این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی پوشاک

کاریابی پوشاک وزیرمجموعه ان 0 تومان
 کیف فلاکسی تماس بگیرید

کیف فلاکسی

%0
  • مشهد
کیف استخری تماس بگیرید

کیف استخری

%0
  • مشهد
فروش ساعت مچی 159,000 تومان

فروش ساعت مچی

%0
  • تهران شرق
تولید کاور لباس شرفی تماس بگیرید

تولید کاور لباس شرفی

%0
  • تهران جنوب
فروش اسپان باند پارچه سوزنی پارچه یکبار مصرف تماس بگیرید
چمدان نشکن فایبرگلاس چمدان مسافرتی 0 تومان

"گلچینی از جدیدترین و شیک ترین مدل های کیف 1396"

در استان خراسان مشهد, | خرید و فروش پوشاک

اگر به دنبال کیفی هستید که علاوه بر داشتن قیمت مناسب هم زیبا و بادوام باشد و هم شیک و مجلسی ما کیف زنانه کارولین را به شما پیشنهاد می دهیم. این کیف مناسب برای بانوان و دوشیزگان شیک پوش و جذابی می باشد که به زیبایی و ظاهر خود اهمیت می دهند و می خواهند در هرمجلس، مهمانی و روزمره بهترین باشند. این کیف زنانه مجلسی از جنس چرم مصنوعی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیار مرغوب است . همچنین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که کیفیت دوخت کیف برایتان اهمیت بسیاری دارد می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که این کیف زیبای زنانه دوختی بسیار تمیز دارد و ظاهرش نیز فوق العاده زیبا و شیک و بی نظیر است.علاوه بر موارد ذکر شده این کیف بسیار جادار و کاربردی است و بسیار مناسب برای وسایل مورد نیاز شماست. وسایلی مانند تبلت، موبایل، کیف پول، کیف لوازم آرایش و … هر آنچه تمایل دارید تا با خود به همراه داشته باشید در این کیف قابل جای دادن است.
جهت مشاهده و سفارش مدل های بیشتر در طرح ها و رنگبندی های مختلف با ما در تماس باشید.
تلفن تماس و تلگرام: 09152425562- 09379720645
آدرس وب سایت : www.startkala.com
لینک مستقیم خرید: https://yon.ir/4v58


خرید کیف زنانه ، خرید کیف زنانه ارزان ، خرید کیف زنانه مجلسی ، خرید کیف زنانه جدید ، خرید کیف زنانه شیک ، خرید کیف زنانه مارک دار ، خرید کیف زنانه چرم ، خرید کیف زنانه عمده ، خرید کیف زنانه اینترنتی ارزان ، خر


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا