این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر خدمات

فروش و نصب دوربین میتی اسپید دام 980,000 تومان
3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران حومه
جوشکار فوری تماس بگیرید

جوشکار فوری

%0
  • اصفهان
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی تسهیلات بانکی تماس بگیرید
تولید تخصصی تابلو معابر 0 تومان
تابلو معابر 270,000 تومان

تابلو معابر

%0
  • بابل
تولید تخصصی بیلبورد 0 تومان

تولید تخصصی بیلبورد

%0
  • نور

طرح توجیهی تولید شمش روی

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | سایر خدمات

معرفی محصول طرح توجیهی:
گزارش حاضر مطالعات امکانسنجی مقدماتی تولید شمش روی میباشد. این مطالعات در قالب متدولوژی مطالعات امکانسنجی تهیه گردیده است و مطابق متدولوژی فوق ، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرفی شده و سپس بررسی های لازم روی بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فنی در خصوص چگونگی تولید و امکانات سخت و نرم افزاری مورد نیاز نیز شناسایی شده و در نهایت ظرفیتهای اقتصادی و حجم سرمایه گذاری مورد نیاز برای اجرای طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرمایه گذران و علاقه مندان محترم بتوانند کلیه اطلاعات مورد نیاز را کسب و در جهت انجام سرمایه گذاری اقتصادی با دید باز و مسیر شفاف اقدام نمایند. امید است این مطالعات کمکی هرچند کوچک در راستای توسعه صنعتی کشورمان بعمل بیاورد .
فلز روی و آلیاژهای آن در دسته فلزات غیرآهنی و از نقطه نظر متالورژیکی وعلل خصوص از دید ریخته گری، در دسته فلزات و آلیاژهای سفید قرار دارد. روی یکی از فلزات دانه درشت میباشد که در درجه حرارت محیط از شکنندگی زیاد برخوردار است. در حرارت 100تا 200 درجه سانتیگراد دارای قابلیت تغییر شکل مکانیکی میباشد که با توجه به ساختمان کریستالی آن که منشور و با اضلاع ثابت C = 4.936A وa = 2.569Aa و نسبتa/c= 1.85 میباشد از خاصیت آنیزوتروپیک )چند سویی( شدید برخوردار است.
روی با وجود تبلور در شبکه منشور فشرده برخلاف منیزیم و برلیوم از خواص شدید فلزی برخوردار نمیباشد و به دلیل عدم تطابق همسایگی در صفحات افقی نسبت به قائم عددهای همسایگی 6 و 6 در بعضی از منابع فقط عدد همسایگی 6 برای آن منظور گردیده است که از قانون A-N که مختص غیرفلزات میباشد نیز تبعیت میکند .روی فلزی است به رنگ سفید مایل به آبی که در درجه حرارت 419/4 درجه سانتیگراد ذوب و در درجه حرارت 906 درجه سانتیگراد تبخیر میگردد. روی از فشار بخار بسیار زیاد برخوردار است و عملا دًر حالت مذاب خاصیت جذب و حل گازهای متعارف را ندارد. روی با علامت اختصاری Zn جرم اتمی65/38 و عدد اتمی 30 همراه با کادمیوم و جیوه بین ستون دوم و سوم جدول تناوبی قرار دارد. عدد اکسیداسیون فلز روی همیشه ( 2+) میباشد.روی در هوا از فیلم نازکی از اکسید و یا کربنات پوشیده میشود که فلز را از اکسیداسیون بعدی حفاظت میکند فیلم ZnO که در درجات حرارتی کمتر از 200 درجه سانتیگراد از فشردگی زیاد برخوردار است، مقاومت روی را در مقابل اکسیژن و خورندگی آب و املاح دریایی تضمین می کند بدین ترتیب گرچه روی در سری نیروی الکتروموتوری(E.M.F)بسیار بالاتر از هیدروژن قرار دارد با این حال آب به سختی بر آن تأثیر میکند. علت عدم تأثیر آب بر روی، حضور لایه اکسید روی است که در آب نامحلول میباشد. روی همچنین در مقابل آهن نقش آند را بازی میکند و سرعت خوردگی کم و یکنواختی دارد.
از لحاظ خواص متالورژیکی و ریخته گری روی دارای خواصویژه و بالایی میباشد. فشار بخار بالای آن، عدم جذب گازها، شدت اکسیداسیون پائین، نقطه ذوب کم و سیالیت خوب باعث شده که روی از خواص ریخته گری بالایی برخوردار گردد بویژه آلیاژهای روی که در ریخته گریتحت فشار مصرف زیادی در ساخت قطعات ظریف و با اشکال پیچیده دارند.هر چند که روی در مقایسه با مس و آلومینیوم به صورت مستقیم در مقیاس بسیار کمتری در ساخت قطعات و ابزارهای مختلف صنعتی بکار میرود ولی استفاده گسترده از آن در بخشهای دیگر صنعت مانند گالوانیزاسیون و تهیه آلیاژها بر اهمیت صنعتی آن بهعنوان یک فلز مهم در صنعت امروزه دنیا افزوده، بطوریکه در دسته فلزات غیرآهنی امروزه پس از آلومینیوم و مس، روی در رده سوم تولید جهانی قرار دارد .تعداد و تنوع صنایع فعال در هر یک از زمینه های مصرف روی در کشور بسیار زیاد میباشد.این صنایع شامل انواع صنایع مختلف تولید کننده ورق، لوله، مفتول و پروفیل گالوانیزه، تولید کنندگان انواع ورق، لوله، شمش، مفتول و پروفیل برنجی، تولید کنندگان انواع ورقهای از جنس روی، تولید کنندگان آلیاژهای روی (عمدتا زاماکها)، تولید کنندگان محصولات شیمیایی بر پایه روی و ... میباشند.
بررسی کاربردهای شمشروی:
فلز روی با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی خود در زمینه های مختلف مصرف میشود که مهمترین آنها عبارتند از:
(Galvanizing) محصولات گالوانیزه
(Zinc-base Alloys) آلیاژهای روی
(Brass) آلیاژهای (حاوی روی (عمدتا برنج
(Rolled Zinc) نورد روی
(Chemicals) محصولات شیمیایی
بزرگترین مصرف کننده جهانی شمش روی، صنایع گالوانیزاسیون میباشد. محصولات تولیدی در این صنعت برای محافظت از خوردگی محصولات تمام شده از جمله فولاد برای ساختمانها و پلها، پیچ و مهره، ورق، سیم و لوله از روی استفاده میشود.فلز روی به علت دارا بودن مقاومت زیاد در برابر خوردگی به عنوان پوشش محافظ برای آهن و فولاد کاربرد زیادی دارد بطوریکه این صنعت بزرگترین مصرف کننده روی جهان میباشد. دومین زمینه اصلی مصرف شمش روی در جهان در تولیدات برنج میباشد. برنجها آلیاژهای مس- روی با میزان روی در محدوده 20 تا 45 درصد میباشند. این آلیاژ گاهی حاوی سایر فلزات نیز میباشد. برنجهای آلفا با میزان روی در حدود 28 تا 37 درصد آلیاژهای ریخته گری یک فازی میباشند که برای کارهای سرد از قبیل عملیات نورد، پرسکاری، کشیدن و برای کارهای ریخته گری در ظرفیت پائین مناسب میباشند. در دنیای امروز صنعت روی به عنوان یکی از صنایع مادر و تعیین کننده، مطرح می باشد و از اهمیت بسزایی برخوردار است. امروزه با توجه به رشد روز افزون صنعت و افزایش جمعیت جهان و به تبع آن افزایش نیاز بشر به روی و محصولات روی بر اهمیت آن ها روز به روز افزوده می شود.
هنگامی که از میزان توسعه یافتگی کشورها سخن به میان می آید شاخصهایی را برای رتبه بندی و شناخت توسعه یافتگی در نظر میگیرند به عنوان مثال مصرف شونده روی در هر کشور نشان دهنده وضعیت سرمایه گذاریها و اجرای طرحهای عمرانی و بالاخره توسعه یافتگی است .این رسم دنیای ماست که سخت ترینها در تعیین انسانی ترین پدیده ها مانند توسعه موثر هستند و ایران هم در این جریان ناگزیر از کسب مراتب بالاتر تا بتواند ساکنانش را از مواهب توسعه بهره مند سازد . به هر حال موقعیت ایران از لحاظ توسه یافتگی نشان می دهد همچنان ظرفیت های فراوانی برای رسیدن به رتبه های بهتر وجود دارد که نتیجه آن افزایش مصرف روز افزون محصولاتی مانند شمش روی است.
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی


این طرح توجیهی شامل موارد زیر است :

معرفی محصول
مشخصات کلی محصول
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
استانداردهای ملی وجهانی
قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
موارد مصرف و کاربرد
کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
وضعیت عرضه و تقاضا
بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه و در دست اجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن
بررسی نیاز به محصول یا اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم
بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم
در فرآیند تولید محصول
ماشین آلات
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت
محوطه سازی
ساختمان
ماشین آلات
تاسیسات
وسائط نقلیه
تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده
هزینه های قبل از بهره برداری
سرمایه در گردش
برآورد حقوق و دستمزد
برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات
هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده تولید
هزینه های توزیع و فروش
جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید
نتیجه گیری
میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی
تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید
در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود


طرح توجیهی تولید شمش روی ، دانلود طرح توجیهی تولید شمش روی ، فروش طرح توجیهی تولید شمش روی ، تولید شمش روی ، طرح توجیهی شمش روی ، طرح تولید شمش روی ، طرح شمش روی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا