این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر خدمات

1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید

ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک

%0
  • تهران شمال
3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران حومه
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی تسهیلات بانکی تماس بگیرید
بالانس انواع فن تماس بگیرید

بالانس انواع فن

%0
  • قزوین
خریدار پودر گوشت پودر ماهی 0 تومان
تولید و پخش و نصب انواع فنس باغ 0 تومان

طرح توجیهی تولید کاغذ کاربن

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | سایر خدمات

کاغذ کاربن امروزه تاثیر و کاربرد زیادی درتسریع کارها داشته است. این محصول به خاطر ویژگی خاصی که دارد باعث کپی کردن یک صفحه می شود که این موضوع در بسیاری ازموارد باعث سرعت و دقت در کارها می گردد وهمچنین باعث کاربرد این کالا در دنیای امروز شده است. البته در چند سال اخیر استفاده از کاغذهای کاربن لس به عنوان جایگزینی مناسب و بهتر برای کاغذهای کاربن رواج پیدا کرده است. محصول بدست آمده کالای مصرفی بوده و در تمامی سیستم های اداری و ... دارای کاربرد ویژه می باشد .
در برسی های اقتصادی انجام شده مشخص گردید, احداث یک واحد تولیدی کاغذ کاربن با ظرفیت 1350000 بسته در سال و سرمایه مورد نیاز آن دارای توجیه اقتصادی است و سرمایه آن تقریبا بعد ار حدود یک سال و یک ماه باز میگردد. با توجه به برسی های انجام شده در طرح می توان نتیجه گیری کرد که استانهای قزوین , سمنان , زنجان, مرکزی, اصفهان, و قم برای احداث چنین واحدی در سطر قرار دارند .
در واحد تولید کاغذ کاربن به طور مستقیم برای حدود 37 نفر ایجاد اشتغال می نماید. ترکیب نیروی انسانی و تخصص های مورد نیاز در این واحد در طرح عنوان شده است


طرح توجیهی تولید کاغذ کاربن ، دانلود طرح توجیهی تولید کاغذ کاربن ، دانلود رایگان طرح توجیهی تولید کاغذ کاربن ، فروش طرح توجیهی تولید کاغذ کاربن ، طرح توجیهی کاغذ کاربن ، طرح تولید کاغذ کاربن ، طرح کاغذ کارب



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا