این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی سایر خدمات

3
عایق فشرده اکس پی اس xps تماس بگیرید

عایق فشرده اکس پی اس xps

%0
  • تهران حومه
بنتونیت BEFSS بستر حیوانات تماس بگیرید

بنتونیت BEFSS بستر حیوانات

%0
  • تهران غرب
1
ساخت زمین تنیس هاردکورت اکریلیک تماس بگیرید
اجرای نما کامپوزیت و تابلو کامپوزیت تهران تماس بگیرید
گریل و گاتر استخری 0 تومان

گریل و گاتر استخری

%0
  • شیراز
فروش و نصب دوربین میتی اسپید دام 980,000 تومان
پوشش استخر ،سقف استخر تماس بگیرید

پوشش استخر ،سقف استخر

%0
  • کرج

طرح توجیهی تولید روشنایی گازسوز

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | سایر خدمات

گزارش حاضر مطالعات امکان سنجی مقدمات ی تولید روشنائی گاز سوز م ی باشد . این مطالعات در قالب متدولوژ ی مطالعات امکان سنجی تهیه گرد یده است و مطابق متدولوژ ی فوق ، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرف ی شده و سپس بررس ی ها ی لازم روی بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فنی در خصوص چگونگ ی تولید و امکانات سخت و نرم افزاری مورد نیاز نیز شناسا یی شده و در نها یت ظرف یت های اقتصاد ی و حجم سرما یه گذار ی مورد نیاز بر ای اجر ای طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرما یه گذران و علاقه مندان محترم بتوانند کل یه اطلاعات مورد ن یاز را کسب و در جهت انجام سرما یه گذار ی اقتصاد ی با د ید باز و مسیر شفاف اقدام نما یند. امید است ا ین مطالعات کمک ی هرچند کوچک در راستا ی
توسعه صنعتی کشورمان بعمل بیاوردمحصول مورد مطالعه طرح حاضر، روشنائی گاز سوز می باشد . این محصول در منازل و سایر محیط های زندگی انسان برای روشنائی محیط با استفاد ه از گاز شهری مورد استفاده دارد.
امروزه زندگی بشر طوری سازماندهی شده است که بر خلاف روزگاران گذشته ، تاریکی شب نمی تواند سبب توقف یا کاهش آن شده بلکه بشر برخی از فعالیت های مهم خود را مختص شب قرار داده و انجام آنها را در شب ها صورت می دهد و به همین دلیل نیازمند روشنائی و تبدیل تاریکی شب به روشنائی دلپذیر می باشد و در این میان لامپ های الکتریکی بعنوان اصلی ترین و مهم ترین عامل د ر ایجاد نور و از بین بردن تاریکی شب می باشد . لیکن جریان برق مانند هر مصنوع ساخت دست بشر علی رغم برخورداری از مزیت های فراوان ، از محدودیت هایی نیز برخوردار است که قطع برق به هر علل ، یکی از آنها تلقی می گردد . قطع برق سبب استیلای تاریکی بر محیط زندگی انسا ن ها می شود که تحت آن به دلیل عدم دید و تاریکی ، انجام هر گونه فعالیت امکان ناپذیر می گردد و در این حالت بشر به دنبال کالای جایگزین برای تامین روشنائی در مواقع قطع جریان برق بوده است که شمع ها ، چراغ های با منبع تغذیه باطری، چراغ نفتی ، چراغ گازسوز و غیره از جمله اقلام جایگزین در این باب می باشد و مسلما اقلامی توجه بیشتر بشر را به خود جلب می نماید که قابل دسترس تر ، راحت تر ، تمیزتر و با ظرافت و ظرفیت بیشتر نوردهی باشد . چراغ های روشنائی گازسوز به دلیل برخورداری از مزیت های عنوان شده بهترین وسیله روشنائی می باشد و با توجه بر اینکه اکثر نقاط کشور از شبکه گاز شهری برخوردار می باشند ، لذا مصرف این وسایل روز به روز در حال افزایش است.
انواع چراغ های گاز سوز:
چراغ های روشنائی گازسوز در انواع مختلف ساخته شده و در اختیار بازار قرار می گیرد . لیکن در کلیه آن ها جریا ن گاز از طریق یک توری ابریشمی سوزانده شده و روشنائی از این طریق ایجاد می گردد . این چراغ ها معمولا در دو نوع دیوار ی و رومیزی ساخته می شوند .
نصب آنها در واقع اتصال آنها به شبکه لوله کشی گاز شهری می باشد که در زمان نبود برق ، روشن و مورد استفاده قرار می گیر د . این چراغ ها در انواع تک شعله ، دوشعله و بعضا چند شعله تولید و به بازار عرضه می گردد . چراغ های گاز سو ز در روشنائی منازل ، شرکت ها ، ادارات و در یک کلام کلیه محیط های زندگی و کار انسان ها می باشد .
این چراغ ها حالت اضطراری داشته و صرفا در زمان قطع برق مورد استفاده قرار می گیرند . البته باید گفت که معمولا در بخش عمده منازل چراغ های گاز سوز به عنوان اطمینان در دیوار منزل نصب می گردد تا در مواقع قطع برق که شاید زمان آن نا م شخص باشد ، مورد استفاده قرار گیرد . چراغ های روشنائی گاز سوز همانطوریکه پیشتر نیز ذکر گردید به منظور رو شنائی محیط در زمان های قطع برق مورد استفاده دارند . لیکن در پاره ای موارد چراغ های دیگری نیز در این
مواقع مورد استفاده دارند که از آن جمله می توان به شمع ها و چراغ های باطری اشاره کرد .
لیکن در محل هائی که شبکه گاز شهری وجود دارد ، از چراغ های گاز سوز استف اده می شود
از اینرو می توان گفت که هر چند شمع ها و چراغ های باطری نوعی کالای جایگزین برای چراغ
های گاز سوز محسوب می گردند ، ولی قدرت جایگزنی آنها صرف در مورد محل هایی است که
شبکه گاز شهری در آنها وجود ندارد . هر چند که چراغ های روشنائی در فهرست اقلام مورد استفاده در ساختمان ها قرار دارد ، لیکن اهمیت آن در این صنعت آنچنان بالا نبوده و معمولا خانوارها خود اقدام به خرید و نصب آن در ساختمان می نمایند . این کالا جزء مصالح یا ادوات اجباری ساخت و ساز نمی باشد .
از اینرو می توان گفت که هر چند محصول مورد مطالعه در ردیف کالاهای مهم قرار دارد ،لیکن اهمیت آن ارزش استراتژیک در بازار یا صنعت کشور ندارد و در صورت توسعه تولید آن ،دسترسی راحت مصرف کنندگان بر آن تسهیل پیدا خواهد کرد .از طرف دیگر توسعه تولید این محصول به نوعی به کاهش نسبی کمبود برق در کشورمان
کمک خواهد کرد .
این طرح شامل:
· مقدمه
· معرفی محصول
· کد ISIC محصول
· شماره تعرفه گمرکی
· شرایط واردات محصول
· بررسی استانداردهای موجود در مورد محصول
· بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
· معرفی موارد مصرف و کاربرد محصولات
· بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
· بررسی اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
· معرفی شرایط صادرات
· کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
· وضعیت عرضه و تقاضا
· بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون
· بررسی ظرفیت های بهره برداری
· بررسی سطح تکنولوژی تولید در واحدهای فعال
· نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید محصول
· بررسی وضعیت طرح های جدید و طرح های توسعه در دست اجرا
· بررسی روند مصرف از آغاز برنامه سوم تاکنون
· بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه توسعه چهارم
· بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه م حصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها
· تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم در تولید محصول
· بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی به همراه برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت مورد نیاز
· محوطه سازی
· و .....
می باشد.


طرح توجیهی تولید روشنایی گازسوز ، دانلود طرح توجیهی تولید روشنایی گازسوز ، فروش طرح توجیهی تولید روشنایی گازسوز ، تولید روشنایی گازسوز ،



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا