این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

1
اسکن پا در باغ فیض تهران -کلینیک سلامت پا کهن تماس بگیرید
1
کلینیک تخصصی پا غرب تهران اسکن کف پا و کفی طبی غرب تهران تماس بگیرید
محصولات ماجان کاله برای سلامت و رشد کودکان 0 تومان

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

تاثیر آب یونیزه قلیاییkyk(ویژن سلامت قرن)بر کبد

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

کبد یک بافت متابولیز کننده است و به عنوان یک کارخانه شکست مواد غذایی نیاز به محیطی دارد که بتواند مانع از اضافه شدن املاح و ترکیبات چربی به عنوان بافت در درون خود گردد و در شکسته شدن این ترکیبات آنزیم های کبد نیاز به محیطی غیر اسیدی دارند. فعالیت آنزیمهای حیاتی کبد در محیط قلیایی افرایش پیدا کرده و باعث کارکرد بهتر این عضو در دستگاه گوارش می گردد و مانع از اسیب رساندن به این بافت و آنزیم هایش می شود در رابطه با چربی ساز شدن کبد باید به این نکته توجه کرد که این بیماری در محیط اسیدی رخ می دهد ولی در محیط قلیایی به دلیل کارکرد خوب و به موقع آنزیم های کبد چربی تولید نمی شود. لازم به ذکر است آب یونیزه قلیایی(ویژن سلامت قرن) در بهبود سریعتر این بیماری بسیار موثر می باشد همچنین آب یونیزه قلیایی(ویژن سلامت قرن) با داشتن آنتی اکسیدان های فراوان از پیری زودرس کبد جلوگیری کرده و باعث جوان سازی سلول های آن می گردد و همین آنتی اکسیدان ها از اسیب ویروس ها و باکتری ها به کبد و آنزیم های ان جلوگیری می کند.
22739210-021 ، 22738441-021 درساعات اداری و درساعات غیراداری باشماره 09123006475 تماس حاصل فرمایید. ( با پکیج رایگان www.kykiran.com )


شرکت ویژن سلامت ، محصولات کی وای کی kyk ، آب قلیایی ، آب و سلامت ، آب یونیزه ، سلامت ، دستگاه تولید آب یونیزه و قلیایی kyk ، آب اسیدی ، یونیزاسیون آب ، آب یونیزه و قلیایی ، تائیر آب یونیز


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا