این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تولید مواد غذایی

سفید کردن آرد تماس بگیرید

سفید کردن آرد

%0
  • تهران مرکز
فروش خامه، پنیر پیتزا، بستنی تماس بگیرید

فروش خامه، پنیر پیتزا، بستنی

%0
  • تهران مرکز
بازرگانی و فروش زانتان 0 تومان

بازرگانی و فروش زانتان

%0
  • تهران شمال
بازرگانی و فروش کارنوباوکس پودری 0 تومان
بازرگانی و فروش صمغ عربی تماس بگیرید

بازرگانی و فروش صمغ عربی

%0
  • تهران مرکز
بازرگانی و فروش لسیتین سویا تماس بگیرید

بازرگانی و فروش لسیتین سویا

%0
  • تهران مرکز

طرح توجیهی تولید شیر ، ماست و خامه بسته بندی

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | تولید مواد غذایی

معرفی محصول طرح توجیهی :
شیر پاستوریزه: شیری است که با یکی از روشهای معمول پاستوریزاسیون تهیه شده باشد، بگونه ای که کلیه میکروبهای بیماریزای غیراسپوردار آن از بین رفته و تعداد میکروبهای غیربیماریزای آن به حداقل رسیده و کمترین تغییرات در ترکیب آن حاصل شده باشد. شیر به طور کلی عبارت است از تراوش های غدد پستانی حیوانات پستاندار- معمولاً گاو - که عاری از کلستروم بوده و از دوشش کامل یک یا چند حیوان سالم به دست می آید. در روزهای اول شیر دهی ترکیبی تحت عنوان کلستروم (آغوز یا ماک) تراوش می شود که تر کیب آن با شیر متفاوت بوده و به همین جهت در تعریف فوق استثناء شده است. همچنین در صورتی که دام مبتلا به امراضی نظیر ورم پستان باشد، به ترشحات حاصل از دوشش شیر اتلاق نخواهد شد. ترکیبات اصلی شیر عبارتند از: آب، چربی، پروتئین، کربوهیدرات (لاکتوز)و خاکستر (املاح یا مواد معدنی) به مجموع چربی، پروتئین، کربوهیدرات و املاح اصطلاحاً کل مواد جامد و به مجموع پروتئین، کربوهیدرات و املاح، مواد جامد بدون چربی شیر و یا به اختصار مواد جامد بدون چربی گویند. به شیری که چربی آن گرفته شده است شیر پس چرخ گفته می شود که کل مواد جامد آن همان مواد جامد بدون چربی می باشد.
ماست:فرآورده ای است که از انعقاد شیر پاستوریزه در اثر تخمیر لاکتیکی شیر بوسیله باکتریهای اختصاصی لاکتیک بویژه لاکتوباسیلوس زیرگونه بولگاریکوس و استرپتوکوکوس ترموفیلوس به میزان معین و در درجه حرارت و زمان مشخص بدست می آید. به طور کلی فراورده های تخمیری شیر در اثر رشد و فعالیت میکروب های اختصاصی و تغییر ترکیبات شیر حاصل می شوند. عمده ترین اتفاق در فرایند تولید شیرهای تخمیری، تبدیل مقداری از لاکتوز به اسید لاکتیک می باشد، که در اثر افزودن مایه کشت (استارتر) به شیر صورت می گیرد. از بین فرآورده های تخمیری شیر، بدون شک ماست شناخته شده ترین و مقبول ترین آنها در سرتاسر دنیا می باشد. مقبولیت ماست به خصوص در کشورهای غربی عمدتاً ناشی از طعم و تنوع آن است تا90 به مدت 30 دقیقه حرارت دیده و C خصوصیات نگهداری آن. ماست از شیری تهیه می شود که در دمای سرد شده است.
خامه: قسمتی از شیر است که از نظر مقدار چربی شیر غنی بوده و با عمل خامه گیری از شیر جدا شده و به حالت امولسیون چربی در آب میباشد که بوسیله یکی از روشهای متداول پاستوریزه یا (استریلیزه) و در صورت لزوم همگن میشود. در صورت نیاز میزان چربی در محصول نهایی با افزودن شیر یا شیر بدون چربی یا خامه غلیظ تنظیم میشود. به بیان دیگر، خامه عبارت است از چربی تغلیظ شده شیر، که در آن چربی به صورت گلبول هایی که توسط یک غشا محافظت می شوند، وجود دارد. از نظر فیزیکی، خامه نیز مانند شیر نوعی امولسیون چربی در آب می باشد. برای تقسیم بندی انواع خامه از فاکتورهای مختلفی استفاده می شود که متداولترین آن تقسیم بندی بر مبنای درصد چربی خامه است. درصد چربی خامه می تواند بین حداقل 10 درصد تا حداکثر 85 درصد تغییر نماید.
موارد مصرف و کاربرد:
شیر یکی از باارزش ترین مواد غذایی است که تقریبا از تمامی مواد لازم برای رشد و ادامه زندگی انسان برخوردار است. پروتئین شیر حاوی تمامی اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن بوده، همچنین حاوی انواع ویتامین های محلول در آب و چربی و کلسیم نیز هست و فرآورده های آن نیز از جمله مفیدترین منبع کلسیم در میان فرآورده های غذایی است. گروه شیر و فرآورده های لبنی بدلیل داشتن پروتئین بسیاربالا، چربی، قند، کلسیم، فسفر و ویتامین درسبد غذائی اهمیت ویژه ای دارند و مصرف گروه شیر و لبنیات درهر شرایط سنی و B و A های گروه جنسی و بخصوص کودکان و سالمندان فوق العاده مهم است. شیر و لبنیات در رشد و استحکام استخوانها و دندانها، رشد عمومی بدن و سلامت پوست و مو تاثیر ویژه دارند. امروزه شیر و فراورده های آن یکی از ارکان اصلی رژیم غذایی مردم جهان را تشکیل می دهد، به گونه ای که مصرف سرانه فراورده های لبنی از جمله شاخص های پیشرفت فرهنگی یک جامعه به شمار می آید. در میان غذاهایی که روزانه به مصرف می رسد، شیر مناسب ترین و متعادل ترین ترکیبات را دارد و تنها ماده شناخته شده در طبیعت است که می تواند به طور متعادل تمام نیازهای بدن شامل رشد، تامین انرژی، ساخت و ترمیم بافت ها را بر طرف سازد و به همین جهت شیر را غذای کامل می نامند.
اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز:
امروزه شیر و فراورده های آن یکی از ارکان اصلی رژیم غذایی مردم جهان را تشکیل می دهد، به گونه ای که مصرف سرانه فراورده های لبنی از جمله شاخص های پیشرفت یک جامعه به شمار می آید. در میان غذاهایی که روزانه به مصرف می رسد، شیر مناسب ترین و متعادل ترین ترکیبات را دارد و تنها ماده شناخته شده در طبیعت است که می تواند به طور متعادل تمام نیازهای بدن شامل رشد، تامین انرژی، ساخت و ترمیم بافت ها را بر طرف سازد و به همین جهت شیر را غذای کامل می نامند.
میزان مصرف سرانه لبنیات در یک کشور از نظر تغذیه و بهداشت، نشانه ای است از:
بهبود وضع اجتماعیسلامت افرادپیشرفت اقتصادیبهداشت جامعه
در فرایند رشد و توسعه، افراد به دنبال بهبود وضع تعذیه و بالا بردن کیفیت آن می باشند. در ارتباط با شیر، تغییر رفتار مصرفی مردم وابسته به سطح اولیه درآمد و نرخ رشد آن، اندازه توسعه یافتگی، فرهنگ غذایی و سطح قیمت ها دارد. بنابراین برای تحلیل دقیق جایگاه محصولات لبنی لازم است کشورها به طور جداگانه مورد بررسی قرار گیرند. از طرف دیگر جهانی شدن موجب خواهد گردید رفتار مصرفی مردم در اقصی نقاط دنیا به یکدیگر گرایش یابد. طی فرایند توسعه اقتصادی، رفتار مصرفی مردم تغییر می یابد. به تبع الگوی غذایی دچار تحول می گردد. تغییر الگو به معنای تغییر سبد مصرفی و اندازه سبد می باشد که ناشی از افزایش درآمد، آگاهی عمومی، تکنولوژی تولید و عرضه محصولات جدید ،و..... است. در این راستا دولتها و تولید کنندگانی که دارای افق دید وسیعتری هستند برای سیاست گزاری و سرمایه گذاری های آتی، اقدام به تحلیل فرصت ها و تهدید های آینده خواهند کرد. در کلیه کشورها شیر وفرآورده های آن به عنوان یک غذای کامل و توصیه شده، گرچه از دیر زمان مورد توجه برخی از کشورها و اقوام بوده است و در فرهنگ غذایی آنان اهمیت زیادی دارد، اما در حال حاضر مصرف سرانه آن در دنیای پیشرفته به سرعت در حال افزایشبوده و گرایش مردم به آن در طی توسعه اقتصادی بیشتر می گردد. طرح مناسب برای اخذ وام و ارائه به ارگان ها و سازمان های اقتصادی و برای اهداف کارآفرینی و اشتغالزایی
عناوین این طرح شامل :
مقدمه
معرفی محصول
ترکیب شیمیایی محصول
نام و کد محصول(آیسیک )
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
بررسی و ارائه استاندارد ( ملی یا بین المللی )
استاندارد و ویژگی های محصول
ویژگیهای ظاهری
ویژگیهای شیمیایی و میکروبیولوژی
نحوه بسته بندی
بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
قیمت محصول در ۵ سال گذشته
توضیح موارد مصرف و کاربرد
اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
شرایط صادرات
وضعیت عرضه و تقاضا
شرحی بر وضعیت تولید کنندگان داخلی محصول
بررسی وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه در دست اجرا
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم
بررسی اجمالی رقبا و دور نمای پوشش تقاضا در سالهای آتی
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات پارافین کلره و امکان توسعه آن
شرحی بر وضعیت گذشته صادرات محصولات
صادرات ، بررسی سوابق و عوامل اصلی مؤثر در آن
شرحی بر صادرات
محدودیتهای دولت جهت صادرات
بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات
چگونگی انتقال تکنولوژی
مسائل زیست محیطی مرتبط با تکنولوژی منتخب
ضایعات تولیدی تکنولوژی منتخب
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت به تفکیک ریالی و ارزی
تعیین ظرفیت اقتصادی
محاسبه تعداد ماشین آلات مورد نیاز
انتخاب فروشنده یا سازنده ماشین آلات
سایر نیازمندیها
لیست تجهیزات آزمایشگاهی
تجهیزات حمل و نقل درون و برون کارگاهی
تجهیزات اداری مورد نیاز طرح
فضاها و ساختمانها
فضای مورد نیاز بخش اداری کارخانه
محاسبه فضای مورد نیاز تولیدی
فضای مورد نیاز غیر مستقیم تولید
فضای مورد نیاز نهارخوری و آشپزخانه
فضای مورد نیاز سرویس بهداشتی
فضای مورد نیاز انبار مواد اولیه
فضای مورد نیاز انبار محصول
خلاصه وضعیت فضاهای مورد نیاز
میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تأمین آن
مشخصات فنی مواد اولیه و میزان مصرف
میزان مواد اولیه ( اصلی ، کمکی و بسته بندی) مورد نیاز طرح
میزان مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید محصولات طرح
میزان مواد مصرفی کمکی و بسته بندی
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تأمین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
چارت سازمانی دوران بهره برداری
بررسی و تعیین میزان تأمین آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و …
تأسیسات برق اضطراری
سیستم تصفیه آب
سیستم تصفیه فاضلاب
سوخت مصرفی ( گاز و گازوئیل )
سیستم هوای فشرده
سیستم بخار مصرفی
سیستم گرمایش
سیستم سرمایش
تجهیزات اطفاء حریق
وضعیت حمایتهای اقتصادی و بازرگانی
تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی


طرح توجیهی تولید شیر ماست و خامه بسته بندی ، دانلود طرح توجیهی تولید شیر ماست و خامه بسته بندی ، فروش طرح توجیهی تولید شیر ماست و خامه بسته بندی ، تولید شیر ماست و خامه بسته بندی ، دانلود رایگان طرح توجیه



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا