این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

فروش و نصب دوربین مدار بسته تماس بگیرید

فروش و نصب دوربین مدار بسته

%10
  • شهرری
دزدگیر ساختمان غرب تهران تماس بگیرید

دزدگیر ساختمان غرب تهران

%0
  • تهران غرب
تعمیر جک پارکینگ غرب تهران تماس بگیرید

تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

%0
  • تهران غرب
نصب دوربین مداربسته غرب تهران تماس بگیرید

نصب دوربین مداربسته غرب تهران

%0
  • تهران غرب
دزدگیر آپارتمانی آریوسیس 4,950,000 تومان

سیستم های اعلام و اطفاء حریق پیشرفته اتوماتیک FM200, CO2 و ...

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات سیستم حفاظتی

سیستم های اعلام و اطفاء حریق پیشرفته اتوماتیک FM200, CO2 و ...
شرکت آتشگون با بیش از 20 سال تجربه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم های اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک و با بکارگیری تکنولوژی های نوین در سیستم های اعلام و اطفاء حریق و با توجه به استانداردهای معتبر جهانی خدمات زیر را ارائه می نماید.
1.سیستم اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک FM200
2.سیستم اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک CO2
3.سیستم اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک Argonite
4.سیستم اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک Novec
5.سیستم اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک Watermist
6.سیستم پیشگیری از حریق Hypoxic Air

سیستم اطفاء حریق اتوماتیک با گاز FM200
گاز FM200 با فرمول شیمیایی 227ea-HFC گازی بیرنگ، بی بو و نارسانا، با جرم حجمی تقریبا 6 برابر سنگین تر از هوا، می باشد. گاز مذکور در سیلندر تحت فشار، بصورت مایع می باشد و در هنگام تخلیه در فضا به شکل گاز، کاملا با هوا ترکیب شده و با کاهش دمای آتش، مثلث حریق را شکسته و از ادامه آتش سوزی جلوگیری می کند. این گاز در محیط هایی که نیروی انسانی حضور دارند قابل استفاده می باشد.

سیستم اطفاء حریق IG
از گاز آرگون با غلظت مناسب (طبق دستور العمل NFPA 34-40 درصد) برای اطفاء به صورت Total Flooding استفاده می گردد. این گاز در سیلندرهای 80 لیتری و با حدود 67 کیلوگرم گاز و با فشار 160 بار ذخیره می گردد و پس از تخلیه، اکسیژن موجود در محیط را تقریبا تا میزان 12.5 درصد تقلیل می دهد.

سیستم اطفاء حریق CO2
دی اکسید کربن گازی است بی رنگ، بی بو و نارسانا که می تواند به سرعت در منطقه مورد نظر پخش شود. چگالی آن حدود 50 درصد بیشتر از هواست و درون سیلندرها با فشار بالا به صورت مایع ذخیره می شود.
این گاز توسط دو مکانیسم اصلی سبب اطفاء حریق می شود: اول کاهش میزان اکسیژن محیط از 21 درصد به سطح کمتر از 15 درصد که در این عمل سبب شکسته شدن یکی از اضلاع مثلث آتش می شود و دوم جذب گرما و خنک کردن محیط.

سیستم اطفاء حریق Water Mist
این سیستم با فشار 8 تا 20 بار عمل خواهد کرد. سیستم اطفاء حریق Water Mist مناسب جهت کلیه کلاس های A,B,C می باشد. نازل های این سیستم از Stainless Steel ساخته شده است که مناسب جهت کار با فشار موردنیاز این سیستم می باشد. این نازل ها طوری طراحی شده اند که آب را با ذرات بسیار ریزی تخلیه می کنند و موجب سرد شدن فضای حریق و آتش می شود.

سیستم پیشگیری از حریق هیپوکسی هوا Hypoxic Air
برای وقوع یک حریق وجود سه عامل اکسیژن، ماده قابل احتراق و جرقه لازم است. در حال حاضر سیستم هیپوکسی هوا با حذف بخشی از اکسیژن محیط و جایگزینی آنها با نیتروژن و رساندن اکسیژن در حدود 15 درصد مانع تشکیل مثلت حریق در محیط می شود.
مزایای این سیستم آشکار است: عدم امکان تشکیل آتش، عدم وجود دود، عدم حضور آب و یا هر گونه ماده شیمیایی جهت اطفاء بدون هر گونه تاثیر مخرب و مضر برای انسان.


طراحی سیستم های آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، اعلام حریق هوشمند، اعلام حریق پیشرفته، اعلام حریق آدرس پذیر، اعلام حریق کانونشنال متعارف، سیستم اطفاء حریق، اطفاء حریق اتوماتیک، اطفاء حریق دستی، اطفاء حریق خودکار، اطفاء حریق آبی، اطفاء حریق فوم، فروش سیستم اعلام و اطفاء حریق اتوماتیک، سیستم FM200، شیربرقی FM200، لوازم و تجهیزات FM200، سیستم CO2، سیستم watermist، سیستمهای بازدارنده وقوع حریق از طریق کاهش اکسیژن هوا، شیر پنوماتیک، پنل اعلام حریق، پنل اطفاء حریق، دتکتور مکنده، اسپرینکلر، دتکتور شعله، دتکتور بیم لیزری، دتکتور گاز، دتکتور دودی، دتکتور حرارتی، دتکتورهای کابلی حرارتی(خطی)، دتکتورهای لیزری، سیستم ایمنی، آتش نشانی، ایمنی، مشاوره، طراحی، نصب، امداد، نجات، امداد و نجات، کپسول، کپسول آتش نشانی، سیستم هیپوکسی هوا
F&G, Fm200, co2, Argonite, FE13, Sprinkler, watermist, Hypoxic Air, gas detector


طراحی سیستم های آتش نشانی ، سیستم اعلام حریق ، اعلام حریق هوشمند ، اعلام حریق پیشرفته ، اعلام حریق آدرس پذیر ، اعلام حریق کانونشنال متعارف ، سیستم اطفاء حریق ، اطفاء حریق اتوماتیک ، اطفاء حریق دستی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا