این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی فروش نرم افزار

فروش لایسنس اورجینال ویندوز 7 و 8.1

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش نرم افزار

نمایندگی رسمی آی تی ریسرچز (شرکت رایان نت سهامی خاص) در ایران به عنوان تنها تامین کننده رسمی لایسنس های اصلی محصولات مایکروسافت و به عنوان تنها همکار تجاری رسمی مایکروسافت در ایران (دفتر لندن این شرکت با برند Talee همکار رسمی مایکروسافت در انگلستان به شماره همکاری: 4560062) با سابقه فعالیت 6 ساله در واردات عمده محصولات اصلی مایکروسافت و ارایه خدمات به بسیاری از سازمان های خصوصی و دولتی کشور و برخی کشور های همسایه و حضور در نمایشگاه های بین المللی مفتخر به ارایه تمامی محصولات نرم افزاری مایکروسافت به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت های استثنایی می باشد.

لازم به ذکر است تمامی لایسنس های ارایه شده توسط شرکت ما از نوع Retail مستقیما از مایکروسافت ارایه می شوند و محدودیتی برای فعالسازی، آپدیت و یا استفاده در ایران ندارند، همچنین شرکت ما مفتخر است که هر گونه پشتیبانی ارایه شده توسط مایکروسافت مانند امکان آپگرید که به خریداران دیگر ارایه می شود به دارندگان لایسنس های خریداری شده از ما نیزتوسط مایکروسافت ارایه شود.

تمامی لایسنس های ارایه شده از سمت ما قابلیت استعلام مستقیم از مایکروسافت را دارا بوده و برخلاف لایسنس های ارایه شده در ایران امکان فعالسازی مجدد بروی یک سخت افزار را به دفعات دارا و مادام العمر قابل استفاده و نیازی به تمدید سالانه ندارند و در صورت درخواست مشتری مستقیما توسط مایکروسافت به ایمیل مشتری ارسال می گردد.

لازم به ذکر است تخفیف استثنایی محصولات به دلیل خرید محصولات به صورت عمده توسظ این شرکت و پشتیبانی مایکروسافت از فعالیت های تحقیقاتی و علمی کمپانی مادر (IT Researches) در انگلستان و ارایه قیمت های با تخفیف بالا به شرکت ما توسط (IT Researches) به عنوان نمایندگی رسمی می باشد.

اطلاعات بیشتر: http://www.microsoftofficial.com

نحوه خرید به صورت آنلاین: مراجعه به قسمت فروشگاه سایت شرکت و پرداخت آنلاین هزینه محصول و دریافت محصول در ایمیل (به همراه لینک دانلود نسخه رسمی) در کمتر از 15 دقیقه (محصولاتی که به شکل بسته بندی (جعبه) ارایه می شوند در تهران و اصفهان از طریق تحویل در محل و در شهرستان ها بوسیله پست ویژه یکروزه (هوایی) به طور رایگان ارسال می گردند.)

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره جهت انتخاب محصول متناسب با نیازهای شما هستند. این شرکت کلیه مراحل ارائه و فعال سازی نهایی لایسنس را در کمترین زمان ممکن ارائه خواهد کرد. تیم پشتیبانی ما آماده ارائه در طی فرآیند راه اندازی لایسنس همواره در خدمت شما خواهد بود. لازم بذکر است، کلیه لایسنس ها قانونی و از سایت شرکت Microsoft قابل استناد و ثبت می باشد.

مزایای استفاده از نسخه اصلی ویندوز بجای نسخه کپی شده:
1. بروزرسانی ویندوز: ممکن است برای شما نیز این اتفاق افتاده باشد که در هنگامی که قصد استفاده از نرم افزارهای ارائه شده در سایت مایکروسافت و یا آخرین بروزرسانی های سیستم عامل ویندوز که در هنگام اتصال به اینترنت خود به خود دریافت می شود را داشته اید بعد از راه اندازی مجدد سیستم خود ( Restart ) پیغامی به شما نمایش داده می شود که در آن از شما خواسته می شود که از نسخه اصلی این سیستم عامل استفاده کنید و دکمه ای برای ساده تر کردن عملیات خرید این محصول در آن وجود دارد که در صورتی که بعد از چند روز به این پیغام توجهی نکنید نسخه ویندوز شما بسیاری از امکانات خود را از دست می دهد و دیگر حتی بروزرسانی های جدید انتشار یافته برای این سیستم عامل دانلود نمی شود و این می تواند مشکلات امنیتی و… را برای سیستم شما به وجود آورد.
2.استفاده از نرم افزارهای رایگان مایکروسافت: اگر می خواهید از صدها نرم افزار رایگانی که توسط شرکت مایکروسافت در سایت آن ارائه می شود بدون دردسر و نشان دادن پیغام هایی مبنی بر معتبر نبودن سیستم عامل استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم یک نسخه اصل از آن را خریداری کنید.
3.ارتقاء ارزان به نسخه های جدید ویندوز: همچنین یکی دیگر از مزایای استفاده از نسخه اصلی ویندوز این است که در صورتی که نسخه جدیدی از این سیستم عامل به صورت عمومی انتشار یابد معمولاً مایکروسافت چند هفته ای را اجازه می دهد تا اگر بخواهید ویندوز شما به نسخه جدید بروزرسانی شود با پرداخت مبلغ ناچیزی این عمل را انجام دهید.
4.حفظ امنیت اطلاعات: در اکثر نسخه های کپی شده توسط افرادی که این نسخه ها را کرک می کنند تعدادی مشکل امنیتی و راه های عبور برای هکرها (Backdoor) ایجاد شده است که معمولاً بعد از مدتی برای نفوذ به گروهی از کاربرانی که از آن نسخه استفاده می کنند و یا انتشار یک ویروس در سطح جهانی یا کشوری از آن ها استفاده می شود. اگر ویندوز خود را از شرکت های ارائه کننده در ایران خریده باشید معمولاً چند بد افزار و برنامه های جاسوسی (Trojan) نیز ناخودآگاه از سیستم هایی که این نسخه از ویندوز را کپی می کنند به ویندوز شما افزوده شده است که تمامی این عوامل دست به دست هم می دهند که داده های شخصی شما که در بعضی از موارد نیز ممکن است خیلی شخصی باشند به دست افراد دیگر برسد و یا اینکه اطلاعات شما پاک شود به دلایل نامعلوم و از بین برود.
5.برخی دیگر از مزایا:
1.پایداری بیشتر در مقایسه با نسخه های جعلی
2.امنیت بیشتر در مقابل بدافزار ها و حملات
3.امکان دریافت بروز رسانی ها به صورت واقعی
4.پشتیبانی مایکروسافت
5.امکان استفاده همیشگی از جواز ویندوز.
6.دریافت نرم افزازهای کاربردی از مایکروسافت که نیاز به ویندوز اصل (Windows Genuine) دارند.
7.توانایی تشخیص و عیب یابی بوسیله مرکز اعمال Action Center.
8.بدون نیاز به تعویضهای مکرر سیستم عامل نسبت به نمونه کپی.
9.کارایی و سرعت کامپیوتر شما افزایش محسوسی پیدا خواهد کرد.

لینک توضیحات محصول:
http://itresearches.ir/لایسنس-نسخه-اصلی-اوریجینال-Windows-7-8

لازم به ذکر است که تنها چند دقیقه بعد از سفارش، محصول خریداری شده تحویل می شود که این محصولات با پشتیبانی و گارانتی اصلی مایکروسافت بوده و همگی قابل استعلام از مایکروسافت هستند.

علاقه مندان می توانند برای مشاهده جزئیات محصولات و آشنایی بیشتر به وب سایت شرکت مراجعه کنند.

شرکت رایان نت سهامی خاص
نمایندگی رسمی و انحصاری IT Researches در ایران
021284282

اطلاعات تماس:
IR: (+98)-21-284282
IR: (+98)-2188627521
UK: (+44)-20-3519-8382
AM: (+374)-6064-0221

تهران - اقدسیه – نرسیده به مینی سیتی – جنب بانک پاسارگاد – پلاک 113 – طبقه 4
تهران- خ سهروردی شمالی - خ ابن یمین - خ سروش - پلاک 20
اصفهان - چهارباغ بالا - مجتمع پارسیان - طبقه 3 - واحد 511
لندن - خیابان ونلاک - شماره 20-22 - کد پستی N1 7GU
ارمنستان - ایروان - مرکز تجاری سیتادل - واحد 205

http://itresearches.ir/لایسنس-نسخه-اصلی-اوریجینال-Windows-7-8


ویندوز اورجینال ، لایسنس ویندوز ، ویندوز سرور ، خرید ویندوز 10 ، نمایندگی مایکروسافت ، ویندوز سرور 2012 ، ویندوز 8 ، 1 اورجینال ، ویندوز 7 اورجینال ، ویندوز 10 اورجینال ، لایسنس ویندوز 10 ، لایسنس ویندوز 8 ، 1 ، ل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا