده از پیشرفته ترین فناوری تصفیه با نام اولترافیلتراسیون به تصفیه هر نوع آب پرداخته و با از بین بردن تمام میکروب ها، انگل ها، ویروس ها و مواد مضر، آبی سالم، استریل و عاری از هر گونه آلودگی در اختیار قرار می دهند.
بطری های LifeSaver به دلیل فناوری بالای به کار رفته در آنها ابتدا تنها برای موارد خاصی همچون نیروهای مسلح به کار گرفته می شدند، اما با نمایان شدن مزایا و موارد استفاده گوناگون، برای مصارف عمومی و عادی نیز طراحی و ساخته شدند.
مقایسه قیمت:
بدن هر انسان به طور متوسط در طول روز به 2 لیتر آب نیاز دارد. عمر فیلترهای تصفیه آب بطری های لایف سیور در دو مدل مختلف، 4000 و 6000 لیتر است. حال اگر فرض کنید یک فرد تمام آب روزانه مورد نیاز خود را از طریق این بطری ها و پس از تصفیه کردن بیاشامد، حداقل 6 سال طول می کشد تا عمر فیلتر به پایان رسیده و نیاز به تعویض آن باشد. این در حالیست که بطری های مذکور بیشتر برای موارد خاص و زمانی که به آب سالم دسترسی نداریم، مورد استفاده قرار می گیرند و به این ترتیب باید عمر آنها را در حالت عادی تا 20 سال دانست!
اگر قیمت یک دستگاه بطری لایف سیور با عمر 4000 لیتر را با همین مقدار آب معدنی مقایسه کنیم، آنگاه میزان صرفه جویی اقتصادی انجام شده توسط این بطری ها را بیشتر درک می نمائیم.

سختی گیر یا تصفیه کننده؟
مدتی است که از ورود دستگاه های سختی گیر آب به ایران می گذرد و فروشندگان آنها را با نام تصفیه کننده آب به فروش می رسانند، در حالی که این دستگاه ها، نمی توانند تأثیر خاصی بر از بین بردن میکروب ها، ویروس ها و آلودگی ها داشته باشند، اما بطری های لایف سیور می توانند خیال شما را از بابت هر گونه ماده مضر و یا موجود زنده خطرناک در آبی که می نوشید راحت کنند. بزرگ ترین ویروس های شناخته شده حداقل 25 نانومتر قطر دارند در حالی که فیلترهای دقیق و پیشرفته لایف سیور به هیچ ذره ای با طول بیشتر از 15 نانومتر اجازه عبور نمی دهند.
بطری های لایف سیور و شرکت های ماشین سازی لندرور و مزدا:
شرکت سازنده بطری های لایف سیور با همکاری شرکت مزدای ژاپن و لندرور اقدام به استفاده از این بطری ها در مدل مفهومی کایورا کرده است.در این خودروها آب باران که بر روی سقف باریده می شود با مجراهای در نظر گرفته شده به درون بطری انتقال می یابد.
درون بطری نیز آب بعد از عبور از فیلترهای پیشرفته به طور کامل تصفیه شده و در اختیار راننده وسرنشینان خودرو قرار می گیرد. قطر فیلترهای این بطری تنها 15 نانومتر است. در حالی که قطر کوچک ترین ویروس ها در حد 25نانومتر می باشد و به این ترتیب بطری های لایف سیور آب را از وجود هر گونه میکروب، باکتری و ویروس پاک می کنند.
سرنشینان خودرو می توانند به هنگام خروج از ماشین، بطری های لایف سیور را نیز با خود برده وبه کمک آن آب مورد نیاز خود را از طریق منابع آب طبیعی همچون رودخانه ها، برکه ها، مرداب ها و... که به سالم بودن آنها اطمینان ندارند، ابتدا تصفیه وسپس مصرف کنند.


تصویه آب همراه ، تصویه آب ، تصویه ، آب ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا