این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی لوازم آشپزخانه

پتوشور گیربکس دار اتوماتیک تمام استیل 2,500,000 تومان
1
مصنوعات مفتولی سام صنعت تماس بگیرید

مصنوعات مفتولی سام صنعت

%0
  • تهران حومه
سطل زباله دو مخزن ریلی کابینتی پلاتین کد 3655 تماس بگیرید
سطل زباله کابینتی ریلی 1 مخزن پلاتین کد 3611 تماس بگیرید
سطل زباله متحرک یک مخزنه 20 لیتری پلاتین تماس بگیرید
فروشگاه استیل و مسی کالا تماس بگیرید

فروشگاه استیل و مسی کالا

%20
  • یزد
1
اون توستر 60 لیتری بتیس حرفه ای لمسی 9,500,000 تومان

طرح توجیهی تولید سینک ظرفشویی

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | لوازم آشپزخانه

طرح توجیهی تولید سینک ظرفشویی
گزارش حاضر مطالعات امکان سنجی مقدماتی تولید سینک ظرفشوئی می باشد. این مطالعات در قالب متدولوژ ی مطالعات امکان سنجی تهیه گردیده است و مطابق متدولوژ ی فوق ، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرف ی شده و سپس بررس ی ها ی لازم رو ی بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فنی در خصوص چگونگ ی تولی د و امکانات سخت و نرم افزاری مورد ن یاز ن یز شناسا یی شده و در نها یت ظرفیت های اقتصاد ی و حجم سرما یه گذار ی مورد نیاز بر ای اجر ای طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرما یه گذران و علاقه مندان محترم بتوانند کل یه اطلاعات مورد ن یاز را کسب و در جهت انجام سرما یه گذار ی اقتصاد ی با د ید باز و مسیر شفاف اقدام نما یند. امید است ا ین مطالعات کمک ی هرچند کوچک در راستا ی توسعه صنعتی کشورمان بعمل بیاورد. محصول مورد مطالعه طرح حاضر، انواع سینک های ظرفشوئی خانگی می باشد. این سینک ها برای شستن ظروف در خانه ، رستوران ها و مراکز دیگری که نیازمند شست شو و غیره می باشند، کاربرد دارند.
سینک های ظرفشوئی از فلز استنلس استیل ساخته شده و به همین علت دارای سطح صاف ، رنگ نقرهای بوده و در طول کار خود زنگ نمی زنند . سینک های ظرفشوئی به عنوان ظرف و وسیله ای برای شستشوی ظروف در کلیه آشپزخانه ها به چشم می خورند و هیچ آشپزخانه ای را نمی توان بدون آنها مجسم کرد . سینک های ظرفشوئی بر اسا س موارد کاربرد آنها و همچنین بر حسب سلیقه مصرف کننده
به انواع مختلف تقسیم می گردند که ذیلا به آنها اشاره شده است .
سینک های ظرفشویی ساده:
این سینک ها از ظاهر ساده و ضخامت کمتر برخوردار بوده و عموما قیمت آنها نیز پائین و بیشتر در خانوارهای عادی مورد استفاده دارند .
سینک های ظرفشوئی مدل دار:
این سینک ها که تحت عنوان سینک مرغوب نیز در بازار شناخته می شوند از شکل جذاب و بازار پسند برخوردار بوده و مشتریان آن را نیز خانوارهای با درآمد مناسب تشکیل می دهند . همانطوریکه پیشتر نیز اشاره گردید سینک ظرفشوئی همانطوریکه از نام آن مشخص است برای شستشوی ظروف آ شپزخانه در منازل ، رستوران ها و غذاخوری ها ، قهوه خانه ها ، هتل ها ، ادارات ، کارخانجات و در یک کلام در کلیه مراکزی که غذا در آن تهیه و مصرف می گردد ، مورد استفاده دارد. سینک ظرفشوئی دارای انواع مختلف است که هر کدام از آنها بر اساس سلیقه مصرف کننده و همچنین علاقه آن برای پرداخت قیمت خرید انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد .
سینک ظرفشوئی را می توان به عنوان یکی از تجهیزات لازم آشپزخانه ها نیز معرفی کرد . با بررسی میزان تقاضای مسکن در کشور و توان تولید و عرضه آن ، می توان گفت که میزان نیاز مسکن در کشور حدود 1,5 میلیون دستگاه در سال است و این در حالی است که حداکثر توان تولید مسکن در کشور 700 هزار دستگاه می باشد . وضعیت فوق سبب ایجاد کمبود در کشور و رشد قیمت ها شده است . با بررسی علل مشکلات بخش مسکن در کشور نتیجه گیری شده است که بخش هایی از مشکلات فوق در ارتباط با مصالح ، ادوات و تجهیزات مورد نیازساخت و ساز مسکن می باشد . از اینرو کلیه طرح هائیکه به هر صورت سبب افزایش عرضه احتیاجات ساخت و ساز در بازار گر دد ، از اهمیت خاص بر خوردار خواهد بود . سینک ظرفشوئی از جمله ادوات اجباری قابل نصب در ساختمان ها محسوب می گردد که افزایش تولید آن سبب ارتقاء قابلیت دسترسی به موقع تولید کنندگان مسکن به این کالا خواهد گردید . بنابر این در نهایت با توجه بر مشکلات و کمبود موج ود در بخش مسکن و تصمیمات دولت نهم در1میلیون واحد در سال و با توجه بر آنکه در صورت اجرائی / افزایش تولید مسکن به میزان 5شدن تصمیم دولت در ساخت و ساز ، رشد دو برابری در تولید مسکن بوجود خواهد آمد از اینرو ضرورت توسعه مواد و مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز نیز کاملا مشخص می باشد که بدینوسیله اهمیت طرح حاضر نیز در راستای آن مشخص می گردد . لیکن باید گفت که این اهمیت بالا بوده ولی در سطح استراتژیک و اساسی نمی باشد .
این طرح شامل:
· مقدمه
· معرفی محصول
· کد ISIC محصول
· شماره تعرفه گمرکی
· شرایط واردات محصول
· بررسی استانداردهای موجود در مورد محصول
· بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
· معرفی موارد مصرف و کاربرد محصولات
· بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
· بررسی اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
· معرفی شرایط صادرات
· کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
· وضعیت عرضه و تقاضا
· بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون
· بررسی ظرفیت های بهره برداری
· بررسی سطح تکنولوژی تولید در واحدهای فعال
· نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید محصول
· بررسی وضعیت طرح های جدید و طرح های توسعه در دست اجرا
· بررسی روند مصرف از آغاز برنامه سوم تاکنون
· بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه توسعه چهارم
· بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه م حصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها
· تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم در تولید محصول
· بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی به همراه برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت مورد نیاز
· محوطه سازی


طرح توجیهی تولید سینک ظرفشویی ، دانلود طرح توجیهی تولید سینک ظرفشویی ، فروش طرح توجیهی تولید سینک ظرفشویی ، تولید سینک ظرفشویی ، طرح توجیهی سینک ظرفشویی ، طرح سینک ظرفشویی ، دانلود رایگان طرح توجیهی تولید س



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا