این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

کنترل و مانیتورینگ از راه دور سردخانه و خطوط تولید تماس بگیرید

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

کنترل دما و رطوبت تماس بگیرید

کنترل دما و رطوبت

%0
  • سمنان
2
الکتروحک اتیکت تابلو برق 0 تومان

الکتروحک اتیکت تابلو برق

%0
  • تهران حومه
کالیبراسیون انواع تجهیزات دمایی تماس بگیرید

کالیبراسیون انواع تجهیزات دمایی

%80
  • تهران جنوب
شیربرقی بک فیلتر ترک تماس بگیرید

شیربرقی بک فیلتر ترک

%0
  • تهران مرکز
شیر برقی دیافراگمی tork تماس بگیرید

شیر برقی دیافراگمی tork

%0
  • تهران مرکز
کنترلر ویبره کاسه ای صنعتی اتوماتیک تماس بگیرید
کنترلر ویبره صنعتی  خطی تماس بگیرید

کنترلر ویبره صنعتی خطی

%0
  • اصفهان

کنترل از راه دور ماشین آلات، باغ ، خانه ، ویلا و ... از طریق موبایل

در استان خراسان مشهد, | اتوماسیون صنعتی

پویا گام در راستای کنترل و مانیتورینگ تجهیزات از طریق موبایل اقدام به طراحی و ساخت چهار سری محصول جی اس ام نموده است که در زیر به شرح آمده است :

PG2100
مدل 2100 این امکان را به کاربر می دهد که بتواند از طریق پیام کوتاه و ارسال فرامین Tone بسیار ساده تجیهزات خود را خاموش و روشن کند نرم افزار اندروید و امکان ارتباط دو دستگاه با یکدیگر جهت مخزن و پمپ از جمله امکانات این دستگاه می باشد همچنین می تواند کاربر را از وضعیت ورودی ها مطلع سازد .
کاربردها :
تابلو برق های صنعتی
سیستم های اعلان حریق و سرقت
چاه های موتور و ایستگاههای پمپاژ
کنترل آپارتمان و منازل و سیستم های BMS
مرغداری ها و سالن های جوجه کشی و گلخانه ها
سرد خانه ها ، موتورخانه ها و سیستم های تهویه مطبوع

PG2105
مدل PG2105 که مخصوص مانیتورینگ دما و رطوبت طراحی گردیده این امکان را می دهد که بتوانید دو پارامتر دما و یک رطوبت محیط خود را همواره بر روی موبایل داشته باشید و دیگر نگران دما و رطوبت دمای گلخانه یا اتاق سرور و ... خود نباشید این دستگاه امکان کار با باطری را داشته و به کاربر امکان فعال سازی دو دستگاه را از طریق پیام کوتاه و TONE می دهد همچنین امکان اعلام آلارم در صورت قطع برق یا فعال شدن ورودی ها را می دهد . لازم بذکر است در صورت داشتن صفحه وب می توانید اطلاعات خود را بروی سایت خود و در هر نقطه از جهان داشته باشید .
کاربرد ها :
اتاق های سرور
گلخانه ها و سالن های پرورش قارچ
سالن های پرورش ماهی
مرغداری ها
استخر ها

PG2110
 مدل PG2110 که جهت کاربردهای صنعتی طراحی گردیده است قابلیت اندازه گیری پارامتر های فشار ، دما ، رطوبت PH و ... می باشد این دستگاه با داشتن دو خروجی جهت کنترل دو دستگاه و دو ورودی جهت دریافت آلارم امکان فعال سازی یا غیر فعال سازی تجهیزات را از راه دور می دهد . امکان گزارش گیری ساعتی و ارسال بر روی وب سایت از دیگر امکانات این ماژول می باشد .
ایستگاه های پمپاژ آب و گاز جهت اطلاع از فشار و ...
مرغداریها و سالنهای جوجه کشی و گلخانه ها

PG2120
مدل PG2120 مخصوص مهندسین برق در جهت استفاده در پروژه های اتوماسیون صنعتی طراحی گردیده است عدم نیاز به داشتن اطلاعات در مورد AT-Command ها و نحوه تنظیمات شبکه و جی اس ام از ویژگی های این دستگاه می باشد با نصب این دستگاه در کنار PLC,HMI به سادگی می توانید اطلاعات مورد نیاز را جهت مدیر یا اپراتور یا ... ارسال نمائید همچنین می توانید دستگاه را از طریق ریموت اشکال زدایی یا فعال و غیر فعال نمائید .
پاسخ به تماس دریافتی و ارسال اطلاعات حافظه ، ارسال در زمان های قابل تنظیم ، امکان ارسال بر روی بستر وب بدون نیاز به برنامه نویسی از مهمترین ویژگی های این سیستم می باشد .

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید
http://puyagam.com/
تلفن تماس:05136094700


کنترل گلخانه ، کنترل و مانیتورینگ از راه دور ، کنترل از راه دور با اس ام اس ، کنترل و مانیتوریتگ اتاق سرور ، کنترل اتاق سرور ، مانیتورینگ از راه دور ، bms ، تله متری ، کنترل پمپ و مخازن ، کنترل با اس ام اس ، م


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا