این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی مواد شیمیایی

1
فروش ژئوممبران تماس بگیرید

فروش ژئوممبران

%0
  • اصفهان
1
چربی بر و جرم بر ( همه کاره ) نانو تایسون تماس بگیرید
1
کارخانه تولید کننده نشادر فید گرید با خلوص 99.9 تماس بگیرید
1
تولید نشادر ایرانی گرید صنعتی به صورت پیوسته تماس بگیرید
فروش آنتی اسکالانت تماس بگیرید

فروش آنتی اسکالانت

%0
  • گرگان

آنالایزر گاز- دتکتور مدل KIGAZ 150 KIMO

در استان خراسان مشهد, | مواد شیمیایی

آنالایزر گاز- دتکتور مدل KIGAZ 150 KIMO
دستگاه آنالایزر گاز KIGAZ 150 جهت اندازه گیری حداکثر co محیط و اندازه گیری گاز co دودکش و همچنین دارای پراب ۱۸۰ میلیمتری برای اندازه گیری گاز احتراق مورد استفاده قرار میگیرد.
این دستگاه آنالایزر گاز احتراقی همراه با دو سنسور O2 ، CO-H2 قابل تعویض میباشد.همچنین دارای سیستم تشخیص خودکار ابزار ، محافظت از سنسور ها با سیستم توقف پمپ خودکار،چاپ گواهی تعمیر و نگهداری و مقادیر اندازه گیری شده توسط پرینتر خود دستگاه،دارای ۱ کانال ترمکوبل و دو گیگابایت حافظه که قادر به ذخیره سازی ۱۰۰٫۰۰۰ داده میباشد. این محصول همچنین دارای کیف مخصوص جهت سهولت در حمل و نقل و پوشش حفاظتی مگنتی جهت نگهداری در برابر نویز های مگنتی می باشد. این دستگاه آنالایزر گاز دارای کیت فشار دیفرانسیل میله سیلیکونی ۱*۲ میلی متری و پراب ۱۸۰ میلی متری دارای یک اتصال تک همراه با پیش نویس اندازه گیری پیوسته و یکپارچه می باشد از دیگر قابلیت های این دستگاه منبع تغذیه با باتری لیتیومی. دارای شارژر جهت شارژ باتری دستگاه و همراه داشتن نرم افزار لیگاز برای ایجاد پایگاه داده و ایجاد گواهی ها و چاپ مقادیر اندازه گیری برای کاربر. دارای کابل USB جهت اتصال دستگاه به کامپیوتر و انتقال داده ها به آن و دارای گواهی کالیبراسیون و قابلیت اتصال مادون قرمز infera red می باشد.
این دستگاه آنالایزر گاز ساخت کمپانی KIMO فرانسه و دارای یک سال گارانتی میباشد.
برند : KIMO / FARANC


آنالایزر گاز ، دتکتور ، انواع دتکتور ، فروش آنالایزر گاز ، کاربردآنالایزر گاز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا