این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

ماکسی زنانه ملینا تماس بگیرید

ماکسی زنانه ملینا

%0
  • البرز کرج

جدیدترین آگهی CD های آموزشی

دانلود فایل آموزش جامع NLP

در استان تهران تهران, | CD های آموزشی

موفقیت در کسب ثروت، آرامش، سعادت، خوشبختی، رفاه و دستیابی به تمامی اهداف

ضرورت یادگیری NLP برای کسب هر نوع موفقیت

به کمک ان ال پی خواهید توانست سریع تر و به نحوی موثرتر از قبل ، به اهداف شخصی خود دست یابید. به بیان دیگر در انجام کارهای مورد علاقه ، دستتان بازتر خواهد بود. از این کارها بهره بیشتری عایدتان می شود، اطلاعات بیشتری کسب می کنید ، وبه خصوص ، در همان چارچوبی قرار خواهید گرفت که خودتان می خواهید.

با بهره جستن از تکنیکهای توانمند این روش ، مثلا در زمینه برقراری ارتباط با دیگران ، روابطی نزدیک و صمیمی با سایر افراد برقرار می کنید .

برای نیل به این مقصود ، منابع ذهنی ( جزء عصبی NEURO) خود را که قبلا هرگز از وجود آن آگاه نبودید به کار خواهید گرفت، و فرا خواهید گرفت که چگونه به شیوه های بسیار خاص از عنصر کلامی یرای دستیابی به اهدافتان ، بهره برگیرید.
نیز خواهید آموخت که چگونه وضعیت ذهنی خویش را به مهار خود درآورید و به چه ترتیب باورها و ارزش های پذیرفته شده خود را به نحوی همسو کنید که به نتایج دلخواهتان دست یابید.

در این فایل آموزشی به راحتی میتوانید با علم موفقیت ساز NLP آشنا شده و از آن برای رسیدن به اهدافتان استفاده نمایید.

http://masoudipoor.4kia.ir/info/29173/NLP-چیست--(ویدیویی-صوتی)/?getppsid=16092


دانلود فایل اموزش جامع NLP ، آموزش NLP ، فایل جامع آموزش NLP ، NLP چیست؟ ، مبنای تمام موفقیت ها ، دانش کسب اهداف علمی ، علم موفقیت ساز NLP ، برنامه ریزی مالی ، موفقیت در کسب ثروت ، دستیابی به تمامی اهداف ، قد


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا