این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

نوشتن طرح توجیهی شرکت بازرگانی واردات و صادرات تماس بگیرید
فروش فلزات و آلیاژهای حافظه دار 0 تومان

فروش فلزات و آلیاژهای حافظه دار

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی سایر خدمات

فروش و نصب دوربین میتی اسپید دام 980,000 تومان
3
قیمت عایق xps تماس بگیرید

قیمت عایق xps

%0
  • تهران حومه
جوشکار فوری تماس بگیرید

جوشکار فوری

%0
  • اصفهان
جوشکار فوری تماس بگیرید

جوشکار فوری

%0
  • اصفهان
تولید تخصصی تابلو معابر 0 تومان
تابلو معابر 270,000 تومان

تابلو معابر

%0
  • بابل
تولید تخصصی بیلبورد 0 تومان

تولید تخصصی بیلبورد

%0
  • نور
تولید تخصصی نیمکت های فلزی 0 تومان

طرح توجیهی تولید شیر فلکه چدنی

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | سایر خدمات

گزارش حاضر مطالعات امکان سنجی مقدمات ی تو لید شیر فلکه چدنی می باشد . این مطالعات در قالب متدولوژ ی مطالعات امکان سنجی تهیه گرد یده است و مطابق متدولوژ ی فوق ، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقیق معرف ی شده و سپس بررس ی های لازم روی بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فن ی در خصوص چگونگ ی تو لید و امکانات سخت و نرم افزار ی مورد نیاز نیز شناسایی شده و در نها یت ظرفیت های اقتصاد ی و حجم سرما یه گذاری مورد نیاز بر ای اجرا ی طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرما یه گذران و علاقه مندان محترم بتوانند کلیه اطلاعات مورد ن یاز را کسب و در جهت انجام سرما یه گذاری اقتصادی با دید باز و مسیر شفاف اقدام نمایند. امید است ا ین مطالعات کمکی هرچند کوچک در راستا ی توسعه صنعت ی کشورمان بعمل بیاورد. محصول مورد مطالعه طرح حاضر، شیر فلکه چدنی می باشد. این قطعه به عنوان یکی از قطعات انتقال مایعات در سیستم های لوله کشی مورد استفاده دارد . شیرها به عنوان عامل کنترل جریان سال از طریق قطع و وصل آن در شبکه های انتقال مورد
استفاده دارند . شیر فلکه نوعی شیر است که باز و بسته شدن آنها بوسیله چرخ فلکه نصب شده در روی آن صورت می گیرد . شیر فلکه ها بر اساس موارد کاربرد آنها به سه صورت فولادی ، چدنی و برنجی تولید و مورد استفاده قرار می گیرند . در طرح حاضر هدف تولید شیر فلکه چدنی می باشد . بدنه شیر فلکه منتخب طرح از جنس چدن داکتیل بوده ولی متعلقات متحرک آن از نوع فولاد با ماشینکاری دقیق است . کلاس کاری یا فشاری که شیر تحت آن طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد به سری های
150-300-600-800-900-1500-2500-4500 تقسیم میشود.
در طرح حاضر هدف تولید شیر در کلاس 300 می باشد .
شیرها از نظر مکانیزم کاری به گروه های زیر طبقه بندی می گردند .
GATE VALVE کشویی
GLOBE VALVE سوزنی
PLUG VALVE توپی
(BUTTERFLY) VALVE پروانه ای
CHECK VALVE شیر یک طرفه
NEEDLE VALVE شیرهای ابزار دقیق
شیر فلکه های چدنی از اندازه 1,5 تا 5 اینچ و از درجه حرارت کاری از 20 درجه فارنهایت تا 800 درجه فارنهایت تولید و عرضه می گردد . در طرح حاضر هدف تولید کلیه انواع آن می باشد . هر کدام از شیر آلات فوق بر حسب محل کاربرد و نوع سیال ، تلرانس مورد قبول نشتی ، سرعت مورد نیاز باز و بسته کردن ، دمای سیال و غیره انتخاب می گردند . در طرح حاضر هدف بررسی شیرها از نوع کشویی می باشد .
نکته ایکه در اینجا باید ذکر گردد این است که تکنولوژی و ماشین آلات تولیدی انواع شیر آلات مختلف با همدیگر متفاوت است . از اینرو از آنجائیکه در طرح حاضر هدف معرفی طرح تولیدی با حداقل سرمایه گذاری و ظرفیت می باشد از اینرو تنها یک نوع شیر انتخاب شده است . قیمت شیر فلکه های چدنی بر اساس اندازه ، دمای کاری آن ، شرکت سازنده ، کیفیت قطعات واجزاء داخل آن ، مورد کاربرد ( نفت ، پتروشیمی ، آب ، فاضلاب و) ... بسیار متفاوت می باشد . از اینرو برای اعلام قیمت لازم است نوع دقیق شیر مشخص شده و سپس قیمت خاص آن ارائه گردد .
شیر فلکه های چدنی در موارد زیر کاربرد دارد:
صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی و پالایشگاهها
صنعت آبرسانی
صنعت فاضلاب
نیروگاههای تولید برق
تاسیسات مکانیکی کارخانجات ، منازل و غیره
برخی ماشین آلات و تجهیزات
در کلیه موارد فوق نقش شیر ، کنترل جریان سیال از طریق قطع و وصل آن می باشد . می توان گفت که در صنایع معرفی شده هر تجهیز بصورت تخصصی در جایگاه خود مورد استفاده قرار می گیرد . این کاربرد بر اساس الزامات فنی و مهندسی از سوی طراح و کارشناسان مربوطه تعیین شده است . به عبارت ساده تر هر تجهیز محل کاربرد مخصوص خود را دارا بوده و لذا تجهیزات دیگر از نظر مشخصات فنی نمی توانند جایگزین گردند . با توجه بر موارد کاربرد معرفی شده برای محصول مورد مطالعه می توان اذعان داشت که طرح حاضر یک طرح مهم در صنعت می تواند تلقی گردد . یکی از موارد کاربرد محصول حاضر در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی معرفی گردید و همانطوریکه می دانیم کشورمان در حال حاضر تحت تحریم برخی کشورهای صنعتی جهان قرار دارد ، از اینرو هر گونه تلاش برای افزایش تولید داخل تجهیزات مورد استفاده صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی سبب مقابله با تحریم های فوق گردیده و کشور را از این نظر تقویت خواهد نمود . از طرف دیگر کشورمان دارای طرح های عظیم نفتی در مناطق مختلف کشور می باشد و لذا این طرح ها ن یاز به تجهیزات مختلف دارند . از اینرو کاملا مشخص است که کلیه طرح هائیکه به هر صورت سبب افزایش عرضه احتیاجات این صنعت در بازار گردد ، از اهمیت خاص بر خوردار خواهد بود . شیر فلکه چدنی از جمله تجهیزات تاسیساتی مورداستفاده در صنایع مادر دیگر نیز می باشد و اف زایش تولید آن سبب ارتقاء قابلیت دسترسی به موقع صنایع فوق به این کالا خواهد گردید . بنابر این در نهایت با توجه بر مشکلات موجود در کشور اهمیت طرح حاضر نیز در راستای آن مشخص می گردد .
این طرح شامل:
· مقدمه
· معرفی محصول
· کد ISIC محصول
· شماره تعرفه گمرکی
· شرایط واردات محصول
· بررسی استانداردهای موجود در مورد محصول
· بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
· معرفی موارد مصرف و کاربرد محصولات
· بررسی کالاهای جایگزین و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول
· بررسی اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
· معرفی شرایط صادرات
· کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
· وضعیت عرضه و تقاضا
· بررسی ظرفیت بهره برداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تاکنون
· بررسی ظرفیت های بهره برداری
· بررسی سطح تکنولوژی تولید در واحدهای فعال
· نام کشورها و شرکت های سازنده ماشین آلات مورد استفاده در تولید محصول
· بررسی وضعیت طرح های جدید و طرح های توسعه در دست اجرا
· بررسی روند مصرف از آغاز برنامه سوم تاکنون
· بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه توسعه چهارم
· بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه م حصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها
· تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژی های مرسوم در تولید محصول
· بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی به همراه برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت مورد نیاز
· محوطه سازی
· و .....
می باشد.


طرح توجیهی تولید ، شیر فلکه چدنی ، دانلود طرح توجیهی ، تولید شیر فلکه چدنی ، فروش طرح توجیهی ، تولید شیر فلکه چدنی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا