این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
ازن ژنراتور با تکنولوژی پلاسما سرد تماس بگیرید
1
انواع خدمات تاسیسات مکانیکی و تهویه مطبوع تماس بگیرید
1
شرکت الکترو حرارت تدبیر تماس بگیرید

شرکت الکترو حرارت تدبیر

%0
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

شرکت آبتین صنعت معین 0 تومان

شرکت آبتین صنعت معین

%0
  • تهران تهران غرب
پکیج و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس  صنعتی تماس بگیرید

پکیج و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس صنعتی

%0
  • تهران تهران مرکز
 طراحی و ساخت دستگاهها و تجهیزات تصفیه آب 0 تومان
ازن ژنراتور در تصفیه آب و فاضلاب تماس بگیرید
پکیج تصفیه فاضلاب بادوام وارزان قیمت تماس بگیرید
تاسیسات ساختمان تماس بگیرید

تاسیسات ساختمان

%0
  • تهران تهران مرکز
دستگاه زلال سازی آب تماس بگیرید

دستگاه زلال سازی آب

%0
  • تهران تهران مرکز
ازن ژنراتور تماس بگیرید

ازن ژنراتور

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی برقی و گازی

تصفیه آب

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش لوازم برفی و گازی

تصفیه آب ایلیا گستر از سال ۱۳۸۴ در زمینه دستگاه های تصفیه آب خانگی و همچنین دستگاه تصفیه آب صنعتی و آب شیرین کن شروع به فعالیت نمود . تبلیغات اولیه این دستگاه ها مخصوصا در اوایل کار ، به نسبت امری مشکل بود زیرا که هنوز آمادگی برای پذیرش این موضوع وجود نداشت ؛ البته اون زمان هنوز کیفیت آب مثل الان به خاطر کمبود آب پایین نیامده بود . اما به سختی فراوان و بازاریابی و ارتباط به فروشگاه های لوازم خانگی به تدریج توانستیم محصولات خودمون رو پخش و توزیع کنیم .

امروزه شاهد ورود بسیاری از تجار در این زمینه هستیم و بسیاری از مردم عزیزمون هم جای این دستگاه های تصفیه آب رو در منازلشون یا خالی کردن و یا خرید خودشون رو انجام داده اند . در طول فعالیت ما در این حوزه ، به لطف خدا پیشرفت خوبی داشته ایم به طوری که افرادی که با ما به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم کار میکنند بسیار زیاد است . تشکیل دفتر خدمات پس از فروش تصفیه آب با کادری مجرب برای سرویس دهی به مشتریان هم یکی از مصادیق پیشرفت ما بوده است . در حال حاضر این افتخار رو داریم که در خدمت مشتریان بسیار زیادی هستیم که از خدمات پس از فروش ما استفاده میکنند .

همچنین همکاری با برخی بانک ها ، ادارجات ، مدارس ، مهد کودک ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها و بسیاری از مراکز دولتی ، نظامی و غیر دولتی نیز از افتخارات خدمتگذاری ماست . بسیار هم از این حرفه رضایت داریم و احساس میکنیم نوشیدن آب گوارا و سالم خصوصا پس از تشنگی ، توسط مشتریان و رضایتمندی آنها میتونه منشاء خیر و برکت برای ما باشه . تمام سعی ما اینه که بتونیم رضایتمندی صد درصدی مشتری های خودمون رو تامین کنیم تا در ازای آن برکت در کسب و کار خودمون رو شاهد باشیم .


تصفیه آب ، دستگاه تصفیه آب ، قیمت تصفیه آب ، تصفیه آب صنعتی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا