این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی زبان

تدریس خصوصی ترکی استانبولی تماس بگیرید
آموزش زبان ترکی استانبولی تماس بگیرید
شروع ترم زبان خردسالان بهار 0 تومان

شروع ترم زبان خردسالان بهار

%0
  • تهران غرب
شروع ترم زبان انگلیسی 0 تومان

شروع ترم زبان انگلیسی

%0
  • تهران غرب
2
آزمون تافل تضمینی | دولینگو تضمینی | gre , oet تضمینی تماس بگیرید

معرفی نرم افزار جعبه لایتنر اندیشه کیش

در استان تهران تهران مرکز, | آگهی های آموزش زبان

نرم افزار جعبه لایتنر اندیشه به گونه ای طراحی شده است که در دو نسخه ی قابل نصب همزمان بر روی کامپیوتر (سیستم عامل ویندوز) و تلفن همراه (سیستم عامل اندروید) در دسترس کاربران است. نسخه ی تلفن همراه قابل حمل بوده و بنابراین همه جا قابل استفاده می باشد شما می توانید با استفاده از آن ،انبوهی از مطالب را به خاطر بسپارید.

نرم افزار اندیشه برای تمامی افراد شامل کودکان، دانش آموزان، کنکوری ها، دانشجویان، معلمین، اساتید، کارمندان وتمامی کسانی که به یادگیری علاقه مند هستند مناسب می باشد.

نرم افزار جعبه لایتنر جهت یادگیری تمامی موضوعات شامل زبانهای خارجی، پزشکی، حقوق، تاریخ، ادبیات، رشته های مهندسی و تمامی مطالبی که نیاز به آموختن آن دارید طراحی گردیده است.

در نرم افزار جعبه لایتنر تمامی مراحل اعم از ساخت فلش کارت ها، برنامه ی زمانبندی مرور آنها و بسیاری امکانات دیگر بصورت نرم افزاری، بر روی کامپیوتر و موبایل طراحی شده است. شما حتی می توانید عکس، صدا ، فیلم و حتی فرمولهای ریاضی و یا شیمی را به فلش کارتها اضافه کنید.

نرم افزار نسخه ی موبایل، مهمترین مشکل جعبه لایتنر مقوایی، که حمل و نقل آن می باشد را برطرف کرده است. موبایل شما همیشه در کنار شماست، بنابراین شما می توانید فلش کارتها را در مسیر رفت و برگشت به مدرسه یا محل کار، مسافرت ، گردش، مهمانی های خسته کننده و هر جایی که هستید، مرور کنید.

با داشتن این نرم افزار می توانید دایره لغات زبان انگلیسی را افزایش دهید و لغات واصطلاحات سخت و خیلی دشوار را به آسانی به خاطر بسپارید.

4000 لغت پر کاربرد انگلیسی + فلش کارتهای فرانسه و آلمانی

به سایت زیر مراجعه کنید:

www.andishe-kish.ir


نرم افزار جعبه لایتنر اندیشه کیش ، جعبه لایتنر اندیشه ، اندیشه کیش ، جعبه لایتنر ، نرم افزار اندیشه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا