این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش حرکات موزون بهمراه ایروبیک آقایان در تهران تماس بگیرید

جدیدترین آگهی لوازم ورزشی

میز بیلیارد و اسنوکر 30,000,000 تومان

میز بیلیارد و اسنوکر

%0
  • کرج
فوتبالدستی مدل F117 0 تومان

فوتبالدستی مدل F117

%0
  • کرج
فوتبالدستی 6,500,000 تومان

فوتبالدستی

%0
  • کرج
صندلی ماساژ 4بعدی 79,000,000 تومان

صندلی ماساژ 4بعدی

%0
  • تهران شمال
صندلی ماساژ 4بعدی 0 تومان

صندلی ماساژ 4بعدی

%0
  • تهران شمال
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز
شرکت پیام گستر ورزش 10,000,000 تومان

شرکت پیام گستر ورزش

%0
  • تهران مرکز

ماسک ارتفاع

در استان تهران تهران, | خرید و فروش لوازم ورزشی

ماسک ارتفاع جدید ترین محصول در زمینه افزایش میزان کارایی و بازده تمرینات ورزشکاران حرفه ای می باشد.


اکسیژن و میزان تبادل اکسیژن در شش ها اصلی ترین عامل در هرنوع برنامه تمرینی و برای هر ورزشی میباشد. همواره مربیان برای افزایش میزان اکسیژن گیری شش های ورزشکاران تمرینات تنفسی ویژه ای درنظر می گیرند.
همواره برگزاری اردوهای ورزشی در مناطق کوهستانی یکی از اصلی ترین برنامه هایی است که به منظور افزایش میزان ظرفیت اکسیژن گیری ورزشکاران انجام می شود . که البته با توجه به هزینه های بسیار بالای چنین اردوهایی و کم بودن زمان ان در مقایسه با ورزشکارانی که از مناطق کوهستانی هستند همچنان شاهد پایین بودن نتایج ورزشکاران ارتفاع پایین در مقابل ورزشکاران مناطق کوهستانی هستیم.
طبق مدارک موجود ۹۵ درصد از مدال اوران المپیک در رشته های مختلف دو و میدانی متعلق به ورزشکارانی است که ساکن مناطق کوهستانی هستند.

برای رفع این مشکل استفاده از ماسک ارتفاع راهکار بسیار مناسب و مقرون بصرفه ای می باشد. در حال حاضر تمرین با ماسک ارتقاع یکی از اصلی ترین برنامه های تمرینی تیم های ورزشی حرفه ای می باشد و مربیان به خوبی به نتایج شکفت انگیز این محصول واقف هستند.
ماسک ارتفاع با استفاده از فیلتر های مناسب شرایط دلخواه ارتفاع مورد نظر را برای ورزشکار ایجاد می کند. ورزشکاران رشته هایی چون فوتبال ورزش های رزمی مشت زنی کشتی و سایر ورزش های حرفه ای به کمک ماسک ارتفاع ظرفیت شش های خود را بطور چشمگیری افزایش می دهند.


تی آر ایکس پرو ، تی آر ایکس ریپ ، تی آر ایکس پینک ، تی آر ایکس فورس ، تی آر ایکس فورس باشگاهی ، تی ار ایکس ، بدنسازی ، ایروبیک ، بتل روپ ، کش مقاومتی ، بوسوبال ، ماسک ارتفاع ، اسکوتر برقی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا