این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی قطعات خودرو

طرح توجیهی تولید تسمه پروانه

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو

معرفی محصول توجیهی :
نام محصول مورد نظر در این طرح انواع تسمه پروانه می باشد که در اندازههای مختلف تولید می گردد . سطح مقطع این تسمه پروانه به شکل ذوزنقه یا مستطیلی شکل بوده و کاربرد آن در انتقال نیرو و گشتاور میباشد که به طور وسیعی در کارخانه ها، وسایل نقلیه، وسایل کشاورزی، وسایل خانگی و سایر ماشین آلات مورد استفاده قرار میگیرند. تسمه پروانه بر اساس خواص طبقه بندی می شود.
یکی از این طبقه بندی ها بر اساس سطح مقطع میباشد که دو گروه بر اساس آن وجود دارند:
١- تسمه پروانههایی با سطح مقطع ذوزنقه
٢- تسمه پروانههایی با سطح مقطع مستطیل شکل.
تسمه پروانه ها با سطح م قطع ذوزنقه ای نیز به دو گروه تقسیم می شوند، که یکی پارچه پیچ (jacketed) و دیگری به صورت عادی (rawedge) میباشند. همچنین طبقه بندیهای دیگری از جمله بر اساس قطر،طول، تعداد و ضخامت الیاف تقویت کننده و تعداد لا یه های پارچة دور تسمه برای این محصول وجود دارند.
موارد مصرف و کاربرد
تسمه های وی (V-belts)
این گونه تسمه ها در ابعادی استاندارد و به اشکال ساده، دندهای و به هم پیوسته تولید میشوند، که البته هر کدام نسبت به ابعاد و مشخصاتی که دارند نامگذاری شدهاند مانند A – M , B – AX , C – BX , D – CX , SPZ , XPZ , SPA , XPA , SPB , XPB , SPC , V , ٥VX ٨V و همچنین به اشکال شش ضلعی همانند CC, ,BB, AA
تسمه های تایمینگ (Timing belts)
این نوع تسمه، تسمههایی دندانهدار با گامهای کاملا برابر و زوایایی کاملا یکسان می باشند . در اقسام لاستیکی و پلییورتان (PU) تولید میشوند که البته بعضی از آنها به شکل دو طرف دنده نیز ساخته میشوند. تسمه های تایمینگ به شکل مدار باز نیز ساخته شده و مورد مصرف قرار می گیرند . به جرات میتوان گفت که اوج صنعت تسمه سازی در تولید این گونه از تسمه ها می باشد. قابل ذکر است که تنها وجود دندانه در تسمه نشانه تایمینگ بودن نمیباشد
تسمه های شیاری (Ribbed belts)
تسمه هایی با شیارهای طولی که دارای زاویه و عمقی برابر می باشند و در چندین شکل استاندارد ساخته میشوند همانند و PL ،PK ،PJ ،PH و.PM همچنین اقلامی از شیاری های خاص از جنس پلی یورتان می باشند مانند TB و ٢ TB .
دور متغیر (Variable speed)
تسمه هایی با مقطعی ذوزنقه شکل و عمدتاً دندهای با عرضها و طولهای متفاوت هستند . این گونه تسمه ها در ماشین آلاتی به کار می روند که سرعتشان نسبت به سیستمی که طراحی شده اند تغییر میکند.
تسمه های پلاستیکی ( PU belts )
اینگونه تسمهها، تسمههایی ساخته شده از مشتقات پلاستیک ملقب به ترمو پلاستیک می باشند . عمدتا جنس این تسمهها از پلی یورتان میباشد. این گونه تسمه ها بصورت مدار باز تولید شده و با استفاده از حرارت به یکدیگر متصل می شوند. اشکال این تسمه ها بسیار متنوع میباشد . از جمله اشکال مطرح و مصرفی میتوان به دو نوع: ١- تسمه های وی پلی یورتان ؛( PU V-belts ) ٢- تسمه های گرد و قابل انعطاف ( Round Belts ) اشاره کرد.
تسمه های ماشینی ( Automotive )
کلیه تسمه های بکار رفته در انواع خودروهای سبک و سنگین که شامل تسمه های دینام، کولر، هیدرولیک ، بالانسر و تسمه های تایمینگ می شوند را جزو تسمه های ماشینی قلمداد می کنند . البته تعدادی دیگر از تسم هها که در ماشین آلات راهسازی و کشاورزی به کار می روند را نیز معمولا جزو این گروه میدانند، در حالی که این گونه تسمه ها جزو تسمه های صنعتی و کشاورزی میباشند.
انتقال نیرو ( Flat Power Transmission )
آپرون (Apron)
تسمه های ظریف و در سایزهای کوتاه که در صنایع ریسندگی و بافندگی مورد مصرف قرار میگیرند .این گونه تسمه ها از مواد خاصی ساخته شدهاند که با گذشت زمان کیفیت خود را از دست داده و فاسد میشوند .به همین دلیل این تسمه ها فقط بنا به سفارش مصرف کننده ساخته میشوند
تسمه های خاص (Special belts)
این گونه از تسمه ها دارای اشکال و مشخصات خاص و ویژهای بوده که فقط بنا به سفارش ساخته میشوند چرا که طراحان و سازندگان ماشین آلات و دستگاه بنا به وظیفه خاصی که تسمه در دستگاه انجام میدهد، این تسمه ها را طرحی میکنند که البته در درجه اول مهمترین علت ساخت این تسمه ها، انحصاری کردن تولیدات خود میباشد. کاملا روشن است که این انحصار فقط شامل تسمه ها نمیباشد.
انواع تسمه های غلطکی، ضد سایش ( PU tapes )
- نوارهای غلطکی: عمده مصرف این نوارها در صنایع نساجی، گونی بافی و چاپ میباشد و همانگونه که از نامش پیداست بر روی غلطکهایی که وظیفه حمل و کشش دارند نصب میشود. این گونه نواره ا دارای تنوع بسیار زیادی میباشند.
- نوارهای ضد سایش : این گونه نوارها از مواد خاصی ساخته شده اند که در برابر سایش و اصطکاک مقاومت خاصی دارند. این نوارها را بر روی تسمههایی که وظیفه کشش و انتقال کالاهای خشن و برنده را دارند نصب میشوند تا از افزایش و از بین رفتن زود رس تسمه جلوگیری به عمل آید .
اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
همانطوریکه گفته شد این کالا بیشتر در صنایع خودروسازی و تعدادی از صنایع ماشین سازی کاربرد دارد و با توجه به گسترش روزافزون این صنایع در داخل کشور ، نیاز به این کالا به عنوان کالای واسطه ای و قطعات یدکی در کشور احساس میگردد.
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی


این طرح توجیهی شامل موارد زیر است :

معرفی محصول
مشخصات کلی محصول
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
استانداردهای ملی وجهانی
قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
موارد مصرف و کاربرد
کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
وضعیت عرضه و تقاضا
بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه و در دست اجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن
بررسی نیاز به محصول یا اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم
بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم
در فرآیند تولید محصول
ماشین آلات
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت
محوطه سازی
ساختمان
ماشین آلات
تاسیسات
وسائط نقلیه
تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده
هزینه های قبل از بهره برداری
سرمایه در گردش
برآورد حقوق و دستمزد
برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات
هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده تولید
هزینه های توزیع و فروش
جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید
نتیجه گیری
میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی
تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید
در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود


طرح توجیهی تولید تسمه پروانه ، دانلود طرح توجیهی تولید تسمه پروانه ، فروش طرح توجیهی تولید تسمه پروانه ، طرح تولید تسمه پروانه ، دانلود رایگان طرح توجیهی تولید تسمه پروانه ، طرح توجیهی تسمه پروانه ، طرح توج


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا