این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

2
الکتروحک پلاک تابلو برق 0 تومان

الکتروحک پلاک تابلو برق

%0
  • تهران تهران غرب
2
الکتروحک لیبل پانتوگراف تابلو برق پلاک تابلو برق تماس بگیرید
2
الکتروحک اتیکت تابلو برق 0 تومان

الکتروحک اتیکت تابلو برق

%0
  • تهران تهران حومه
2
الکتروحک چاپ پانتوگراف لیبل پشت چسبدار تابلو برق تماس بگیرید
فروش عمده چرخ کیف مدرسه 0 تومان

فروش عمده چرخ کیف مدرسه

%0
  • اصفهان اصفهان
آموزش تزریقات با مدرک تماس بگیرید

آموزش تزریقات با مدرک

%0
  • قم قم
آموزش ماساژ با مدرک دانشگاهی 0 تومان
آموزش تزریقات آقایان 0 تومان

آموزش تزریقات آقایان

%0
  • قم قم
ماساژ تبریز تماس بگیرید

ماساژ تبریز

%0
  • آذربایجان شرقی تبریز
110
اعزام ماساژور خانم و آقا شبانه روزی پاسخگو سام09106454186 masajj.pars.2 تماس بگیرید
 تولید و فروش عمده وسایل و تجهیزات خانه بازی و شهربازی تماس بگیرید
30
ماساژ در منزل شما یا در سالن ما با کادر مجرب آقا و خانم تماس بگیرید

آگهی های مرتبط

2
الکتروحک پلاک تابلو برق 0 تومان

الکتروحک پلاک تابلو برق

%0
  • تهران تهران غرب
2
الکتروحک لیبل پانتوگراف تابلو برق پلاک تابلو برق تماس بگیرید
2
الکتروحک اتیکت تابلو برق 0 تومان

الکتروحک اتیکت تابلو برق

%0
  • تهران تهران حومه
2
الکتروحک چاپ پانتوگراف لیبل پشت چسبدار تابلو برق تماس بگیرید
فروش عمده چرخ کیف مدرسه 0 تومان

فروش عمده چرخ کیف مدرسه

%0
  • اصفهان اصفهان
آموزش تزریقات با مدرک تماس بگیرید

آموزش تزریقات با مدرک

%0
  • قم قم
آموزش ماساژ با مدرک دانشگاهی 0 تومان
آموزش تزریقات آقایان 0 تومان

آموزش تزریقات آقایان

%0
  • قم قم

جدیدترین آگهی سایر خدمات

1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید

ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک

%0
  • تهران شمال
3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران حومه
1
طرح توجیهی فنی و اقتصادی تسهیلات بانکی تماس بگیرید
بالانس انواع فن تماس بگیرید

بالانس انواع فن

%0
  • قزوین
خریدار پودر گوشت پودر ماهی 0 تومان
تولید و پخش و نصب انواع فنس باغ 0 تومان

طرح توجیهی تولید قوطی کنسرو

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | سایر خدمات

معرفی محصول طرح توجیهی:
در سالهای قبل از انقلاب بدلیل پایین بودن جمعیت و تمرکز آنها در روستاها بیش از( %70 ) نیاز کشور به قوطی محدود بود، لذا این کالا اساساً توسط مصرف کنندگان آن یعنی تولید کنندگان مواد غذایی و مواد شیمیایی، بعنوان تولید جنبی ساخته می شد که مازاد بر نیاز آنها به بازار عرضه می گردید و واحدهایی که تولید آنها فقط قوطی یا حلب باشد بسیار محدود و انگشت شمار بود.در سالهای پس از انقلاب بدلایل مختلف از جمله افزایش جمعیت، تمرکز جمعیت در شهرها، جنگ تحمیلی، تغییر الگوی مصرف و ... تقاضا برای قوطی افزایش یافت، لذا ضمن توسعه و تکمیل واحدهای گذشته تعداد زیادی واحدهای جدید ایجاد شده اند که مهمترین آنها عبارتند از شرکتهای صنایع بسته بندی تبریز، زاگرس، مهرآذر، تولید و گسترش کیافرین و بقیه واحدهای کوچک محسوب می گردند که اکثراً سازنده قوطی های کششی جهت مواد غذایی و یا قوطی های چند تکه مواد شیمیایی با ماشین آلات داخلی و یا دست دوم و فرسوده بود که طبق ضوابط مربوطه جهت آنها کارت شناسائی یا گواهی فعالیت صنعتی صادر شده و از نظر تعداد مجموعاً بیشاز 150 واحد می باشد.
بروز جنگ و شروع محدودیتهای ارزی، باعث عدم توجه کافی به این رشته و قرارگرفتن آن در گروه سوم اولویتهای بخش فلزی در سالهای گذشته و تخصیص ناکافی ارز به این گروه گردید. ضمن اینکه سهمیه تخصیص یافته اساساً صرف خرید مواد اولیه و قطعات یدکی شده و مسئله جایگزینی ماشین آلات و خرید اطلاعات فنی جدید نیز تقریباً به فراموشی سپرده شد که نتیجه آن عقب افتادن از دانش روز و کاهش شدید کیفیت قوطی و تشکیل کمیته فنی ارتقاء کیفیت قوطی بود.لازم به ذکر است که در سال 1371 با حمایت بیدریغ اداره کل صنایع فلزی جهت ورود چند خط مدرن برای ساخت قوطی غذایی و لاک و چاپ بعنوان جایگزینی تخصیص ارز شد که خود نقش اساسی در بهبود کیفیت داشته است. ضمن اینکه در سالهای اخیر بخش خصوصی نسبت به ورود ماشین آلات مدرن قوطی سازی و لاک و چاپ اقدام نموده که تعدادی نصب وراه اندازی شده است و تعدادی در حال نصب می باشد. در نتیجه مشکل کمی قوطی کاملاً حل شده و امروزه توان تولید قوطی غذایی در کشور بیش از نیاز می باشد و از نظر کیفی هم واحدهای بزرگ سازنده قوطی غذایی موفق به کسب مهر استاندارد گردیده اند. یعنی حداقل از کیفیت قابل قبولی برخوردارند ولی هنوز مشکلات و حلقه های مفقوده ای وجود دارد کهاساسی ترین آنها عدم وجود یا محدودیت امکانات تحقیق، آزمایشگاههای مجهز، کتب و منابع علمی به زبان فارسی، کلاسهای آموزشی، نیروی انسانی کارآزموده و .. و همچنین گرانی هزینه برای دسترسی به منابع علمی خارجی و دانشو تکنولوژی روز می باشد. نام محصول مورد نظر طرح، انواع قوطی فلزی کنسرو می باشد. تعریف قوطی:قوطی عبارتست از ظرفی اساساً چهارگوش یا گرد ساخته شده از ورق حلب یا آلومینیوم با ظرفیت بسته بندی حداکثر 5 کیلوگرم مواد.قوطی مواد غذایی یک نوع بسته بندی برای محافظت از مواد غذایی است و یا بعبارت دیگر سیستمی است که کالاهای مظروف خود را در فاصله تولید تا مصرف حفظ کرده و آن را از آسیب های گوناگون مصون می دارد
. انواع قوطی از نظر وزن کالاهای مظروف آنها شامل موارد ذیل است:
قوطی 5000 گرمی، 2000 گرمی، 1000 گرمی، 500 گرمی، 500 گرمی کوتاه )قطر( 9,9
سانتیمتر)، قوطی 400 گرمی (ارتفاع 85 و قطر 73 میلیمتر)، قوطی 330 گرمی)مخصوص آبمیوه( قوطی
275 گرمی، قوطی 200 گرمی )مخصوصتن ماهی(قوطی 175 گرمی و قوطیهای کششی
200 300و 70 گرمی.
شکل قوطی کنسرو از نظر ظاهری معمولاً استوانه ای بوده و از سه قسمت بدنه، سر و کف تشکیل شده است که دو قسمت سر و کف کاملاً مشابه یکدیگر می باشند. سطح داخلی قوطی کنسرو باید دارای پوششی از لاک مقاوم در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی باشد. بطور کلی لاک باید دارای هیچگونه مواد سمی نبوده و در محتوی قوطی ایجاد ترکیبات سمی ننماید و حلالهای آلی بر روی آن بی اثر باشد، چسبندگی کافی بر قوطی داشته و در برابر صدمات فیزیکی ناشی از حمل و نقل که بر سطح خارجی قوطی وارد می شود، مقاوم باشد و شکنندگی ایجاد نکند. در خصوص قوطی های لوبیا سبز و نخود سبز با توجه به وجود مواد پروتئینی سولفوره لاک و میزانضخامت آن باید دقیقاً رعایت گردد. قوطی هایی که تولید می شود معمولاً در آنها باز بوده و موقعی سرپوش به بدنه متصل و درب بندی می شود که قوطی از مواد غذایی پر شده باشد. درب بندی قوطی به طریق درب بندی مضاعف می بایست صورت گیرد بطوریکه دو لبه بدنه بطریقه چفت و بست در یکدیگر درگیر شوند.
نحوه بسته بندی محصول به این صورت است که قوطی های دهانه باز تولید شده داخل کارتن های مقوایی قرار داده شده و هر 24 عدد قوطی در دو رده 12 تایی درون یک کارتن به ابعاد 45**35 * 30 سانتیمتر قرار می گیرند. از نکات حائز اهمیت در این رابطه عدم ایجاد خراشو فرورفتگی در قوطی های خالی بسته بندی شده می باشد. همچنین زنگ زدگی نیز در اثر نامناسب بودن بسته بندی ممکن است حاصل شود و جعبه های چوبی مرطوب که میزان رطوبت آنها از 15 % بیشتر باشد، محیط مناسبی برای ایجاد زنگ در قوطی هستند، به همین دلیل کارتن های مقوایی با استحکام کافی برای بسته بندیهای قوطی خالی مناسب ترند. قوطیهای فلزی اعم از قوطیهای کنسرو و ... برای بسته بندی مواد غذایی به منظور محافظت آنها در برابر عوامل فساد، افزایشماندگاری مواد غذایی، حمل و نقل آسانتر و سریعتر استفاده می شود.امروزه صنعت بسته بندی از مهمترین صنایع بین رشته ای محسوب می گردد. این صنعت می تواند کشورها را در نفوذ به بازارهای جهانی یاری نموده، از ضایعات محصولات تولیدی بویژه در بخش مواد غذایی کاسته و ضریب سلامت و بهداشت عمومی را افزایش دهد. مواد غذایی که امروزه بصورت قوطی کنسرو عرضه می گردد دارای گستره وسیعی بوده و از جهت صرفه جویی در وقت و تأمین مواد غذایی مورد نیاز، مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است.
در حال حاضر فاسد شدن مواد غذایی یک مشکل اساسی در توزیع و مصرف این مواد است که با استفاده از صنعت بسته بندی و کنسرو کردن آن می توان آن را به حداقل رساند. تأمین و تضمین سلامت عمومی یکی از مواردی است که میتوان با بسته بندی مناسب مواد غذایی به آن دسترسی پیدا کرد. امروزه بسیاری از مواد غذایی کشورهای جهان سوم به علت نبود بسته بندی و نگهداری از بین می رود)به گفته کارشناسان صنایع غذایی و تبدیلی کشاورزی حدود 30 الی 50 درصد(و این در حالی است که میزان اتلاف در کشورهای صنعتی کمتر از 5 %است. در کشور ما حدود 30 % محصولات کشاورزی بدون استفاده مفید، ضایع می گردد. لذا با رشد و توسعه صنعت بسته بندی بویژه کنسرو مواد غذایی می توان از ضایعات محصولات کشاورزی جلوگیری کرده و با صدور اینگونه فرآورده ها ارز قابل توجهی را وارد کشور نمود.
با وجود پیشرفت تکنولوژی و دست یابی بشر به روشهای مختلف بسته بندی کالا، قوطی فلزی شاید مطمئن ترین، آسان ترین و اقتصادی ترین روش برای عرضه بسیاری از محصولات کشاورزی، دامی و دریایی در جهان و مسلماً در ایران است. شاید نتوان فروشگاه یا نمایشگاهی در زمینه مواد غذایی یافت که در آن خبری از قوطی غذایی نباشد و اگر قدری به اطراف خود نگاه کنید و یا به روستاهای دورافتاده و مناطق کوهستانی که فقط محل عبور کوهنوردان است بروید با قوطی مواجه خواهید شد و به واقع در زندگی مدرن امروزه، اگر قوطی حذف شود، زندگی بسیاری مختل خواهد شد. از آنجا که ایران کشوریست وسیع با آب و هوای گوناگون، عدم آلایش خاک آن به آلاینده های مختلف و آفتاب فراوان، محصولات کشاورزی و دامی بصورت طبیعی و با طعم و مزه عالی در حجم فراوان با کمترین سرمایه گذاری بدست می آید و قاعدتاً باید از بازار خوبی برخوردار باشد اما با مروری بر وضعیت موجود و آمار مربوط به ضایعات این محصولات و برگشت آنها از بازارهای مختلف در شرایطی که محصولات مشابه سایر کشورها حتی با کیفیت پایین تر، از فروشخوبی برخوردار است، چنانکه پیگیر مسئله شده و آنرا دقیقا مورد بررسی قرار دهیم، یکی از مهمترین عوامل این وضعیت ناخوشایند، نحوه بسته بندی است و این امر جایگاهصنعت بسته بندی و اهمیت آن را نشان می دهد. قوطی فلزی اگرچه رایج ترین وسیله عرضه بسیاری از محصولات بخصوص مواد کشاورزی و دامی است ولی بعلت گرانی قیمت مواد اولیه و حساسیت تولید نیازمند به استفاده از روشهای مدرن و تولید انبوه جهت استفاده از صرفه جوییهای حاصله برای کاهش قیمت تمام شده و در عین حال حفظ کیفیت لازم می باشد و همین امر باعث لزوم انجام سرمایه گذاریهای ثابت سنگین و بکارگیری ماشین آلات بسیار مدرن و پیشرفته گردیده است.در نتیجه منابع تأمین ماشین آلات و مواد اولیه مرغوب محدود و برای بسیاری از کشورها جهان،صنعتی وابسته محسوب می گردد.می باشد.
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی


این طرح توجیهی شامل موارد زیر است :

معرفی محصول
مشخصات کلی محصول
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
استانداردهای ملی وجهانی
قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
موارد مصرف و کاربرد
کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
اهمیت استراتژیک کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
وضعیت عرضه و تقاضا
بررسی ظرفیت بهره برداری و وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه و در دست اجرا و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا نیمه اول سال
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم و امکان توسعه آن
بررسی نیاز به محصول یا اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم
بررسی اجمالی تکنولوژی و روشهای تولید و تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم
در فرآیند تولید محصول
ماشین آلات
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت
محوطه سازی
ساختمان
ماشین آلات
تاسیسات
وسائط نقلیه
تجهیزات و وسائل اداری و خدماتی
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده
هزینه های قبل از بهره برداری
سرمایه در گردش
برآورد حقوق و دستمزد
برآورد آب, برق, سوخت و ارتباطات
هزینه های تعمیر و نگهداری و استهلاک
هزینه های متفرقه و پیش بینی نشده تولید
هزینه های توزیع و فروش
جدول هزینه های ثابت و متغیر تولید
نتیجه گیری
میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تامین آن
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تامین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
بررسی و تعیین میزان آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی و چگونگی امکان تامین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت حمایت های اقتصادی و بازرگانی شامل حمایت تعرفه گمرکی و حمایتهای مالی
تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید
در صورت پیوستن ایران به سازمان تجارت جهانی وضعیت این پروژه ها چگونه خواهد بود




مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا