این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چوب

1
رنگ کاری مبل تعمیرات مبل تماس بگیرید

رنگ کاری مبل تعمیرات مبل

%0
  • تهران شمال
1
کابینت آشپزخانه 7,000,000 تومان

کابینت آشپزخانه

%0
  • تهران شمال
چوب نبات ایرانی 1,500,000 تومان

چوب نبات ایرانی

%0
  • اصفهان
تولید انواع کابینت پلی اورتان تماس بگیرید
درب آماده کابینت 0 تومان

درب آماده کابینت

%0
  • قم
درب کابینت پلی اورتان 0 تومان
درب کابینت آماده پلی اورتان تماس بگیرید
چوب ترمو ایرانی و فنلاندی تماس بگیرید

طرح توجیهی تولید پوشال کولر

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | چوب

زندگی امروز انسانها متشکل از ناهنجاریها و مشکلات عدیده ای می باشد از این رو انسان تمام تلاش خود را معطوف به یافتن راه های مناسبی جهت ارتقای کیفی زندگی خود می نماید طی سالیان دراز انسان تلاش نموده است تا با استفاده بهینه از امکانات و همچنین ابتکار که جزء لاینفک ذات بشری است راههایی را برای پیشرفت بیشتر، توسعه و بهبود زندگی بیابد. لذا تمامی ابتکارات و دست آوردهای بشری که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد در این جهت مورد بهره برداری قرار گرفته است. به نحوی که اگر دقیقتر به تمام مصنوعات بشری نگریسته شود هیچ دلیلی جز در جهت کسب رفاه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در آن یافت نمی شود.
در این میان نقش وسایل و امکاناتی که نقش مستقیم در رفاه و آسایش انسان دارد بسیار نمود پیدا می کند و یکی از مهمترین آنها وسائلی هستند که وظیفه تنظیم دما و هوای مناسب در محل زندگی و کار را انجام می دهند زیرا انسان نیازمند آسایش فیزیکی و مطلوب در جهت انجام بهینه کارهای خود درفصول مختلف سال است و در این میان جهت خنک کردن هوا در فصل تابستان معمولا از سه روش استفاده می شود. روش اول سیستم مرکزی تهویه مطبوع می باشد که با ایجاد یک سیستم سرمایش مرکزی و انتقال آب به داخل طبقات از طریق لوله کشی و استفاده از فن های مخصوص جهت حرکت هوا، دمای مطلوب داخل محیط تامین می شود.
روش دوم استفاده از کولرهای گازی است که مکانیزم کار آنها بر مبنای گاز قرار دارد و روش سوم استفاده از کولرهای آبی یا صحرایی است که بر مبنای حرکت هوا از داخل پوشالهای مرطوب و انتقال آنها توسط یک الکترو موتور از کانال های مخصوص به داخل محیط بنا شده است. ذکر این نکته ضروریست که روش اول و دوم به دلیل هزینه سرمایه گذاری زیاد و نیز هزینه تعمیرات و نگهداری بالا کمتر به صورت عمومی مورد بهره برداری قرار می گیرد و کولرهای آبی به دلیل هزینه سرمایه گذاری کمتر و هزینه نگهداری بسیار کم در کشور ما مورد اقبال عمومی قرار دارند. محصول مورد بررسی این طرح پوشال کولر یا اصطلاحا پشم چوب می باشد که جهت استفاده در بدنه کولرهای آبی برای حفظ رطوبت لازم در هنگام عبور هوا از میان آنها و پایین آوردن دمای هوا مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول تحت شماره 20101211 در دسته بندی کدهای معرفی این نسخه قرار دارد.
بطور کلی یکی از اجزائی که در ساخت کولر مورد استفاده قرار می گیرد و نقش بسزایی در تکمیل و بالا بردن راندمان سرمازائی کولر دارد پوشال کولر نامیده می شود. پوشال عبارت است از رشته های کوتاه و بلندی که توسط ماشین پوشال سازی تولید گردیده است و در بسته بندی هایی متشکل از توریهای نایلونی مخصوص قرار گرفته است. پوشال چوبی به دلیل قدرت بالای جذب آب شاید بهترین ماده ای باشد که برای بالا بردن راندمان در کولر مورد استفاده قرار می گیرد. چوب به دلیل متخلخل بودن و داشتن ساختمان فیبری می تواند آب را به خوبی در خود نگهداری نماید و در اثر حرکت باد تولید شده توسط پره های متصل به الکترو موتور موجب ایجاد خنکی بیشتر می گردد. اندازه رشته های چوب مورد استفاده در پوشال متفاوت می باشد و عرض آنها 1 تا 2 میلیمتر و ضخامت آنها نباید بیشتر از 2 میلیمتر باشد. در حال حاضر کارخانجات کولرسازی کولرهایی با ابعاد مختلف تولید می نمایند که نام و سایز پوشال مورد استفاده در این کولر ها در جدول زیر ارائه شده است. وزن هر بسته پوشال کولر 3 عددی، تقریبا 3 کیلوگرم و وزن هر عدد پوشال در داخل این بسته بندی یک کیلوگرم می باشد که پس از قرار گرفتن در توریهای مخصوص با منگنه یا نخ دوخت دوطرف این بسته بندی، دوخته می شود. چوب مورد استفاده در این محصول دارای خواص فیزیکی خاص ومتخلخل بوده و انعطاف بیشتری نسبت به چوبهای دیگر دارد. از اینرو بهترین چوب جهت تولید پوشال کولر چوب سپیدار و تیره بید بوده که می توانند در منافذ خود آب را به بهترین نحو نگهداری نمایند، از دیگر مزایای این گونه چوب ها راحتی کار با آنهاست به طوریکه دستگاه های مورد مصرف جهت تولید به دلیل نرم و سبک بودن این نوع چوب دارای کمترین استهلاک و هزینه نگهداری می باشند. توری مورداستفاده در این محصول وظیفه نگداری پوشالها در یک مقطع مشخص را دارد که از نخ نایلونی شماره 100 بافته می شود.


طرح توجیهی تولید پوشال کولر ، دانلود طرح توجیهی تولید پوشال کولر ، فروش طرح توجیهی تولید پوشال کولر ، طرح تولید پوشال کولر ، دانلود رایگان تولید پوشال کولر ، طرح توجیهی پوشال کولر ، طرح پوشال کولر ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا