این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چوب

1
رنگ کاری مبل تعمیرات مبل تماس بگیرید

رنگ کاری مبل تعمیرات مبل

%0
  • تهران شمال
فروش چوب مرکبات 0 تومان

فروش چوب مرکبات

%0
  • ساری
1
کابینت آشپزخانه 7,000,000 تومان

کابینت آشپزخانه

%0
  • تهران شمال
چوب نبات ایرانی 1,500,000 تومان

چوب نبات ایرانی

%0
  • اصفهان
تولید انواع کابینت پلی اورتان تماس بگیرید
درب آماده کابینت 0 تومان

درب آماده کابینت

%0
  • قم
درب کابینت پلی اورتان 0 تومان

درب کابینت پلی اورتان

%0
  • قم
درب کابینت آماده پلی اورتان تماس بگیرید

طرح توجیهی تولید پروفیل MDF

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | چوب

دنیایی که پیش رو دار یم ،گستره ایست بر ای ظهور خلا قیت ها و نو آوری ها یی که جز با همت متخصصان و کارشناسان تحقق نخواهد یافت.چنین د نیایی مستلزم بکارگیری تکنولوژ ی مدرن وپیشرفته ،استفاده بهینه از منابع و سیستم ها و روش ها ی برتر است که این مهم در جوامع صنتی امروز، شرط لازم برای دستیابی به خواسته ها و رضایت مشتریان است.
فرآورده ها ی حاصل از چوب به اشکال مختلف و متناسب با هز ینه انجام شده و محل کاربرد آن مورد استفاده عموم قرار م ی گ یرد و به عبارت د یگر میتوان در طیف صنعت ی، اوراق فشرده چو بی Medium Density Fiberboard را شامل تخته چند لا، تخته خرده چوب نئوپان ، تخته فیبر وMDF را نام برد که اصولا اختلاف فن آور ی تو لید در مبحث شکل دهی کیک با استفاده از رطوبت موجود در خرده چوب ها و یا ا لیاف سلولز ی و بهره جو یی از هو ا منجر به تو لید MDFو یا نئوپان می شود. نسبت به سا یر محصولات مشابه آنرا متما یزتر نشان داده و MDF اما بدلیل ارتقا سطح کیفی بخودی خود از جا یگاه خاص ی برخوردار نموده است . ز یرا این محصول ضمن قرار گرفتن در خانواده تخته ها ی سخت، مقاومت از کاربردی بالاتر نیز برخوردار م ی باشد و دانسیته آن بین640-800کیلوگرم بر مترمکعب می باشد. از طر فی بد لیل اینکه سطح سلولزی م ی باشد در برابر گرما و فشار سخت شده و در صورت مخلوط شدن با سا یر افزود نی ها کمک شا یانی به ارتقاء سطح کیفیت آن می شود تا بتوان در ساخت کا بینت آ شپزخانه، مبلمان،میزو صندلی، اثاثه اداری و... از آن بهره جست.
و نزد یک شدن این فاکتور به چوب طب یعی م ی توان از عم لی ات MDF به منظور افز ایش مقاومت روکش کردن سطح با کاغذها ی لم ینه با سرعت سخت شدن سر یع استفاده نمود و ای ن عم لی ات زمانی شرایط مطلوب را حاصل می نمایند که در حین فرآیند توانسته باشیم.
توزیع و یکنواختی دانس یته، یکنواختی ضخامت در سطح را کاملا “ رعای ت کرده باش یم. معمولا جهت روکش کردن از کاغذها ی آغشته نظ یر کاغذها ی آغشته شده به پلی استرفن لینک و ملامین استفاده می نمایند.و جهت رس یدن به شر ایط ایده آل م ی با یست توجه نمود که رطوبت تخته فیبر یش از6-7 درصد تجاوز ننماید زیرا عبور بخار آب از این نوع کاغذها به سختی صورت گرفته می گیرد. امروزه تکنولوژ ی پیشرفته مصنوعات چو بی در جهان تکن یک ها ی جد یدی را بر ای چشم نواز تر نمودن طراح ی ها ورعا یت هارمو نی در معمار ی ها ی داخل ی ساختمان و فضا ها ایجاد نموده برای دستیابی به MDF است.در این میان،تکنولوزی پیشرفته رپینگ )فرایند روکش چسبانی ( روی این مقاصد ایجاد گردید. از انجا که انعطاف پذ یری روکش ها ی HPL طی فر ایند روکش چسبا نی جلوه خاصی به شاخه بخشیده که حاصل این فرایند پروفیل نامیده می شود.
موارد کاربرد:
• پروفیل های درب
• پروفیل های تاج و زیر چراغی
• پروفیل های کرکره، پانل دیواری و قرنیز حاشیه دیوار
• پروفیل های نبشی
• پروفیل های لب
•پروفیل های روکوب


طرح توجیهی تولید پروفیل MDF ، دانلود طرح توجیهی تولید پروفیل MDF ، فروش طرح توجیهی تولید پروفیل MDF ، طرح تولید پروفیل MDF ، دانلود رایگان تولید پروفیل MDF ، طرح توجیهی پروفیل MDF ، طرح پروفیل MDF ، طرح پروف



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا