این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

کشاورزی در همین محل

جدیدترین آگهی کشاورزی

فروش و اجرای ورقهای ژئوممبران و ژئوتکستایل تماس بگیرید
2
لیور هیدرولیک 2دسته 0 تومان

لیور هیدرولیک 2دسته

%0
  • مشهد
1
درخت بن ١۵ و بن ٢٠ به‌صورت خرد و عمده 0 تومان
پخش عمده نوارآبیاری قطره ای(09300051114) تماس بگیرید
1
کودریز باغی تماس بگیرید

کودریز باغی

%0
  • اصفهان
فروش بذرهای چغندر قند خارجی تماس بگیرید

ویرسا VYRSA

در تهران مرکز, بهارستان | کشاورزی

شرکت ویرسا در سال 1971 کار خود را در اسپانیا با تولید تجهیزات آبیاری، شیر و لوازم جانبی آغاز کرد. در سالهای آتی با توسعه محصولات خود مانند تجهیزات آبیاری زراعی، تجهیزات آبیاری باغبانی، سیستمهای کنترل مانند شیر برقی و دیگر تجهیزات سهم عظیمی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص داد. محصولات این شرکت به بیش از صد کشور و سی صد توزیع کننده ارسال می گردد.
یک تیم حرفه ای متشکل از کارشناسان و متخصصین آبیاری در این شرکت ایجاد شده تا آبیاری محصولات به صورت کاملا دقیق و آنچه مورد نیاز انواع محصولات کشاورزی می باشد صورت گیرد. تمام تلاش این پرسنل بر این است تا هارمونی موجود در طبیعت از بین نرفته و این آبیاری به صورت کاملا طبیعی صورت گیرد. استانداردها و گواهینامه های کیفیت مختلف اخذ شده توسط این شرکت، خود گویای همه چیز می باشد.
•محصولات ویرسا شامل :
آبپاشهای تمام دور و تنظیمی برنجی وپلاستیکی از سایز 1/2اینچ تا 1/4-1 اینچ که عبارتند از:
Vyr-50-80-35-36-60-65-70-70V-155-150-160 -86-85-59
و شیرهای برقی ، کنترلر ، سر شیلنگی ، شیرهای برداشت و...

مجموعه کشاورزی صنعتی کشت و کار متشکل از کارشناسان با سابقه و متعهد با همکاری شرکتهای مطرح داخلی وخارجی در زمینه محصولات صنعتی و کشاورزی شکل گرفته ودر امر واردات ،تامین قطعات ، مشاوره ، طراحی واجرا فعالیت می نماید.
مدیریت مجموعه با سابقه ای بیش از بیست سال تجربه در امر تولید و واردات محصولات صنعتی و کشاورزی افتخار دارد که در جهت پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران با ارا ئه برترین برندهای مطرح از کشورهای اروپای غربی ، ژاپن و چین و با توجه به توانمندی فنی و پشتوانه تجاری در خدمت صنعتگران، مهندسین مشاور، طراحان، مجریان ، کشاورزان و همچنین کلیه هموطنان گرامی باشد.
گستره فعالیت کشت وکار عبارتند از:
1-تجهیزات آبیاری
2-تجهیزات گلخانه ای
3-ماشین آلات کشاورزی
4-ماشین آلات صنعتی
لطفا جهت دریافت اطلاعات فنی کشاورزی و صنعتی به وبسایت زیر مراجعه فرمائید.
www.keshtokar.com


ویرسا ، آبپاش ویرسا ، لوازم آبیاری ویرسا ، VYRSA ، ویرسا VYRSA ، آبپاش برنجی ویرسا ، ویرسای اسپانیا ، VYR80 ، VYR60 ، VYR35 ، VYR155 ، VYR36 ، VYR66 ، VYR150 ، VYR70

تهران / تهران مرکز / بهارستان     کشاورزی در استان تهران

جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا