این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر خدمات

طرح توجیهی تولید دیسک افست

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | سایر خدمات

معرفی محصول طرح توجیهی:
اتخاذ تدابیر و روش های علمی جدید کشاورزی و بکار بردن ماشین ها و ادوات کشاورزی مدرن که بتواند ضمن تولید بیشتر، محصولاتی ارزان قیمت را روانه بازار نماید ، مساله اساسی اقتصاد کشاورزی دنیای امروز است. زیرا با آسان شدن عملیات تولیدی و افزایش بازده از طریق مکانیزه کردن کشاورزی، می توان ضمن بهره برداری بهینه از سطح زیر کشت، از خارج شدن مقدار زیادی ارز از کشور نیز جلوگیری نمود. دلایل اساسی مکانیزه شدن کشاورزی را می توان در سه عامل بالا بودن سطح دستمزد، صرفه جویی در عملیات تولیدی و بهبود کیفی محصول خلاصه نمود. مکانیزاسیون یکی از مسائل اساسی است که همواره مورد توجه مدیران و برنامه ریزان بخش کشاورزی می باشد. در بین ادوات مختلف کشاورزی که در راستای این هدف از آنها استفاده می شود، بخش عمده ای به خاک ورزها اختصاص می یابد که بطور مشخص به دو گروه اولیه و ثانویه تقسیم شده اند. خاک ورزهای ثانویه بمنظور تهیه بستر مناسب، پایدار و مطمئن برای بذور بکار گرفته می شوند. این ادوات پس از شخم زدن اولیه، وارد زمین شده و موجب نرم شدن، فشردن و بسته شدن محفظه های خاک می گردند. گزارش حاضر مطالعات امکان سنجی مقدماتی اداوت کشاورزی و بطور خاصتولید دیسک افست 32،28 و 36 پره میباشد. مطابق عرف ، ابتدا محصول مورد نظر به طور دقیق معرفی شده و سپس بررسی های لازم بر بازار، شرح تولید و در نهایت ظرفیتهای اقتصادی و حجم سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای طرح، برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آنسرمایه گذران محترم بتوانند اطلاعات اولیه مورد نیاز را کسب نموده و در جهت انجام سرمایه گذاری اقتصادی اقدام نمایند. امید است اینگونه از مطالعات در راستای توسعه کشاورزی کشورمان مثمر ثمر باشد. محصول مورد مطالعه طرح حاضر، تولید دیسک افست 32 ،28 و 36 پره 1 میباشد. هرس بشقابی یا دیسک پس از گاوآهن برگردان از جمله مهمترین ابزار خاک ورزی است که تقریبا در هر نوع خاکی مورد استفاده قرار می گیرد. عوامل خاک ورز دیسک بشکل بشقاب های مقعر، مدور و گردان هستند که در چند گروه مجزا و با آرایش خاص، با خاک بنحوی ارتباط دارند که بشقاب های دو گروه پس از درگیر شدن با خاک، با هم حول یک محور مشترک گردش می نمایند. گمان می رود استفاده از تیغه های بشقابی برای خاک ورزی از ژاپن سرچشمه گرفته باشد، ولی برای نخستین بار در سال 1867 ، اختراع دیسک در آمریکا به ثبت رسید. انواع معمولی دیسک تا سال 1900 جای خود را در عملیات زراعی باز کرد تا اینکه در سال 1925 نوع دیگری از دیسک با نام افست روانه بازار شد. بطور کلی هرس بشقابی متشکل از تعدادی صفحات مدور تو گود است که دارای لبه هایی تیز و برنده می باشد. جنس آنها از فولاد بوده که در قسمت وسط ضخیم و هرچه به پیرامون و لبه نزدیک می شود، نازک تر است. ضخامت صفحات 4 تا 8 میلیمتر بوده و قطر دایره صفحات از30تا 70 سانتیمتر متغیر می باشد. مقطع محور غالبا چهارگوش بوده و از وسط صفحات دیسک که دارای سوراخ چهارگوش می باشند، می گذرند. بین صفحات قرقره هایی از آهن و چدن قرار گرفته تا صفحات با فواصل معین روی محور سوار شوند. تعداد صفحات دیسک بر روی هر محور مساوی بوده و نسبت به مرکز دستگاه قرینه هستند.دیسک های افست که نوع خاصی از دیسک های معمولی می باشند را بدین جهت به این نام می خوانند که تمایل به حرکت در یک طرف نقطه اتصال تراکتور را دارند. این نوع از دیسک ها دارای دو گروه بشقاب هستند که یک گروه در جلو، خاک ها را به یک طرف ریخته و گروه دوم در عقب، خاک ها را در جهت مخالف می ریزد.
با توجه به اهداف استفاده از دیسک ها، کاربردهای متفاوتی بشرح ذیل ارائه می گردد:
الف) انجام خاک ورزی اولیه در زمین های بایر و برش و اختلاط بقایای گیاهی دیسک زدن ساقه های گیاه و سایر بقایای گیاهی، سطح خاک را سست نموده و ضمن قطع خاشاک باعث مخلوط شدن بیشتر با خاک می گردد. این کار باعث پوشانیده شدن بقایای گیاه در هنگام شخم شده و ضمن ایجاد نرمی بیشتر خاک، سرعت تجزیه را بهبود می بخشد.
ب) تهیه بستر بذر، مخلوط کردن کودهای شیمیایی و دامی با خاک و دفع علف های هرز.
ج) برش دادن کلوخ بعد از عمل شخم و نرم کردن آنان.
د) نفوذ در خاک های سنگین.
ه) استفاده در زمین های سنگلاخی و کنده دار، بدلیل غلطیدن دیسک روی آنان.
و) شخم زمین های آیش بمنظور جلوگیری از تبخیر آب و مبارزه با علف های هرز.
ز) زیر خاک نمودن بذر.
ح) فشردن و مناسب نمودن خاک سطحی برای بستر بذر و رشد آن.
ت) شخم زیر درختان میوه با شاخه های پایین افتاده.
بشر از سالیان بسیار دور، همواره به طرق مختلف سعی در تأمین غذای خود و دام هایش را داشته و در طی اعصار گوناگون از شیوه های مختلفی استفاده کرده که همواره سیری صعودی به سمت افزایش عملکرد محصول را داشته است. این روند که شاید بتوان ابتدای آن را به ده هزار سال پیش نسبت داد را مکانیزاسیون کشاورزی می نامند. مکانیزاسیون کشاورزی به معنای مکانیکی کردن عملیات کشاورزی است و دارای دو معنای عام و خاصمی باشد که معنای خاصآن صرفاً شامل تکنولوژی ماشینی و مسائل مرتبط با آن در کشاورزی است. در حالیکه معنی عام مکانیزاسیون تمامی مسائل و تجزیه و تحلیل های کلی مرتبط با کشاورزی و مدیریت آن ها را شامل می شود. مکانیزاسیون را می توان چنین تعبیر کرد که مکانیزاسیون، استفاده از تکنولوژی روز در کشاورزی برای توسعه پایدار است
اهداف مکانیزاسیون را می توان چنین برشمرد:
- افزایش تولید
- کاهش هزینه ها
- کاهش سختی کار کشاورزی و افزایش جذابیت آن
- افزایش بهره وری از نیروهای کارگری
- افزایش کیفیت کار زراعی و امکان انجام آن در کمترین مدت زمان
- انجام به موقع عملیات کشاورزی
در اجرای مراحل مختلف عملیات کشاورزی، اهمیت خاک ورزی بعنوان یکی از ارکان اصلی در افزایش عملکرد کشاورزی بر کسی پوشیده نیست. بکارگیری روش های نوین خاک ورزی، از جنبه بهبود کیفی و کاهش فرسایش خاک، حائز اهمیت است. در عوامل خاک ورزی عوامل مختلفی از جمله خرد شدن یکنواخت کلوخ ها، حفظ رطوبت، مواد آلی خاک، تسطیح، کاهش فرسایش و ... دارای اهمیت بسزایی است.

مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی


این طرح توجیهی شامل موارد زیر است :

معرفی محصول
مشخصات کلی محصول
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
استانداردهای ملی وجهانی
قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
موارد مصرف و کاربرد
کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
وضعیت عرضه و تقاضا
بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه و در دست اجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن
بررسی نیاز به محصول یا اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم
بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم
در فرآیند تولید محصول
ماشین آلات
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت
محوطه سازی
ساختمان
ماشین آلات
تاسیسات
وسائط نقلیه
تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده
هزینه های قبل از بهره برداری
سرمایه در گردش
برآورد حقوق و دستمزد
برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات
هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده تولید
هزینه های توزیع و فروش
جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید
نتیجه گیری
میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی
تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید
در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود


طرح توجیهی تولید دیسک افست ، دانلود طرح توجیهی تولید دیسک افست ، فروش طرح توجیهی تولید دیسک افست ، طرح تولید دیسک افست ، دانلود رایگان طرح توجیهی تولید دیسک افست ، طرح توجیهی دیسک افست ، طرح دیسک افست ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا