این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

تولید انواع واشر ،خار ، فنر و دیگر قطعات صنعتی – ایران پارت تماس بگیرید
پکینگ مدیا تماس بگیرید

پکینگ مدیا

%0
  • تهران تهران مرکز
تولید و تامین  انواع قطعات لاستیکی 0 تومان

تولید و تامین انواع قطعات لاستیکی

%0
  • اصفهان اصفهان
واشرسیل القایی تماس بگیرید

واشرسیل القایی

%0
  • تهران تهران مرکز
تولید ذغال صنعتی LFC 554 , LFC 551 تماس بگیرید

تولید ذغال صنعتی LFC 554 , LFC 551

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز

جدیدترین آگهی خدمات صنعتی

اورینگ ،پکینگ ،واشر ،کیمیا صنعت

در استان اصفهان اصفهان, | خدمات صنعتی

موارد استفاده : از پکینگ ها در انواع برج های خنک کننده Natural draft – Bottle Type – Counter Flow – Cross Flow ، مربوط به صنایع کاغذ ، فولاد ، قند ، شکر ، غذایی ، شیمیایی ، پتروشیمی ، پالایشگاه ها ، نیروگاه ها ، انواع سیستم های تهویه و برای ارتقاء راندمان برج های خنک کننده قدیمی استفاده می شود. از طرف دیگر ، در انواع شوینده های هوا ، رطوبت زنها ، سیستم های تصفیه فاضلاب ، برج های ازت زدایی و حوضچه های پرورش ماهی نیز کاربرد دارند.برای عملیات فرآیندی نظیر برجهای تقطیر – جذب – دفع و غیره به کار می رود . از جمله عملیات عریان سازی گازها -برجهای خنک کننده (CoolingTower ) – پکیج های هوا زدا -برج اسکرابر -عمل جذب کردن برای کنترل بوهای مواد سمی – تهویه و هوا دهی – جداسازی و تفکیک جزئی گازها– عملیات میکروبیولوژی و زیست شناسی و دیگر کاربردها
صنایع لاستیک سازی کیمیا صنعت با در اختیار داشتن انواع قالب پکینگ در سایزهای متنوع،تولیدات خود را در قالب و متریالهای زیر ارائه می نماید:
- پکینگ های پیستونی از جنس NBR (ضد روغن و مقاوم در برابر حرارت) جهت استفاده در جک های پنوماتیک بادی و روغنی.
- پکینگ های سیلیکونی که در جک های صنایع غذایی،شیر و لبنیات استفاده می شود که در برخورد با مواد غذایی به هیچ عنوان حل نمی شوند و تحمل دمای 200 درجه سانتیگراد را دارند.
- پکینگ های دوطرفه که در جک های رفت و برگشتی یا دو طرفه هیدرولیک به کار می روند،این پکینگ ها فشاری معادل با 400 بار را تحمل می کنند
- پکینگهای VPACK که در تیپ 5 لایه تولید می شوند که در این نوع قطعه از لاستیک NBR منجید دار استفاده می شود.
- پکینگ های پلی یورتان که ضد روغن و ضد سایش می باشند و نسبت به پکینگ های NBR مقاومت بالاتری دارند و تحمل حرارت تا 150 درجه سانتیگراد را دارند و به 2 شکل پیستونی و گلویی به کار می روند.
پکینگ VITON (مقاوم در برابر نفت،بنزین،اسیدها و حرارت بسیار بالا) که بیشتر در صنایع نفت ،گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرد.
- پکینگ از جنس تفلون PTFE مقاوم در برابر اسید و ضد سایش
پکینگ پلی یورتان
جنس:پلی یورتان
ابعاد:در سایز مختلف
کاربرد:در هیدرولیک و پنوماتیک
پکینگ طبقه ای
جنس:PTFE,PU,PTFE+B,PTFE+C,
صنایع لاستیک سازی کیمیا صنعت تولید و تامین کننده بهترین اورینگ های لاستیکی در متریالهای VITON,SILICON,NBR و EPDM وارداتی از کشورهای آلمان و آمریکا در دو شکل حلقه ای و متری می باشد.این واحد قادر به تولید انواع اورینگ با ضخامت های 1.5mm,2mm,2.5mm,3mm,…20mm,….30mm و...مورد استفاده در صنایع مختلف از جمله پتروشیمی،نفت،گاز،هوافضا،نیروگاه ها ،آب و فاضلاب،کارخانجات سیمان،صنایع دریایی،صنایع دفاع و ... می باشد.


اورینگ ، پکینگ ، واشر ، پکینگ پلی یورتان ، پکینگ ضد اسید ، پکینگ طبقه ای ، اورینگ لاستیکی ، اورینگ متری ، اورینگ حلقه ای ، پکینگ وی پک ، وی پک ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا