این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چوب

1
رنگ کاری مبل تعمیرات مبل تماس بگیرید

رنگ کاری مبل تعمیرات مبل

%0
  • تهران شمال
فروش چوب مرکبات 0 تومان

فروش چوب مرکبات

%0
  • ساری
1
کابینت آشپزخانه 7,000,000 تومان

کابینت آشپزخانه

%0
  • تهران شمال
چوب نبات ایرانی 1,500,000 تومان

چوب نبات ایرانی

%0
  • اصفهان
تولید انواع کابینت پلی اورتان تماس بگیرید
درب آماده کابینت 0 تومان

درب آماده کابینت

%0
  • قم
درب کابینت پلی اورتان 0 تومان

درب کابینت پلی اورتان

%0
  • قم
درب کابینت آماده پلی اورتان تماس بگیرید

طرح توجیهی تولید چوب مصنوعی

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | چوب

معرفی محصول طرح توجیهی:
گزارش حاضر مطالعات امکان سنجی مقدماتی تولید چوب مصنوعی می باشد. این مطالعات در قالب متدولوژی مطالعات امکان سنجی تهیه گردیده است و مطابق متدولوژی فوق ، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرفی شده و سپس بررس ی های لازم روی با زار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فنی در خصوص چگونگی تولید و امکانات سخت و نرم افزاری مورد نیاز نیز شناسایی شده و در نهایت ظرفیت های اقتصادی و حجم سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرمایه گذران و علا قه مندان محترم بتوانند کلیه اطلاعات مورد نیاز را کسب و در جهت انجام سرمایه گذاری اقتصادی با دید باز و مسیرشفاف اقدام نمایند . امید است این مطالعات کمکی هرچند کوچک در راستای توسعه صنعتی کشورمان بعمل بیاورد. چوب مصنوعی حاصل تلاش جند ین ساله دانشمندان برای ی افتن محصولی جا یگزین چوب در جهت حفظ مح یط ز یست و ج لوگیری از قطع درختان می بشد . این محصول با وجود مصنوع بودن رفتاری بسیار شب یه به چوب دارد و جا یگزین اصلی بس یاری از قطعات چوبی در صنعت ساختمان محسوب می گردد. در جه ان امروزی بازیافت کالاهای استفاده شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که این امر به واسطه توج ه روز افزون مسئولین کشورها به حفظ محیط زیست و همچنین بالا رفتن هزینه های تأمین مواد اولیه و در نهایت ارزش اقتصادی قابل توجه مواد اولیه ، نشأت گرفته است. چوب مصنوعی یکی از محصولات با ارزش است که از محل بازیافت مواد پلاستیکی، کاغذ و چوب از زباله ها و ضایعات شهری تولید می گردد.
این چوب که به نام هایArtifical Wood و Wood Reflex در جهان مشهور می باشد از ترکیب خرده چوب، کاغذ و پلاستیک های ضایعاتی تولید شده و از آن در ساخت مصنوعات مختلف چوبی مانند حفاظ اطراف خیابان ها، خانه ها، تابلوهای تبلیغاتی، میز و نیمکت پار ک ها، نرده های معابر و غیره استفاده می شود و به نوعی می توان گفت که چوب مصنوعی در حال جایگزین شدن برای چوب طبیعی و همچنین بخشی از آهن و فولاد می باشد. از خصوصیات بارز چوب مصنوعی ، استحکام بیشتر ان از چوب معمولی ، عدم نیاز به رنگ آمیزی ، عدم تاب برداشتن ، قابلیت استفاده در محیط های کاملا مرطوب ، شکل پذیری و عدم هجوم حشرات و موریانه ها بوده که بدین ترتیب عمر این نوع چوب در مقایسه با چوب طبیعی بالا است . از طرف دیگر هر چند استحکام آن در حد فلزات نیست ولی به علت قیمت بسیار پایین و همچنین وزن سبک، در برخی حوزه های مصرف بر فلزات ارجحیت دارد. چوب مصنوعی یک کالای جدید در کشور است و هنوز مصرف داخلی قابل توجه پیدا نکرده است.ضرورت و اهمیت چوب مصنوعی چوب مصنوعی از دو نگاه دارای اهمیت در جوامع بشری می باشد که ذیلاً به آنها اشاره شده است.
• کاهش آلودگی زیست محیطی
وجود حجم زیاد پلاستیک و کاغذ در زباله های شهری و الودگی که پلاستیک ها به دلیل عدم زیست سازگاری آنها در محیط ایجاد می کنن د، یکی از معضلات اساسی مدیران شهرها می باشد. لذا با اجرای طرح های تولید چوب مصنوعی، پلاستیک ها و کاغذهای ضایعاتی جمع آوری و بازیافت و تبدیل به کالای با ارزش می گردد.
• محدود بودن منابع درختی در کشور
منابع چوبی و جنگل های ایران محدود هستند و لذا با قطع درختا ن و استفاده از چوب آنها، این نعمت خدادادی بزودی از بین خواهد رفت . ازاینرو لازم است مصرف بی رویه چوب کاهش داده شود که ایجاد واحد تولید چوب مصنوعی به واسطه بازیافت چوب های ضایعاتی، یکی از روش های انجام امر فوق تلقی می شود. چوب مصنوعی یک کالای جدید در کشور است که هنوز هیچ واحد فعال تولید داخلی ندارد . لیکن طرح های بسیار زیادی در حال ایجاد برای تولید این کالا هستند که فهرست آنها در بخش دوم ارائه خواهد شد . بنابراین هنوز بازار اطلاع کافی از آن و در نهایت مصرف ا ین کالای مهم را آنچنان تجربه نکرده است . البته در بازار وجود مصنوعات ساخته شده از چوب مصنوعی به چشم می خورد، لیکن این چوب ها همه از خارج کشور و به همراه سایر چوب های وارداتی وارد شده است و به علت نبود شماره تعرفه مستقل، امکان بررسی حجم واردات نیز وجود ندارد . علی ایحال با توجه به سوابق سایرکشورهای ، جهان در استفاده ازچوب مصنوعی و همچنین براساس تحقیقات صورت گرفته پژوهشگاه پلیمر ایران 1
مواد مصرف چوب مصنوعی را می توان به صورت زیر پیش بینی کرد:
ساخت نرده های معابر
میز و نیمکت های پارک ها
تابلوهای تبلیغاتی در خیابان ها
حفاظ اطراف بزرگ راهها
حفاظ در خانه ها
درب و پنجره در مکان های عمومی محیطی (Out door)
تختخواب ها
درب ها
و در نهایت می توان گفت که کلیه مکان هایی که چوب کاربرد د ارد در آن محل ، چوب مصنوعی در جایگزینی چوب طبیعی می تواند کاربرد داشته باشد. چوب مصنوعی یک کالای عمومی در جهان است که همانند سایر کالاها تولید و مصرف می گردد . لیکن در صورتی که نگاه دقیق به زنجی ره تولید و مصرف این کالا بشود، نتیجه گیری خواهد شد که این کالا از اهمیت بسیار بالا در جوامع بشری برخوردار است که دلایل آن را می توان اینچنین تشریح کرد:
تولید چوب مصنوعی به سلامت محیط زیست کمک مینماید : ماده اولیه تولید چوب مصنوعی، انواع ضایعات و زبال ه های چوب، پلاستیک و کاغذ است که بخش عمده این مواد از زباله های شهری تفکیک و حاصل می شود. بنابراین با عنایت بر این مطلب که پلاستیک ها مواد تجزیه ناپذیر در طبیعت هستند لذا بازیافت آنها سبب کاهش اثرات مخرب زیست محیطی آنها خواهد شد.
ایجاد کالایی با ارزش افزوده بالا از ضایعات و زباله های بی ارزش : بازیافت و تبدیل زباله به کالای قابل فروش، یکی دیگر از مزیت های این طرح است که در سطح ملی می توان از آن به عنوان یک طرح مفید یاد کرد.
کاهش ضرورت قطع درختان : چوب به طور مستقیم از درخت حاصل می شود. لذا با توسعه جمعیت کشورها ، نیاز بازار به چوب بیشتر شده و برای تأمین آن، لازم است درختان بیشتری قطع گردد و این موضوع با توجه به محدودیت جنگل در کشور، بسیار حائز اهمیت است . تولید چوب مصنوعی سبب کاهش نیاز بازار به چوب طبیعی شده و در نهایت ضرورت قطع درختان کاهش پیدا می نماید.
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی


این طرح توجیهی شامل موارد زیر است :

معرفی محصول
مشخصات کلی محصول
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
استانداردهای ملی وجهانی
قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
موارد مصرف و کاربرد
کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
وضعیت عرضه و تقاضا
بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه و در دست اجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن
بررسی نیاز به محصول یا اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم
بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم
در فرآیند تولید محصول
ماشین آلات
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت
محوطه سازی
ساختمان
ماشین آلات
تاسیسات
وسائط نقلیه
تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده
هزینه های قبل از بهره برداری
سرمایه در گردش
برآورد حقوق و دستمزد
برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات
هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده تولید
هزینه های توزیع و فروش
جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید
نتیجه گیری
میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی
تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید


طرح توجیهی تولید چوب مصنوعی ، دانلود طرح توجیهی تولید چوب مصنوعی ، فروش طرح توجیهی تولید چوب مصنوعی ، طرح تولید چوب مصنوعی ، دانلود رایگان تولید چوب مصنوعی ، طرح چوب مصنوعی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا