این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

انواع سنسورهای مجاورتی برند رسابرد 0 تومان

جدیدترین آگهی برق صنعتی

1
تیک تولید کننده سینی کابل گالوانیزه تماس بگیرید
تولید کننده plc – hmi تماس بگیرید

تولید کننده plc – hmi

%0
  • تهران مرکز
فروش باطری 0 تومان

فروش باطری

%0
  • اصفهان
قیمت سینی کابل گالوانیزه و متعلقات + فروش ویژه تماس بگیرید
انواع یو پی اس و باتری و استابلایزر تماس بگیرید
یو پی اس 600 ولت آمپر تماس بگیرید

یو پی اس 600 ولت آمپر

%5
  • اصفهان

فروش سنسور,سنسور القایی,سنسور فوتک,

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات برق صنعتی

برق و صنعت بین الملل نمایندگی فروش سنسور های فوتک تایوان و آتونیکس کره ،fotek،autonics فروش انواع سنسورهای صنعتی شامل سنسورهای نوری ، سنسور القایی ( پراکسیمیتی ، خازنی ) ، روتاری انکدر ، سیستم ویژن ، فیبر نوری ، سنسورهای تشخیص ضخامت و فاصله ترموکوپل ، سنسور حرارتی ، سنسور الکترو معناطیسی ، سنسور اثر هال ، سنسور پره ای ، سنسور های خازنی ، سنسورهای التراسونیک، سنسورهای کنترل سطح ،سنسورهای حرارتی ، سنسورهای نخ و...
برق و صنعت بین الملل پیشرو در واردات و توزیع قطعات برق صنعتی و نیمه صنعتی، لوازم الکتریکی و لوازم اندازه گیری در سراسر ایران با کادری مجرب و کوشا شما را در تهیه هر چه بهتر این تجهیزات با بهترین قیمت و کیفیت یاری می کند. برق و صنعت بین الملل به عنوان یکی از بزرگترین وارد کنندگان تجهیزات برق و الکترونیک صنعتی در ایران، و یکی از شرکت‎های پیشرو در زمینه‎های برق و الکترونیک صنعتی آمادگی خود را جهت مشاوره فنی و ارائه انواع ملزومات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی اعلام می‎دارد.
برق و صنعت بین الملل ارائه کننده تجهیزات کنترل و اتوماسیون ارائه کلیه تجهیزات کنترل و اتوماسیون به صورت نمایندگی و دست اول شامل ( انواع کامل سنسورها - SSR - سنسورها - ترموستات ها - چشم ها - تایمرها - کانترها - شماره اندازها - رطوبت سنج - کنترل فاز ها - لول سنج ها پاور رگلاتورها - درایو ها - ترازو ها یا لود سل ها انو اع فن ها هواکشها - زنجیرهای انتقال نیرو - در تنوع بسیار بالای 300 قلم کالا جهت صنایع غذائی - داروئی - شیمیائی - بهداشتی - کاشی و سرامیک - نفت - پتروشیمی - نوشیدنی و بسته بندی .
تعریف سنسور:
سنسور (sensor)یعنی حس کننده و از کلمه sense به معنی حس کردن گرفته شده و می تواند کمیت هایی مانند فشار، حرارت، رطوبت، دما و … را به کمیتهای الکتریکی پیوسته (آنالوگ) یا غیرپیوسته (دیجیتال) تبدیل کند. سنسورها در انواع دستگاههای اندازه گیری، سیستمهای کنترل آنالوگ و دیجیتال مانندPLC مورد استفاده قرار می گیرند. عملکرد سنسورها و قابلیت اتصال آنها به دستگاههای مختلف از جملهPLC باعث شده است که سنسور بخشی از اجزای جدا نشدنی دستگاه کنترل اتوماتیک باشد. سنسورها بر اساس نوع و وظیفه ای که برای آن ها تعریف شده اطلاعات را به سیستم کنترل کننده می فرستند و سیستم طبق برنامه تعریف شده عمل می کند .
سنسورهای القایی (بدون تماس):
سنسورهای بدون تماس سنسورهائی هستند که با فاصله از جسم و بدون اتصال به آن عمل می کند مثلا با نزدیک شدن یک قطعه وجود آنرا حسکرده و فعال می شوند. این فعال شدن سنسور می تواند منجر به جذب یک رله، کنتاکتور و یا ارسال سیگنال الکتریکی به طبقه ورودی یک سیستم گردد.
کاربرد این سنسورها در صنعت:
شمارش تولید: سنسورهای القائی، خازنی و نوری
کنترل حرکت پارچه و …: سنسور نوری و خازنی
تشخیص پارگی ورق: سنسورنوری
کنترل سطح مخازن: سنسور نوری و خازنی و خازنی کنترل سطح
کنترل انحراف پارچه: سنسور نوری و خازنی
اندازه گیری سرعت: سنسور القائی و خازنی
کنترل تردد: سنسور نوری
اندازه گیری فاصله قطعه: سنسور القائی آنالوگ
مزایای سنسورهای القایی (بدون تماس) :
-سرعت سوئیچینگ(قطع و وصل)بالا: سنسورها در مقایسه با کلیدهای مکانیکی(میکرو سوییچ ها) از سرعت سوئیچینگ بالائی برخوردارند، بطوریکه برخی از آنها (سنسور القائی سرعت) با سرعت سوئیچینگ تا (KHZ)25 کار می کنند.
-طول عمر زیاد: بدلیل نداشتن کنتاکت مکانیکی و عدم نفوذ آب، روغن، گرد و غبار وجرقه های حین کار و … دارای طول عمر زیادی هستند.
-قابل استفاده در محیطهای مختلف با شرایط سخت کاری: سنسورها در محیطهای با فشار زیاد، دمای بالا، اسیدی، روغنی، آب و … قابل استفاده هستند.
-عدم نیاز به نیرو و فشار: با توجه به عملکرد سنسور هنگام نزدیک شدن قطعه، به نیرو وفشار نیازی نیست.
-عدم ایجاد نویز در هنگام قطع وصل به دلیل استفاده ازنیمه هادی ها در طبقه خروجی، نویزهای مزاحم(Bouncing Noise)ایجاد نمی شود.
انواع سنسور:
نوری: این نمونه سنسورها به دو صورت کار می کنند. یا دو سنسور که به صورت ارسال و دریافت در مقابل هم هستند یا یک سنسور که قابلیت ارسال و دریافت امواج فروسرخ را دارد و در مقابل آن یک آینه قرار گرفته است.در صورتی که جسم امواج ارسالی را قطع کند نور به فتو ترانزیستور گیرنده نمی رسد و خاموش می شود و در نتیجه یک پالس به کنترلر ارسال می شود.
نکته:دستگاههایی که با این سنسورها کار می کنند در صورت بروز خطا پاک بودن اینه ها وصحت ارسال و دریافت سنسورها راچک کنید.
خازنی: این سنسورها همانند خازنها کار می کند و در صورت حضور جسم در میدان آن ظرفیتش تغییر می کند ویک سگنال به کنترلر ارسال می کند.
نکته:سنسورهای خازنی قابلیت اشکار سازی حضور هرنوع جسمی را دارند(پلاستیک.چوب .فلز و...)
القایی:این سنسورها همانند یک سلف کار میکنند واز خاصیت القایی آن جهت اشکار سازی حضور جسم استفاده می شود.میدان دارای یک دامنه وفرکانس معین است در صورت حضور جسم نوسانات و دامنه صفر می شود ویک سیگنال(سطح صفر)به کنترلر ارسال می شود.
نکته:سنسورهای القایی فقط اجسام رسانی مغناطیسی را حس می کنند.و قدرت اشکار سازی جسم آنها به اندازه دامنه میدان تولیدی(ولتاز تغذیه)بستگی دارد.
التراسونیک:این سنسور ها از امواج ما فوق صوت که در محدوده ۲۰تا ۵۰کیلو هرتز است اسفاه می کند.
کاربرد مهم آن استفاده در سرعت سنج ها و اشکارسازی سطح مخازن و اندازه گیری فلو و… است.
نحوه کار آن به این صورت است که با محاسبات سرعت موج و اختلاف زمان بین ارسال و دریافت فاصله را اندازه گیری می کنند.این سنسورها به صورت پالسی کار میکنند مثلا در هر ۲ثانیه یکبار یک پالس ارسال و فاصله را اندازه کیری می کند.
سنسورتشخیص کد رنگ:تشخیص نوار رنگی کاغذ های بسته بندی


آدرس : تهران-میدان امام خمینی-لاله زار جنوبی – پاساژ جهان الکتریک – پلاک 10

تلفن: 33945221 و 33945217
مدیر فروش : ایمان مسیح
همراه: 09124800837
آدرس پست الکترونیک : email: IMANMASIH526@YAHOO.COM


نمایندگی محصولات فوتک ، FOTEK ، فوتک در ایران ، فروش محصولات فوتک ، سنسور القایی ، خرید سنسور ، فروش سنسور ، سنسور fotek ، نماینده سنسور فوتک ، فروش محصولات آتونیکس ، ، autonics ، ، فروش فوتک ، قیمت سنسور آت


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا