این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی فرصتهای دانشجویی

بانک اطلاعات پذیرش تحصیلی از امریکا و کانادا

در استان تهران تهران مرکز, | فرصتهای دانشجویی

-اگر می خواهید از تمامی فرصت های تحصیلی، انواع بورس ها و وام های دانشجویی، میزان شهریه ها، گرایش رشته ها، هزینه زندگی، خوابگاه های دانشجویی و انواع اطلاعات مفید دیگر درباره 4000 دانشگاه و کالج آمریکا و کانادا آگاهی دقیق داشته باشید.
-اگر می خواهید از انواع آزمون های ورودی، حد نصاب آزمون ها و کلاس های آمادگی زبان در 4000 دانشگاه آمریکایی و کانادایی اطلاع یابید.
-اگر می خواهید شخصا و بدون واسطه با دانشگاه مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و پذیرش بگیرید و هزینه گزاف به موسسات مربوط پرداخت نکنید.
-اگر می خواهید با مدرک تحصیلی خود در آمریکا یا کانادا کار کنید و نیازمند به روز رسانی و اخذ تائیدیه آن از سازمان های حرفه ای و صنفی این دو کشور هستید.
-اگر می خواهید در مقاطع دکترا و فوق دکترا اقدام به پذیرش تحصیلی و دریافت بورس نمایید.
-اگر می خواهید در دو کشور آمریکا و کانادا دیپلم گرفته و مستقیما وارد دانشگاه ها و کالج آنها شوید.
-اگر می خواهید به سرعت جواب سوالات تحصیلی و نحوه پذیرش خود را دریافت کنید و تمامی دانشگاه ها و کالج هایی که رشته تحصیلی شما را ارائه می دهند شناسایی کنید.
به کامل ترین و جامع ترین بانک اطلاعات دانشگاه های آمریکا و کانادا، "بانک اطلاعات پذیرش تحصیلی" سر بزنید.
www.education1001.com


بانک اطلاعات پذیرش تحصیلی ، مرجع پذیرش تحصیلی ، سایت مرجع پذیرش تحصیلی ، اطلاعات دانشگاههای آمریکا ، اطلاعات دانشگاههای کانادا ، کالج های تورنتو ، دانشگاههای خوب آمریکا ، دانشگاههای تورنتو ، تحصیل در آمریکا


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا