این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
تور پشه بند.تور کیسه خرما .تور محافظخرما.کیسه خرما تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

1
تور پشه بند.تور کیسه خرما .تور محافظخرما.کیسه خرما تماس بگیرید
تور زمینی وان از تبریز نوروز 1403 0 تومان

تور زمینی وان از تبریز نوروز 1403

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
تور وان 3 شب و 4 روز نوروز 1403 6,900,000 تومان

تور وان 3 شب و 4 روز نوروز 1403

%0
  • البرز کرج
تور لحظه آخری گلستان گردی ۲.۵ روزه ۱۶الی۱۸اسفند پین تور تماس بگیرید
تور مشهد تماس بگیرید

تور مشهد

%0
  • تهران تهران غرب
پرواز هتل تور تماس بگیرید

پرواز هتل تور

%0
  • خراسان مشهد
تور انتالیا تماس بگیرید

تور انتالیا

%0
  • تهران تهران غرب
خدمات تضمینی تور و ویزای اروپا (شنگن) تماس بگیرید

جدیدترین آگهی تورهای خارجی

تور وان 3 شب و 4 روز نوروز 1403 6,900,000 تومان
تور انتالیا تماس بگیرید

تور انتالیا

%0
  • تهران غرب
تور نجف و کربلا زمینی ویژه شب های قدر 1403 0 تومان
تور زمینی وان از تبریز نوروز 1403 0 تومان
تور نوروزی ارمنستان 12,000,000 تومان

تور نوروزی ارمنستان

%0
  • تهران مرکز
نرخ ویژه واقساطی گرجستان تماس بگیرید

نرخ ویژه واقساطی گرجستان

%0
  • اصفهان

تور آفریقای جنوبی پاییز و زمستان 95

در استان تهران تهران, | تورهای خارجی

از: تهران
نوع سفر: هوائی - Qatar
تاریخ: از 27 آبان 95 الی 08 اسفند 95
مدارک لازم: 1. شرایط کنسلی : چنانچه قبل از صدور ویزا باشد، 30 % مبلغ بلیط و یک شب اقامت هتل از هزینه کسر می شود وچنانچه پس از صدور ویزا باشد ، مبلغ ویزا ،کل بلیط و 4 شب هتل از هزینه کل کسر والباقی استرداد می گردد.3 رنگی جدید- گواهی شغلی به زبان انگلیسی بر روی سربرگ محل کار (که حتما تاریخ شروع به کار، طول مدت استخدام، سمت، میزان حقوق، تاریخ شروع و اتمام مرخصی * 2. مدارک لازم جهت ویزای آفریقای جنوبی: اصل پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار- 2 قطعه عکس 4ذکر شده باشد.)، هریک از متقاضیان ملزم به داشتن پاسپورت جداگانه می باشند، فرزندان زیر 18 سال می باید شناسنامه خود را در دو نسخه ترجمه نموده که یک نسخه را همراه الباقی مدارک به سفارت تحویل دهند نسخه دیگر را برای ارائه به مامورین مهاجرت در کشورآفریقای جنوبی به همراه داشته باشند. صورتحساب بانکی سه ماه اخیر به زبان انگلیسی با حداقل 10 میلیون موجودی یا ترجمه فیش حقوقی سه ماه اخیر، پر کردن فرم مشخصات فردی.نکته مهم : حضور شخص متقاضی به هنگام تحویل مدارک درسفارت الزامی می باشد و انگشت نگاری انجام می گردد.3. مدت زمان لازم جهت اخذ ویزا 10 روز کاری میباشد.4. در صورت عدم صدور ویزا توسط سفارت آفریقای جنوبی شرکت آویسا پس از کسر هزینه تمبر ویزا و 30 % از مبلغ بلیط، الباقی هزینه پرداختی را به مسافر مسترد خواهد کرد.5. هتل به صورت گارانتی می باشد و بعد از تائیدیه رزرواسیون غیر قابل استرداد می باشد.
خدمات آژانس: بلیط رفت و برگشت با پرواز قطر، ویزای توریستی، ترانسفر فرودگاهی، 9 شب اقامت در هتل های 5 ستاره با صبحانه + 9 وعده غذا (هر روز نهار یا شام)،تور لیدر فارسی زبان، راهنمای محلی، بیمه مسافرتی، 7 گشت کامل طبق برنامه سفر، پرداخت کلیه ورودیه سایت های موجود در برنامه سفر، یک سیم کارت رایگان برای هر خانواده.برنامه سفر :روز اول: ژوهانسبورگ، حضور کنار کانتر هواپیمایی قطر در فرودگاه امام خمینی 3 ساعت قبل از حرکت، پرواز به آفریقای جنوبی از طریق دوحه با پرواز شماره QR 499 هواپیمایی قطر در ساعت 22:40. ورود به دوحه در ساعت 00:15 روز بعد و پرواز به ژوهانسبورگ در ساعت 02:45 با پرواز شماره QR 1363 قطری. ورود به ژوهانسبورگ در ساعت 10:05 به وقت محلی. ملاقات با راهنمای محلی، دریافت سیمکارت و ترانسفر به هتل 5 ستاره Radisson Blue Sandton ، دریافت اتاق و وقت آزاد جهت استراحت- شام و صبحانه در هواپیماناهار در رستورانروز دوم: ژوهانسبورگ/ سان سیتی، صرف صبحانه درهتل، ترانسفر زمینی به سان سیتی، بازدید از پارک موضوعی گلد ریف سیتی معادن طلا و موزه ها و صرف ناهار در رستوران، ورود به شهرک تفریحی سان سیتی و دریافت اتاق در هتل 5 ستاره Cascades ، وقت آزاد جهت استراحت و استفاده رایگان از پارک آبی - صبحانه ناهارروز سوم:سان سیتی، وقت آزاد جهت استفاده از امکانات تفریحی به همراه ورودیه رایگان و نا محدود پارک آبی-صبحانه ناهار یا شامروز چهارم : سان سیتی/پارک جنگلی، صرف صبحانه درهتل، تحویل اتاق و ترانسفر زمینی به اقامتگاه لوکس پارک جنگلی پیلانزبرگ، صرف ناهار، دریافت کلبه جنگلی و استراحت. شرکت در سافاری اول با همراهی رنجر های آموزش دیده و با استفاده از خودروهای روباز. بازگشت به کلبه، صرف شام و استراحت-صبحانه،ناهار و شامروز پنجم: پارک جنگلی/کیپ تاون،شرکت در سافاری دوم، صرف صبحانه در هتل و تحویل اتاق، ترانسفر زمینی به فرودگاه ژوهانسبورگ، پرواز به شهر کیپ تاون (مدت پرواز حدود 2 ساعت)، ترانسفر به هتل 5 ستاره Westin-صبحانه ناهار یا شامروز ششم: کیپ تاون،صرف صبحانه درهتل،گشت نیمروزه کیپ تاون شامل بازدید Table Mountain با تله کابین (در صوت مساعد بودن هوا)، موزه آفریقای جنوبی، قلعه دماغه امید، صرف ناهار در رستوران، گشت عصرگاهی در اسکله ویکتوریا و بازدید از مراکز خرید- صبحانه، ناهارروز هفتم : کیپ تاون صرف صبحانه درهتل،گشت نیمروزه کیپ تاون شامل بازدید از منطقه حفاظت شده کیپ پوینت و شبه جزیره، رفت و برگشت از اسکله تا شبه جزیره با قایق تفریحی، منطقه حفاظت شده دماغه امید نیک، ساحل پنگوئن های آفریقایی، بازدید از باغ گیاهشناسی، صرف ناهار و بازگشت به هتل- صبحانه، ناهارروز هشتم : کیپ تاون، صرف صبحانه درهتل ، گشت مرکز خرید، صرف ناهار، بازگشت به هتل- صبحانه، ناهارروز نهم : کیپ تاون، صرف صبحانه درهتل ، وقت آزاد جهت خرید و استفاده از تورهای آپشنال - صبحانه، ناهار یا شامروز دهم : کیپ تاون، صرف صبحانه درهتل، وقت آزاد، تحویل اتاق، ترانسفر به فرودگاه، پرواز به دوحه با پرواز شماره QR 1370 در ساعت 12:50 به وقت محلی، ورود به دوحه در ساعت 23:20 روز بعد، پرواز به تهران در ساعت 00:55 با پرواز شماره QR 490، ورد به فرودگاه امام خمینی در ساعت 03:30 صبح.- صبحانه در هتل ، شام در هواپیما
توضيحات: امتیازات پکیج :1. ورود به ژوهانسبورگ و خروج از کیپ تاون (صرفه جویی در زمان).2. اقامتی بی نظیر در بهترین هتل های 5 ستاره در منطقه مرکزی شهر با دسترسی آسان به دریا و مرکز خرید.3. پرواز با یکی از بهترین ایرلاینهای بین المللی با حداقل میزان توقف.4. لوکس ترین اقامتگاه پارک جنگلی.5. کاملترین برنامه گشت در کیپ تاون با در نظر گرفتن کلیه سلیقه ها.6. پذیرایی همه روزه صبحانه و (نهار یا شام).7. بیشترین میزان اقامت در کیپ تاون( یکی از 10 شهر برتر توریستی جهان).8. نرخ های فوق به تومان می باشد .9. صدور بیمه برای افراد بالای 65 سال اجباری و هزینه آن بر اساس سن دقیق مسافر اعلام و به قیمت های فوق اضافه می گردد.10.ساعت 12:00 می باشد. Check out , ساعت 14:00 Check in .3پرداخت 50 % از مبلغ موقع ثبت نام الزامی می باشد .نرخ نوزاد 750/000 تومان میباشد.

قیمت هتل ها:
نام هتل:Radisson Blu Johannesburg
خدمات و درجه هنل:
قیمت اتاق 2 تخته (به ازای هر نفر):قیمت ۲ تخته (هر نفر) 8,990,000 تومان
قیمت اتاق 1 تخته:قیمت ۱ تخته (هر نفر) 10,990,000 تومان
قیمت کودک با تخت ۶ تا ۱۲ سال (هر نفر):کودک با تخت ۶ تا ۱۲ سال (هر نفر) 6,990,000 تومان
قیمت کودک بدون تخت ۶ تا ۱۲ سال (هر نفر):کودک بدون تخت ۲ تا ۶ سال (هر نفر) 4,990,000 تومان
توضحیات تکمیلی:توضیحات:
--------------------------------------------------
منبع: لست سکند


تور، تور آفریقای جنوبی پاییز و زمستان 95 ، تور آفریقای جنوبی،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا