این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
فروش دستگاه کیسه پرکن و جامبو بگ تماس بگیرید

فروش دستگاه کیسه پرکن و جامبو بگ

%0
  • تهران تهران جنوب

جدیدترین آگهی دست دوم ایرانی

کالیبراسیون

در استان تهران تهران, | دست دوم ایرانی

شرکت مهندسی پیشرو نیرو در حوزه کالیبراسیون و ایزار دقیق اماده ارائه خدمات میباشد
جهت اطلاع بیشتر :
تلفن : 66381290

موبایل:09108330739

فکس : 42694468

علل کالیبراسیون

کالیبراسیون اولیه وسیله اندازه گیری، کارایی مورد ادعای سازنده را نشان می دهد که می توان آنرا با میزان مورد انتظار مشتری مقایسه نمود. پارامتر هایی که توسط دستگاه اندازه گیری می شود به استاندارد های اندازه گیری قابل استناد و ردیابی ارجاع داده می شود و اگر این چنین نباشد نمی توان به این مقادیر و پارامتر ها استناد نمود.

بدیهی است که عدم قطعیت وسیله اندازه گیری با مرور زمان و استفاده های پی­در­پی از آن، به مرور افزایش می یابد و شناسایی این مقدار از عدم قطعیت به سادگی توسط کاربر قابل تشخیص نمی باشد
کالیبراسیون (کالیبراسیون دما ، کالیبراسیون فشار ، کالیبراسیون حجم ، کالیبراسیون جرم ، کالیبراسیون شیمی ، کالیبراسیون رطوبت ، کالیبراسیون ابزار دقیق و..


کالیبراسیون ، کالیبراسیون دما ، کالیبراسیون فشار ، کالیبراسیون حجم ، کالیبراسیون جرم ، کالیبراسیون شیمی ، کالیبراسیون رطوبت ، کالیبراسیون ابزار دقیق ، ، ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا