این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تجهیزات پزشکی

طرح توجیهی تولید تجهیرات پزشکی

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | خرید و فروش تجهیزات پزشکی

طرح توجیهی تولید تجهیرات پزشکی
گزارش حاضر مطالعات امکان سنجی مقدمات تولید تجهیزات بیمارستانی میبتشد باشد . این مطالعات در قالب متدولوژ ی مطالعات امکان سنجی تهیه گرد یده است و مطابق متدولوژ ی فوق ، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرف ی شده و سپس بررس ی ها ی لا زم رو ی بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فنی در خصوص چگونگ ی تولید و امکانات سخت و نرم افزاری مورد نیاز نیز شناسا یی شده و در نها یت ظرفیت های اقتصاد ی و حجم سرما یه گذار ی مورد نیاز بر ای اجر ای طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرما یه گذر ان و علاقه مندان محترم بتوانند کل یه اطلاعات مورد نیاز را کسب و در جهت انجام سرما یه گذار ی اقتصاد ی با د ید باز و مسیر شفاف اقدام نما یند. امید است ا ین مطالعات کمک ی هرچند کوچک در راستا ی توسعه صنعتی کشورمان بعمل بیاورد. محصول مورد مطالعه طرح حاضر، تجهیزات بیمارستانی می باشد . این ابزارآلات مختلف پزشکی هستند که همه از فولاد استنلس است یل ساخته شده و به عنوان ابزار دست پزشکان و دندانپزشکان و برای انجام امور معا ینه ، جراحی ، بخیه و یا برداشتن آن و سا یر امور مشابه کاربرد دارند . محصولات مورد مطالعه که در ردیف تجهیزات بیمارستا نی و ابزار آلات دست ی پزشکی محسوب می گردند ، شامل موارد زیر می باشند .
پنس – قیچی – اسیکولار – کلمپس – چاقو – پنس آناتومی – فور سپس – ریتر آکتور
تمامی محصولات فوق از استنلس استیل بوده و روش تولید مشابهی دارند . محصولات مورد مطالعه، از مجموعه ادوات پزشک ی و ب یمارستانی هستند که از تنوع بسیار بالا برخوردار بوده و شرکت های تولید کننده مختلف نیز قیمت های متفاوتی برای محصولات خود ارائه می نمایند . از طرف د یگر انواع تولید شده در کشورها ی آسیایی از قیمت کمتر ی به نسبت موارد مشابه تول ید شده در کشورها ی اروپایی به خصوص اروپا ی غربی می باشند .
بنابراین نمی توان در مورد قیمت جهانی آن رقم دقیقی را ارائه نمود . لذا در اینجا با استناد بر قیمت محصولات وارداتی از کشورهای مختلف که در جدول بالا فهرست آن آورده شد ، قیمت های جها نی با کسر هزینه های گمرکی ، حمل و نقل و غیره(قیمت در مبداء واردات ) حدود چهل تا پنجاه درصد از قیمت های داخلی ( محصولات تولید داخل ) بالاتر است . تجهیزات ب یمارستانی همانطوریکه از نام آن مشخص است ادوات ی هستند که در بیمارستان برای انجام امور مختلف پزشک ی مورد استفاده قرار میگیرند . این ادوات حالت عموم ی در محل مصرف خود را دارند . ذیلا به برخی موارد اساسی کاربرد این تجهیزات اشاره شده است . تجهیزات ب یمارستانی محصولات ی هستند که هر کدام در جا یگاه خود کاربرد داشته و با توجه بر اینکه سر و کار آن با انسان و موارد پزشک ی است ، لذا ه یچگونه جا یگزینی برا ی آنها وجود نداشته و پزشکان حتما از این تجهیزات برای موارد ذکر شده استفاده می نمایند . تجهیزات ب یمارستانی از جمله تجهیزات معمول در پزشکی و بیمارستان بوده و کاربرد خود را در این عرصه ها ارائه می دهند و با بررسی های صورت گرفته می توان این تجهیز را در فهرست کالاهای عمومی بازار مهندسی پزشک ی طبقه بندی نموده و لذا اهمیت استراتژیک خاصی را نمی توان برای آن عنوان نمود . البته با توجه بر واردات این کالا از کشورهای مختلف و وجود پتانسیل صادراتی برای آن ، می توان گفت که در صورت توسعه تولید داخل آن ، جلوگیری از خروج ارز و همچنین توسعه صادرات در مورد آن بوجود خواهد آمد لیکن در هر صورت این موضوع عمومی بودن کالا را همچنان حفظ خواهد نمود و بر اساس آن غیر استراتژیک بودن کالا را می توان پذیرفت .
این طرح شامل:
· مقدمه
· معرفی محصول
· کد ISIC محصول
· شماره تعرفه گمرکی
· شرایط واردات محصول
· بررسی استانداردهای موجود در مورد محصول
· بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
· معرفی موارد مصرف و کاربرد محصولات
· بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
· بررسی اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
· معرفی شرایط صادرات
· کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
· وضعیت عرضه و تقاضا
· بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون
· بررسی ظرفیت های بهره برداری
· بررسی سطح تکنولوژی تولید در واحدهای فعال
· نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید محصول
· بررسی وضعیت طرح های جدید و طرح های توسعه در دست اجرا
· بررسی روند مصرف از آغاز برنامه سوم تاکنون
· بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه توسعه چهارم
· بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه م حصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها
· تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم در تولید محصول
· بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی به همراه برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت مورد نیاز
· محوطه سازی


طرح توجیهی تولید تجهیرات پزشکی ، دانلود طرح توجیهی تولید تجهیرات پزشکی ، فروش طرح توجیهی تولید تجهیرات پزشکی ، تولید تجهیرات پزشکی ، طرح توجیهی تجهیرات پزشکی ، طرح تجهیرات پزشکی



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا