این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تدریس خصوصی

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی Blackboard

در استان تهران تهران, | تدریس خصوصی

« BlackBoard » جدید ترین و یکی از کامل ترین نرم افزار های آموزش زبان انگلیسی است که توسط برنامه نویسان برجسته داخلی با بهره گیری از منابع آموزشی کاملا معتبر طراحی و تولید شده است. این مجموعه هر چهار مهارت Reading, Listening, Writing و Speaking شما را از طریق انواع متون علمی، فایل های صوتی و ویدئو های آموزشی، داستان های سطح بندی شده، مکالمات روزانه و پرکاربرد انگلیسی، تمرین های مختلف و... با بهره گیری از بروز ترین و معتبر ترین منابع آموزشی در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته به چالش کشیده و تقویت می کند. این نرم افزار تمامی امکانات و آیتم های لازم جهت یادگیری هرچه آسان تر زبان انگلیسی را در اختیار شما قرار می دهد و به شما کمک می کند ضمن یادگیری، از آن لذت نیز ببرید.
برخی از قابلیت های دیگر این نرم افزار عبارتند از:


امکان ضبط و پخش صدای کاربر

آموزش از پایه تا مراحل پیشرفته همه مهارت ها

دیکشنری درون برنامه

پشتیبانی از دو زبان فارسی و انگلیسی

نمایش 4000 لغت ضروری همراه با معنی لغات، توضیح و مثال هنگام کار با رایانه

بهره گیری از جدید ترین و معتبر ترین منابع جهت آموزش

امکان تنظیم بازه های زمانی وقفه و نمایش لغات

دارای ساعت ها ویدئوی آموزشی

قابلیت نصب بر روی ویندوز های 7, 8.1, 10

آموزش با استفاده از لهجه امریکایی (American)

محیط کاربری ساده و جذاب

آموزش لغات و اصطلاحات پرکاربرد و ...


نرم افزار شامل دو بخش " اصلی و فرعی" می باشد. در بخش اصلی، 4 مهارت "خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن" و در قسمت فرعی نرم افزار نیز 8 بخش شامل " مکالمات رایج انگلیسی، دستور زبان، داستان های سطح بندی شده، اصطلاحات و عبارات، سخنرانی، 4000 لغت ضروری، کنفرانس های علمی و آهنگ های انگلیسی همراه با ترجمه " قرار گرفته است. توضیحات کامل هر بخش به شرح زیر می باشد:

Reading
در این قسمت، از دو منبع فوق العاده جذاب و معروف جهت تقویت مهارت خواندن زبان آموزان استفاده شده است. منبع اول، ویرایش دوم کتاب های امریکن انگلیش فایل (American English File second Edition) است که از انتشارات آکسفورد منتشر گردیده و در بسیاری از آموزشگاه های زبان داخل کشور تدریس می گردد. و منبع دوم، ویرایش دوم سری کتاب های پنج سطحی Inside Reading می باشد. مجموعه ای منسجم و با لهجه امریکن برای آموزش مهارت خواندن زبان انگلیسی (Reading) است. این سری از کتاب ها با کمک متون زبان انگلیسی در موضوعات مختلف مهارت Reading زبان آموز را تقویت می کند. این مجموعه برای تقویت مهارت Reading آزمون های آکادمیک و جنرال مورد استفاده قرار می گیرد. برای هر سطح فایل صوتی با لهجه امریکن نیز ارائه شده است. یکی از بهترین روش ها برای تقویت مهارت خواندن زبان انگلیسی،مطالعه متون متنوع و متعدد به زبان انگلیسی است. با خواندن متون بیشتر دایره لغات و مهارت نوشتاری زبان آموز نیز بهبود خواهد یافت. از مزیت های مجموعه Inside Reading 2nd Edition این است که متون عمومی، اداری، آکادمیک، علمی و تخصصی فراوانی را ارائه نموده است.

Writing
The Complete Upgrade Your Writing Series مجموعه ای ویدئویی به همراه تمرین های متعدد در جهت آموزش Writing زبان انگلیسی است و زبان آموز را با اصول و قواعد نوشتن یک متن استاندارد در زبان انگلیسی آشنا می سازد. آموزش های موجود در این مجموعه به ده سرفصل تقسیم شده است. در طول این دوره ها شما با اصول اولیه نگارش، نحوه پاراگراف بندی، نحوه نگارش مقدمه فهرست و نتیجه گیری، نحوه شروع فصل جدید و موارد دیگر آشنا خواهید شد. ضمن اینکه برخی قواعد و گرامر تخصصی برای نگارش های تخصصی نیز در این مجموعه گنجانده شده است. این مجموعه از سوی کمپانی Video Aided تولید شده است که سازنده مجموعه های آموزش زبان انگلیسی The Complete English Grammar و Learning English Steps نیز می باشد. در این قسمت تمامی بخش های این مجموعه و در فرمت avi در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است. لازم به ذکر است این مجموعه با لهجه American بوده و برای افرادی طراحی و ساخته شده است که به زبان انگلیسی تسلط نسبی دارند و قصد دارند مهارت های خود را در نگارش زبان انگلیسی افزایش دهند.

Speaking
در این بخش با بهره گیری از ویرایش چهارم مجموعه کتاب های Interchange سعی در تقویت مهارت گفتاری زبان آموز شده است. Interchange نام مجموعه ای است مخصوص بزرگسالان کشورهای غیر انگلیسی زبان که در دهه ۸۰ میلادی بوسیله پروفسور “جک. سی. ریچاردز”، استاد دانشگاه در رشته زبانشناسی کاربردی و تئوریسین برجسته آموزش زبان انگلیسی به رشته تحریر در آمد. این مجموعه پس از یک دهه، ویرایش شد و در ویرایش تازه (۱۹۹۷) که با نام New Interchange و توسط دانشگاه کمبریج عرضه گردید، ضمن اصلاح کلی در کتاب، یک جلد مقدماتی بنام “Intro” هم بدان افزوده شد. مخاطب Intro کسانی هستند که یا تازه زبان را آغاز می کنند و یا false beginner محسوب می شوند؛ یعنی قبلا مقداری زبان خوانده اند، اما آموخته هایشان پراکنده و اشتباه است (مانند بیشتر کسانی که در نظام آموزش و پرورش ایران زبان می آموزند). سومین ویرایش اینترچینج در سال ۲۰۰۵ و با نام Interchange 3rd Edition انجام شد. ویرایش چهارم آن نیز در سال 2012 عرضه شد. موضوعاتی که زبان آموز در این بخش از نرم افزار توانایی صحبت در آن را پیدا خواهد کرد:
سطح یک:
معرفی خود و دیگران،سلام و احوالپرسی ، پرسیدن اسم و مشخصات دیگران / نامبردن اشیاء و پرسش و پاسخ در مورد جایگاه و محل اشیاء / صحبت کردن در مورد مکانهای جغرافیایی ،سوال و جواب در مورد زادگاه، ملیت ،زبان مادری، سن و توصیف افراد / صحبت در مورد وضعیت ظاهری و پوشش افراد ،صحبت در مورد آب و هوا و غیره
سطح دو:
آشنایی و احوال پرسی /گذراندن روز / خرید از بازار / موسیقی / صحبت درباره خانواده / ورزش / تعطیلات و اوقات فراغت / آدرس دادن و آدرس گرفتن / صحبت درباره ظاهر افراد (چهره، لباس،…) / تجربه های عجیب / توصیف شهرها / بهداشت و درمان / رستوران / جغرافیا و توصیف رودها، کوه ها، دریاها… / دعوت، پذیرش و رد کردن دعوت / تغییرات در افراد و در زندگی
سطح سه :
خاطرات گذشته / ترافیک و حمل و نقل شهری / توصیف خانه و آپارتمان / آشپزی / گذراندن تعطیلات / کار خانه و اعتراض های رایج در خانواده / فن آوری / تعطیلات رسمی و جشن ها / گذشته، حال، آینده / مهارت ها و توانمندی ها / بناهای معروف / افراد مشهور و موفق / سینما / ایما و اشاره و ارتباط غیرکلامی / اخبار حوادث / بهانه و توجیه.
سطح چهارم:
عشق و ازدواج / شغل و شخصیت افراد / تقاضاهای ناخوشایند / روزنامه / تفاوت های فرهنگی / شکایت های رایج / مشکلات جامعه شهری / رشته های دانشگاهی / مشاغل خدماتی / مدهای رایج در جامعه (غیر از لباس) / مراحل مختلف زندگی / عادت های بد / صنعت سینما / شرکت های موفق / قوانین عجیب / زنان موفق

Listening
در این بخش مجموعه آموزش زبان انگلیسی Effortless English که یکی از پیشرفته ترین مجموعه های آموزش و یادگیری زبان انگلیسی می باشد استفاده شده است. این مجموعه توسط آقای A.J. Hoge که مبتکر سیستم آموزش انگلیسی آسان می باشد تهیه شده و شامل 6 سطح مختلف است. آموزش زبان انگلیسی در این مجموعه با استفاده از کتاب های الکترونیکی و فایل های صوتی انجام میشود که شرکت سازنده ی آن ضمانت کرده اگر زبان آموزان 6 ماه یا کمتر پیوسته از این مجموعه استفاده کنند، %100 خواهند توانست سریع و اتوماتیک وار صحبت کنند زیرا در این مجموعه از تکنیک های ویژه ای جهت افزایش سرعت درک و مکالمه استفاده شده است. نکته ی قابل توجه در رابطه با این مجموعه آموزشی در مقایسه با سایر مجموعه های آموزش زبان، نزدیک بودن آموزش ها به زبان گفتاری عمومی است در واقع این مجموعه زبان انگلیسی را به زبان آموزان به صورت رسمی و اداری آموزش نمی دهد بلکه طریقه ی مکالمه به صورت یک شهروند انگلیسی زبان را به آنها یاد می دهد.
این مجموعه های بسیار کامل شامل :

Audio lessons
زبان انگلیسی را با گوش دادن به دروس انگلیسی که توسط مبتکر این روش تهیه شده یاد بگیرید! وقتی زبان انگلیسی را با گوش دادن یاد بگیرید، به راحتی می توانید مانند کسانی که با قرار گرفتن در یک محیط انگلیسی زبان، انگلیسی را یاد می گیرند، یاد بگیرید.
Vocabulary lessons
اگر لغات را با گوش دادن یاد بگیرید می توانید در حین مکالمه اتوماتیک وار از آنها استفاده کنید. همچنین یادگیری لغات را 3-2 بار سریعتر با دروس ویژه یادگیری لغات یاد بگیرید.
Listen & answer mini stories
شما با گوش دادن به این دروس به صورت روزانه قادر خواهید بود مکالمات انگلیسی را خیلی سریع و بدون تفکر درک کنید و اتوماتیک وار صحبت کنید.
Point of view story lessons
با گوش دادن به این دروس گرامر انگلیسی را عمیقاً مانند یک کودک انگلیسی زبان، بدون زحمت و مطالعه گرامر یاد می گیرید.

Conversation
ویدئو های آموزشی مجموعه آموزش زبان Four Corners2 یک دوره کاملا جدید آموزش انگلیسی آمریکایی است که در چهار سطح تنظیم شده است.تاکید ویژه این مجموعه بر تقویت مهارت گویش صحیح زبان انگلیسی با اعتماد به نفس کامل و همچنین افزایش مهارت گفتاری زبان آموز است.شما با دیدن این مجموعه می توانید با آداب و رسوم انگلیسی زبانان، لهجه، عبارات و لغات بسیار کاربردی و ... آشنا شوید. لازم به ذکر است این ویدئو ها همراه با زیر نویس انگلیسی می باشد.

Grammar
در این بخش مجموعه ای کامل و کم نظیر از گرامر زبان انگلیسی جمع آوری شده است که شامل سه سطح مبتدی، متوسطه و پیشرفته می باشد.سطوح مبتدی و متوسط به زبان فارسی و سطح پیشرفته به زبان انگلیسی تدوین شده است. متون و روش آموزش بکار رفته در این بخش بسیار ساده و قابل فهم بوده و میتواند به یادگیری هرچه بهتر گرامر زبان انگلیسی که بسیاری از افرد در یادگیری آن با مشکل مواجه هستند کمک کند.

Story
خواندن متن انگلیسی به هر زبان آموزی در هر سطحی توصیه می شود. مطالعه داستان های انگلیسی ساده تا پیشرفته می تواند به زبان آموز کمک فراوانی در مهارتهای مختلف از جمله خواندن یا Reading ، دایره لغات یا Vocabulary، جمله سازی و نوشتن یا Writing و در صورت گوش کردن به فایلهای صوتی کتاب داستان انگلیسی به افزایش مهارت شنیداری یا Listening بیانجامد. در این بخش بیش از ۷۵ داستان انگلیسی سطح بندی شده همراه با فایل صوتی آن برای شما فراهم آورده ایم که میتوانید ساعت ها به مطالعه آنها پرداخته و یا گوش دهید و از آن لذت ببرید.

Expression
در این بخش بیش از 100 ویدئو از مجموعه ی بسیار پرطرفدار و بی نظیر Daily Easy English Expression گرد آوری شده است. این مجموعه به آموزش اصطلاحات و عبارات روزمره ی آمریکایی به روشی بسیار جالب و مهیج می پردازد. شما در این بخش علاوه بر یادگیری اصطلاحات و عبارات میتواند لهجه ی آمریکایی خود را نیز تقویت و همانند یک آمریکایی واقعی صحبت کنید!

Speech
گوش کردن به سخنرانی های افراد مشهور یا استاد های دانشگاه های برتر جهان یکی از شگردهای تقویت مهارت شنیداری یا لیسنینگ به ویژه برای آموزگاران زبان انگلیسی، علاقمندان و دانشجویانی است که بدنبال ادامه دانش پژوهی در کشورهای غربی هستند. این رویکرد در کنار خواندن مقالات و روزنامه های انگلیسی زبان، دنبال کردن سریال ها و فیلم ها و همچنین موسیقی و تالارهای گفتگوی اینترنتی میتواند بازتاب چشمگیری در بهبود سطح لیسنینگ یا مهارت شنیداری زبان آموز داشته باشد. از این رو کوشش کردیم مجموعه ای کامل از تمامی سخنرانی های رئیس جمهور ایالات متحده در سال های 2015 و 2016 را همراه با متن گرد آوری و در نرم افزار قرار دهیم.لازم به ذکر است باراک اوباما برای چند سال بعنوان بهترین سخنران انگلیسی زبان در سرتاسر جهان انتخاب شده است.

Vocabulary
تحقیقات زبان شناسی دهه گذشته نشان داد که بر خلاف تصور اکثر مردم، در بیشتر مکالمات روزمره تنها از ده درصد کلمات رایج در هر زبانی استفاده میگردد که نتیجه عملی آن، امکان آموزش سریع بسیاری از زبان ها را تنها با یادگیری تعداد محدودی لغت فراهم میساخت … به طور مثال نشان داده شد که در اکثریت قریب به اتفاق مکالمات زبان انگلیسی تنها از چند صد لغت استفاده می گردد که پس از تسلط بر آنها میتوان تمرکز زبان آموز را بر نکات ریز و کابد آنها متمرکز ساخت. 4000Essential English Words مجموعه ای ششگانه می باشد که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات پر کاربرد زبان انگلیسی تدوین یافته است. کلمات فوق که با دقت فراوان و بر پایه مطالعات دقیق انتخاب شده اند و تقریبا 95% از مکالمات عادی و یا حتی نیمه تخصصی زبان انگلیسی را پوشش میدهند . شیوه متعارف این سری از کتابها دقیقا به فرم کلاسیک کتابهای لغت تنظیم گردیده است که طی آن پس تلفظ کلمه، معنی آن و سپس مثالهای از کاربرد آن گفته خواهد شد . با توجه به اهمیت این کتاب برای افزایش دایره لغت شما برآن شدیم تا این مجموعه ی بینظیر را در نرم افزار قرار دهیم. لازم به ذکر است لغات بصورت notification به نمایش در می آید که میتواند در یادگیری هرچه سریع تر و آسان تر آن کمک کند. همچنین تمامی لغات این مجموعه به زبان فارسی ترجمه شده است.

Lecture
جالب ترین ایده های زندگی را درسخنرانی های تد (ted talk) ببینید! TED که مخفف سه کلمه ی Technology, Entertainment, Design به معنای فناوری، سرگرمی وطراحی است به مجموعه کنفرانس هایی اطلاق میگردد که در طی آن با حداکثر ۲۰ دقیقه در مورد جالب ترین و بروز ترین مسائل دنیای امروز صحبت می شود .در این زمان سخنران سعی میکند ایده ی جالبی را برای مخاطبان خود مطرح نماید. در این بخش ۵۰ ویدئو از پر بیننده و جذاب ترین ویدئوهای این سایت همراه با زیر نویس انگلیسی آن قرار گرفته است که دارای مزایای بسیاری از جمله تقویت مهارت های خواندن، شنیدن و حتی صحبت کردن، طریقه ی صحیح ارائه ی یک مطلب علمی و ... می باشد. در این ویدئو ها افراد سرشناسی همچون آنتونی رابینز، بیل گیتس، سارا کی، دیوید گالو و ... با موضوعاتی بسیار جالب مانند زبان بدن، عشق، ویژگی های شگفت انگیز مغز انسان، عوامل افزاینده یا کاهنده ی هوش، موسیقی و زندگی و بسیاری از موارد جالب دیگر به سخنرانی پرداخته اند.

Music
بسیاری از افراد در اوقات فراغت خود، موسیقی گوش می دهند. وقتی شما به یک آهنگ فارسی چندین بار گوش فرا می دهید، پس از مدتی تمامی جملات آهنگ را حفظ خواهید شد. این مطلب دقیقا برای آهنگ های انکلیسی نیز صادق است.
مزایای استفاده از آهنگ های انگلیسی :


لذت بردن از موسیقی و خسته کننده نبودن سیر یادگیری

گوش سپردن به آهنگ برای چندین مرتبه که موجب می شود ذهن شما با استفاده از یک جعبه لایتنر مجازی، اقدام به ذخیره لغات کند.

تسلط بیشتر بر listening (به یاد داشته باشید افراد انگلیسی زبان مثل یک CD آموزشی حرف نمی زنند.)

تمرین Speaking (پس از چندین مرتبه گوش کردن یک آهنگ، حال شما دیگر می توانید کم کم با آهنگ زمزمه کنید که این شیوه بهترین تمرین برای مهارت Speaking شماست.)

با در اختیار داشتن ترجمه متون، در عین حال دایره لغات شما نیز افزایش خواهد یافت.


اما گوش کردن به آهنگ های زبانی که زبان مادری شما نیست، ممکن است کمی دشوار باشد به همین جهت این کار باید با روش درست صورت گیرد. با توجه به جذابیت گوش کردن آهنگ و همچنین نقش آن در یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی تصمیم گرفتیم 50 موسیقی فوق العاده از خواننده های معروف آمریکایی و انگلیسی همچون Adele, Taylor-Swift, Chris De Burgh, Eminem و ... همراه با متن و ترجمه ی فارسی آن در این بخش قرار داده شود.


نرم افزار آموزش زبان انگلیسی ، Blackboard



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا