این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تولید مواد غذایی

1
تجهیزات آزمایشگاهی سری ASCO تماس بگیرید
فروش عمده و خرد دانه چیا در تهران تماس بگیرید

فروش عمده و خرد دانه چیا در تهران

%0
  • تهران حومه
فروش عمده و خرده گندم سیاه (باکویت) 0 تومان

فروش عمده و خرده گندم سیاه (باکویت)

%0
  • تهران حومه
فروش عمده پودر نارگیل تماس بگیرید

فروش عمده پودر نارگیل

%0
  • تهران جنوب
آلوچه ولواشک ویالون تماس بگیرید

آلوچه ولواشک ویالون

%0
  • تهران جنوب
آسیاب گندم و ادویه جات تماس بگیرید

آسیاب گندم و ادویه جات

%0
  • خرمشهر
آسیاب رومیزی عطاری تماس بگیرید

آسیاب رومیزی عطاری

%0
  • نجف آباد

طرح توجیهی تولید ژلاتین

در استان کرمانشاه کرمانشاه, | تولید مواد غذایی

معرفی محصول طرح توجیهی :
ژلاتین یک محصول پروتئینی است که از منابع مختلف از کلاژنها و مواد پروتئینی دامی نظیر استخوان و بافت های هم بند دامها ، پوست خوک ، گوشت ماهیان غیر خوراکی ، پوست ماهی و سایر منابع پروتئینی قابل تهیه می باشد ولی از آنجا که منابعی مانند گوشت ماهی و دام بطور مستقیم مورد مصرف خوراکی دارد و گرانقیمت می باشد معمولا ژلاتین را از ضایعات پوست و گوشت و استخوان و یا منابع پروتئینی غیر خوراکی تهیه می نمایند که اغلب بصورت پودرو گرانول تولید می گردد. مهمترین مصارف ژلاتین در صنایع غذایی ، داروئی و شیمیایی است ( در حدود 5% از محصولات غذایی از ژلاتین استفاده می شود) . ژلاتین از مواد غذایی ایمن و سلامت برای انسانها محسوب می شود. این ماده پروتئینی اهمیت خاصی در صنایع غذائی، داروئی، صنعتی و پزشکی دارد. به ویژه در صنایع غذایی در تهیه مارمالادها و ژله ها و شیرینی جات و بستنی ها کاربرد داشته و به آسانی در بدن جذب شده و حتی به هضم سایر مواد غذایی از طریق تشکیل امولسیون کمک می نماید.در صنایع غذایی از ژلاتین بعنوان ایجاد کننده ارزش پروتئینی ، قوام دهنده مایعات غذایی ، پایدارکننده بعضی از محصولات غذایی و در صنایع شیمیایی بخصوص صنایع عکاسی و صنایع داروسازی بصورت تولید کپسولهای ژلاتینی و ... استفاده می شود .
الف : ویژگیها:
ژلاتین معمولا بصورت پودر یا گرانول تولید می شود، رنگ آن زرد متمایل به قهوه ای و تقریبا بی بو و بدون مزه می باشد که از نظر فیزیکی تقریبا شفاف و شکننده می باشد. ژلاتین در آب گرم ، گلیسرول و اسید استیک محلول و در حلالهای ارگانیک غیر محلول می باشد.ژلاتین در دمای حدود 30 تا 35 درجه حدود 5 تا 10 برابر وزن خود آب جذب می کند و به یک ژل آبکی تبدیل می شود . نقطه ژله ای شدن ژلاتینی که از ماهی گرفته می شود پائین تر از نقطه ژله ای شدن ژلاتین تهیه شده از گاو و خوک می باشد.ژلاتین یک ماده آمفوتریک است بدین معنا که نه اسیدی است و نه قلیایی . نقطه ایزوالکتریک ژلاتین بین 8/4 و 4/9 می باشد . ژلاتینی که در فرایند اسیدی تولید شده نقطه ایزو الکتریک بالاتری از ژلاتینی دارد که در فرایند قلیایی تولید شده است.
ب : ترکیبات
در حالت خشک حدود 98-99 درصد ژلاتین ، پروتئین می باشد ، در کل ژلاتین یک ترکیب غیر همگن از پروتئینهای با وزن مولکولی بالا (حدود 20،000 تا 250،000 ) می باشد. ساختار فنری آمینو اسیدهای ژلاتین با باندهای پپتید به هم متصل شده اند. ترکیب آمینو اسیدهای اصلی ژلاتین بصورت Gly-Pro-Hyp می باشد
مصارف و کاربردها :
از کاربردهای عمده ژلاتین استفاده در تهیه شیرینی ، آبنبات ، مارمالاد ، دسرهای آماده و ... می باشد ، همچنین در محصولات لبنی و فرآورده های گوشتی و غذاهای منجمد بعنوان کلوئید محافظ عمل میکند. در دسرها حدود 8 تا 10 درصد وزن خشک دسر را ژلاتین تشکیل می دهد . 3/0 تا 5/0 درصد از ماست ، 2 تا 3 درصد از شیرینها را نیز ژلاتین تشکیل می دهد .
مصارف داروئی:
از ژلاتین برای تهیه کپسولهای ژلاتینی نرم و سخت بعنوان روکش و بایندر بعنوان حامل شیافها بصورت فیلم ژلاتین قابل جذب ، ژلاتین اسفنجی قابل جذب ، پودر ژلاتین قابل جذب در قطره چشمی ژلاتین و همچنین بعنوان کمک پروتئین غذایی در سوء تغذیه ها استفاده می گردد. دلیل استفاده از ژلاتین در صنایع دارویی این است که ژلاتین یکی از خالص ترین و کاملترین پروتئین های موجود می باشد. همچنین خیلی سریع جذب بدن می گردد.اکثر آمینو اسیدهای مورد نیاز سلول های بدن در ژلاتین موجود است . و تنها آمینو اسیدهای حاوی سولفور در ژلاتین وجود ندارند . در کل در ژلاتین 18 نوع آمینو اسید وجود دارد . یعنی از 10 آمینو اسید مورد نیاز بدن 9 عدد آن در ژلاتین موجود است .
مصارف صنعتی:
ژلاتین در صنایعی نظیر چسب سازی ، صنایع نظامی ، ساخت کاغذ اسکناس ، رطوبت گیر و غیره کاربرد دارد. از چسبهای حیوانی با پایه ژلاتین برای چسباندن دو قطعه ارگانیک مانند میوه و سبزی به هم استفاده می شود . همچنین در صنایع نساجی از ژلاتین بعنوان یک ماده جهت آهار زنی ، کوتینگ ، تکمیل پنبه ، چرم ، ابریشم و پشم استفاده می شود.در صنایع کاغذ سازی از ژلاتین جهت تولید کاغذهای خود کاربن استفاده می گردد. بدین ترتیب که یک لایه نازک از ژلاتین بر پشت کاغذ زده می شود ، این ژلاتین بصورت کپسولهای بسیار ریزی می باشد که هنگامی که بر روی کاغذ فشار آورده شود این کپسولها شکسته شده و اثر ژلاتین بر روی کاغذ بعد می افتد که این حالت مانند این است که از کاغذ رویی ، کپی گرفته شده است.در صنعت عکاسی از ژلاتین جهت تولید کاغذ عکس (رنگی و سیاه سفید ) و همچنین تولید فیلم ( فیلمهای 35 میلی متری ، APS ، فیلم برداری ، رادیو لوژی و ...) استفاده می گردد.
اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز:
امروزه با توجه به کاربردهای وسیع ژلاتین در صنایع مختلف و افزایش روزمره مصرف این کالا ، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار گردیده است و دربعضی موارد بعنوان یک کالای استراتژیک تلقی گردیده است . از آنجایی که در حال حاضر پوکه کپسول های دارویی از ژلاتین تولید می گردد و سالیانه تعداد بسیار زیادی پوکه کپسول از ژلاتین در دنیا تولید می گردد ، این ماده نقش مهمی را درصنایع دارو سازی بخود اختصاص داده است با توجه به محدودیت تولید کنندگان ژلاتین و همچنین در انحصار داشتن تکنولوژی و سرمایه گذاری بالای تولید محصول همواره صادرات این محصول به کشورهای وارد کننده دارای مسائل و مشکلات خود بوده است و این کالا بعنوان یک کالای استراتژیک مورد معاملات بین المللی قرارگرفته است . البته همان طورکه گفته شده علاوه بر کاربردهای ذکر شده ژلاتین دارای کاربدهای دیگری نیز می باشد که ، این خود نشاندهنده اهمیت تولید ژلاتین و نیاز به این محصول در جهان می باشد . طرح توجیهی مناسب برای اخذ وام و ارائه به ارگان ها و سازمان های اقتصادی و برای اهداف کارآفرینی و اشتغالزایی
عناوین این طرح شامل :
مقدمه
معرفی محصول
ترکیب شیمیایی محصول
نام و کد محصول(آیسیک )
شماره تعرفه گمرکی
شرایط واردات
بررسی و ارائه استاندارد ( ملی یا بین المللی )
استاندارد و ویژگی های محصول
ویژگیهای ظاهری
ویژگیهای شیمیایی و میکروبیولوژی
نحوه بسته بندی
بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول
قیمت محصول در ۵ سال گذشته
توضیح موارد مصرف و کاربرد
اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز
کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول
شرایط صادرات
وضعیت عرضه و تقاضا
شرحی بر وضعیت تولید کنندگان داخلی محصول
بررسی وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه در دست اجرا
بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم
بررسی اجمالی رقبا و دور نمای پوشش تقاضا در سالهای آتی
بررسی روند مصرف از آغاز برنامه
بررسی روند صادرات پارافین کلره و امکان توسعه آن
شرحی بر وضعیت گذشته صادرات محصولات
صادرات ، بررسی سوابق و عوامل اصلی مؤثر در آن
شرحی بر صادرات
محدودیتهای دولت جهت صادرات
بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات
چگونگی انتقال تکنولوژی
مسائل زیست محیطی مرتبط با تکنولوژی منتخب
ضایعات تولیدی تکنولوژی منتخب
بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایه گذاری ثابت به تفکیک ریالی و ارزی
تعیین ظرفیت اقتصادی
محاسبه تعداد ماشین آلات مورد نیاز
انتخاب فروشنده یا سازنده ماشین آلات
سایر نیازمندیها
لیست تجهیزات آزمایشگاهی
تجهیزات حمل و نقل درون و برون کارگاهی
تجهیزات اداری مورد نیاز طرح
فضاها و ساختمانها
فضای مورد نیاز بخش اداری کارخانه
محاسبه فضای مورد نیاز تولیدی
فضای مورد نیاز غیر مستقیم تولید
فضای مورد نیاز نهارخوری و آشپزخانه
فضای مورد نیاز سرویس بهداشتی
فضای مورد نیاز انبار مواد اولیه
فضای مورد نیاز انبار محصول
خلاصه وضعیت فضاهای مورد نیاز
میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تأمین آن
مشخصات فنی مواد اولیه و میزان مصرف
میزان مواد اولیه ( اصلی ، کمکی و بسته بندی) مورد نیاز طرح
میزان مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید محصولات طرح
میزان مواد مصرفی کمکی و بسته بندی
پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح
وضعیت تأمین نیروی انسانی و تعداد اشتغال
چارت سازمانی دوران بهره برداری
بررسی و تعیین میزان تأمین آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و …
تأسیسات برق اضطراری
سیستم تصفیه آب
سیستم تصفیه فاضلاب
سوخت مصرفی ( گاز و گازوئیل )
سیستم هوای فشرده
سیستم بخار مصرفی
سیستم گرمایش
سیستم سرمایش
تجهیزات اطفاء حریق
وضعیت حمایتهای اقتصادی و بازرگانی
تجزیه و تحلیل و ارائه جمع بندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحد های جدید
مناسب برای
اخذ وام بانکی از بانک ها و موسسات مالی اعتباری
گرفتن وام قرض الحسنه خود اشتغالی از صندوق مهر امام رضا
ارائه طرح به منظور استفاده از تسهیلات بنگاه های زود بازده
گرفتن مجوز های لازم از سازمان های دولتی و وزارت تعاون
ایجاد کسب و کار مناسب با درآمد بالا و کارآفرینی


طرح توجیهی تولید ژلاتین ، دانلود طرح توجیهی تولید ژلاتین ، فروش طرح توجیهی تولید ژلاتین ، تولید ژلاتین ، دانلودرایگان طرح توجیهی تولید ژلاتین ، طرح توجیهی ژلاتین ، طرح تولید ژلاتین



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا