این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

شرکت گسترش ابزار پاسارگاد

در استان تهران تهران مرکز, | ماشین آلات

احتراما به استحضار می رساند شرکت گسترش ابزار پاسارگاد ، با توجه به نیاز روزافزون صنایع داخلی به ماشین آلات صنعتی پیشرفته و با کیفیت اقدام به برگزاری جشنواره فروش ویژه ماشین آلات صنایع ساخت درب و پنجره و شیشه های دوجداره با قیمت و شرایط استثنایی نموده است . گستره کامل ماشین آلات ما که شامل انواع خطوط نیمه صنعتی ، صنعتی و خطوط کاملا مکانیزه تولید درب و پنجره و شیشه های دوجداره و حتی خطوط تولید پروفیل های UPVC و اسپیسر می باشد براحتی جوابگوی هر نیازی در این زمینه خواهد بود. در ذیل متن شرکتهای بین المللی همکار جهت آگاهی شما صنعتگر گرامی به اختصار معرفی می گردند .
1. شرکت PERTICI ایتالیا : یکی از بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان خطوط تولید درب و پنجره های UPVC با مجموعه کاملی از محصولات از خطوط تکسر تا خطوط کاملا مکانیزه ، با بالاترین کیفیت و استانداردهای اروپا.
2. شرکت SISTEM MAKINA ترکیه : یکی از تولیدکنندگان برتر ماشین آلات صنعت تولید درب و پنجره های UPVC در ترکیه با تولید سفارشی و کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمتهای مناسب .
3. شرکت SEBA MAKINA ترکیه : یکی از معتبرترین تولیدکنندگان خطوط تولید متنوع و حرفه ایی شیشه های دوجداره با قیمت عالی و کیفیت مثال زدنی .
4. انواع خطوط تولید پروفیل های UPVC و پروفیل های اسپیسر از معتبرترین تولیدکنندگان اروپایی ، از عرضه انواع ماشین آلات بصورت تکی تا تحویل پروژه های صنعتی بصورت کلیدروشن .
خطوط تولید با کیفیت در کنار خدمات پس از فروش سریع ، مطمئن و متعهدانه برای شما در هنگام بستن هر قراردادی پشتوانه ایی محکم و آرامش خاطری بی بدیل و سرمایه گذاری مطمئن و سودآور خواهد بود و ما این سخن را نه در شعار که در عمل نیز :
تضمین می کنیم ! باز پرداخت 100 ٪ هزینه های شما در صورت وجود هرگونه نارسایی احتمالی در کیفیت محصول و یا خدمات پس از فروش .
" لطفا هم اکنون با ما تماس بگیرید تا از شرایط فروش ویژه ما منتفع گردید "
آدرس : تهران – شهرک اکباتان – بلوار شهید نفیسی – کوچه شهید حسینی – پلاک 6 – طبقه دوم – شرکت گسترش ابزار پاسارگاد
تلفن : 44647930 – 021 همراه : 09125339532 فکس : 44649183 -021


ماشین الات درب و پنجره دوجداره ، ماشین آلات شیشه دوجداره ، ماشین آلات upvc ، ماشین آلات پروفیل upvc ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا