این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی آب و فاضلاب

لوله و اتصالات و شیرآلات صنعتی و ساختمانی تماس بگیرید
دستگاه زلال سازی آب تماس بگیرید

دستگاه زلال سازی آب

%0
  • تهران مرکز
ممبران  4 اینچ و 8 اینچ تماس بگیرید

ممبران 4 اینچ و 8 اینچ

%0
  • تهران مرکز
تعمیر پمپ ساختمان تهرانسر تماس بگیرید

تعمیر پمپ ساختمان تهرانسر

%0
  • تهران غرب
پکیج و سیستم تصفیه آب اسمز معکوس  صنعتی تماس بگیرید
تابلو انشعاب اب (جعبه کنتور دیواری) 0 تومان
لوله های برقی و فاضلابی مهراس کویر تماس بگیرید
شیر تلسکوپی تماس بگیرید

شیر تلسکوپی

%0
  • اصفهان

نمایندگی فروش لوله و اتصالات یزد بسپار 66133673

در استان تهران تهران, | آب و فاضلاب

شرکت نیک بسپار در سال 1380 در ناحیه شهرک ولیعصر یزد در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع با تکیه بر تجربه، دانش فنی ، تلاش وهمت آغاز به کار نموده است . این مجموعه با اندیشه نو و با هدف ارتقاء صنعت ساختمان سازی و حرکت در مسیر پیشرفتهای جهانی و ایجاد مصالح نوین ساختمانی اقدام به تولید انواع لوله و اتصالات پلیمری مطابق با استانداردهای بین المللی کرده است. شرکت نیک بسپار در کوتاهترین زمان با بهره گیری از نیروی متخصص و مدرنترین ماشین آلات روز که از شرکتهای معتبر جهانی همچون کراس مافای آلمان وسیکای ایتالیا با جدیدترین تکنولوژی اکسترودر شروع به کار نموده و در سال 1382 موفق به تولید لوله و اتصالات پلی پروپیلن فاضلابی سیستم پوش فیت و همچنین لوله و اتصالات پلی پروپیلن برای مصارف آب سرد و گرم و آشامیدنی گردیده است. شرکت نیک بسپار در حال حاضر با امکانات گسترده در خطوط تولید ، سیستم انبار ، آزمایشگاه بخش تحقیق و توسعه و خدمات پس از فروش حداکثر توان خود را برای خدمت هرچه بیشتر به مصرف کنندگان محترم فراهم نموده است. پس از مطالعات و تحقیقات گسترده در واحد تحقیق وتوسعه نیک بسپار یزد، برای اولین بار در جهان لوله های تلفیقی هفت لایه جهت مصارف آب سرد و گرم و سیستمهای گرمایش ولوله های آنتی باکتریال ثبت اختراع گردیده و همچنین لوله و اتصالات فاضلابی سیستم پوش فیت ضد صدا ( Super Silent) در آینده نزدیک به بازار ایران عرضه خواهد شد . شرکت نیک بسپار ضمن آموزش کارشناسان فنی مجرب و استفاده از آزمایشگاه مدرن قادر است کلیه پارامترهای کالاهای تولیدی روزانه را مورد ارزیابی قرار دهد . بهره گیری از بهترین ماشین آلات ، نیروی متخصص و همچنین مواد اولیه با کیفیت ، تولیدات این شرکت را قابل عرضه و رقابت در بازارهای بین المللی و در محدوده ی استانداردهای جهانی نگهداشته است. توجه به امر سرمایه گذاری در تأمین و آموزش منابع انسانی متخصص و با تجربه در زمینه های فنی ، تولید ، کنترل کیفیت و تجهیزات مطابق با تکنولوژی روز دنیا ، ضمن کاهش هزینه های اجرایی موجب گردیده که تولیدات شرکت نیک بسپار یزد از کیفیت مطلوب و ارزنده ای برخوردار باشد . به طوری که این شرکت موفق به اخذ گواهینامه ISO 9001:2008 و ISO 14001:2004,OHSAS 18001:2007از شرکت MOODY آلمانگردیده است . همچنین این شرکت در سالهای 84 و 87 به عنوان کارآفرین برتر شناخته شده است . در حال حاضر تولیدات این شرکت شامل لوله و اتصالات پلی پروپیلن با رنگ سفید ، لوله و اتصالات فاضلابی، سیستم پوش فیت با رنگ طوسی (کند سوز)،سیستم پوش فیت با رنگ نارنجی (ضد ضربه) و رنگ آبی (ضد صدا) و همچنین لوله و اتصالات انشعابات فاضلاب شهری سیستم پوش فیت می باشد.

فروش لوله یزد بسپار
قیمت لوله یزد بسپار
اتصالات لوله یزد بسپار
نمایندگی فروش لوله یزد بسپار

021-66133673


قیمت لوله یزد بسپار ، قیمت لوله سبز یزد بسپار ، نمایندگ فروش لوله فاضلابی یزد بسپار ، فروش اتصالات لوله یزد بسپار ، قیمت عمده لوله یزد بسپار ، فروش لوله و اتصالا یزد بسپار ، فروش لوله نارنجی یزد بسپار ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا