این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کشاورزی در همین محل

جدیدترین آگهی کشاورزی

1
درخت بن ١۵ و بن ٢٠ به‌صورت خرد و عمده 0 تومان
جو داخلی تماس بگیرید

جو داخلی

%0
  • همدان
انواع اره های برقی باغبانی تماس بگیرید

انواع اره های برقی باغبانی

%0
  • تهران مرکز
کود هیومیک گرانول اقساطی تماس بگیرید

کود هیومیک گرانول اقساطی

%0
  • ارومیه
نخ گلخانه 0 تومان

نخ گلخانه

%0
  • تهران غرب
قیمت بذر چمن سوپر اسپرت  بذر چمن همیشه سبز 09195284072 تماس بگیرید
بذر سبزی قیمت و خرید | فروش بهترین بذر سبزیجات تماس بگیرید
بذر چمن سوپر اسپرت 0 تومان

بذر چمن سوپر اسپرت

%0
  • تهران مرکز

آبپاش هانتر HUNTER

در تهران مرکز, بهارستان | کشاورزی

شرکت Hunter به عنوان یکی از پیشگامان صنعت و تجهیزات آبیاری در سطح بین المللی مطرح است و یکی از افتخارات این شرکت داشتن تداوم در امر نوآوری و تکنولوژی های پیشرفته و به روز در این صنعت می باشد. از 25 سال پیش تا کنون که Edvin J.Hunter کار خود را آغاز کرد، عمده توجه خود را به نیاز بازار و مصرف کننده معطوف کرد تا بتواند به صورت مداوم این خلاء ها را پر کند و به عنوان یک تولیدکننده نمونه در بازارهای جهانی حضور داشته باشد.
در حال حاضر هدف اصلی این شرکت تبدیل شدن به اولین انتخاب برای مصرف کننده می باشد و در راستای این هدف تلاشهای بسیاری صورت گرفته، به طوریکه بیش از صد نوع کالای سنتی را به کالاهایی با تکنولوژی روز تبدیل کرده اند تا هر نوع نیاز مصرف کننده چه در سطوح پایین و چه در سطوح پیشرفته را برآورده سازد.
مجموعه کشاورزی صنعتی کشت و کار متشکل از کارشناسان با سابقه و متعهد با همکاری شرکتهای مطرح داخلی وخارجی در زمینه محصولات صنعتی و کشاورزی شکل گرفته ودر امر واردات ،تامین قطعات ، مشاوره ، طراحی واجرا فعالیت می نماید.
مدیریت مجموعه با سابقه ای بیش از بیست سال تجربه در امر تولید و واردات محصولات صنعتی و کشاورزی افتخار دارد که در جهت پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران با ارا ئه برترین برندهای مطرح از کشورهای اروپای غربی ، ژاپن و چین و با توجه به توانمندی فنی و پشتوانه تجاری در خدمت صنعتگران، مهندسین مشاور، طراحان، مجریان ، کشاورزان و همچنین کلیه هموطنان گرامی باشد.
گستره فعالیت کشت وکار عبارتند از:
1-تجهیزات آبیاری
2-تجهیزات گلخانه ای
3-ماشین آلات کشاورزی
4-ماشین آلات صنعتی
محصولات قابل ارائه هانتر عبارتند از انواع آبپاش مخفی شونده هانتر، شیر برقی های هانتر پلیمری و برنجی ، کنترلرهای هانتر( تایمر) تک ایستگاهه تا 48 ایستگاهه ورزشگاهی ، رایزر هانتر، رطوبت سنج هانتر، باد نما ی هانتر و ...
لطفا جهت دریافت اطلاعات فنی کشاورزی و صنعتی به وبسایت زیر مراجعه فرمائید.
www.keshtokar.com


هانتر ، آبپاش هانتر ، بابلر هانتر ، HUNTER ، آبپاش هانتر آمریکا ، محصولات هانتر آمریکا ، شیر برقی هانتر ، کنترلر هانتر ، تایمر هانتر ، رایزر هانتر ، آبپاش PGP ، آبپاش هانتر PGP ، آبپاش هانتر 17A ، آبپاش هانتر HUNT

تهران / تهران مرکز / بهارستان     کشاورزی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا