این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی خدمات مسافرتی

اخذ اقامت فوری امارات تماس بگیرید

اخذ اقامت فوری امارات

%0
  • تهران شمال
ویزای کار کانادا تماس بگیرید

ویزای کار کانادا

%0
  • تهران مرکز
تضمین پایین ترین نرخ هتل های مشهد تماس بگیرید
فرصت طلایی مهاجرت و اقامت در کانادا 2024 تماس بگیرید
1
اجاره آپارتمان در استانبول تماس بگیرید

اجاره آپارتمان در استانبول

%0
  • تهران مرکز
فرصت طلایی مهاجرت و اقامت در کانادا 2024 تماس بگیرید
آماده سازی و تکمیل فرم بشر دوستانه استرالیا تماس بگیرید

آسانتر شدن اخذ ویزای شینگن فرانسه

در استان تهران تهران, | خدمات مسافرتی

http://sitevisa.com فرانسه برای ایرانی ها آسانتر می شود با وجود اینکه در بحبوحه ای که خبر لغو ویزای آمریکا برای ایرانیان به مدت 90 روز باعث بحث و جنجال های زیادی شد و خبر خوبی برای ایرانی ها نبود، وزیر امور خارجه فرانسه خبر از راحت شدن اخذ http://sitevisa.com/france-schengen-visas-immediate/ برای ایرانیان داد.

وزیر امور خارجه فرانسه طی بیانیه ای اعلام کرد ما در این زمینه کارهای خوبی انجام داده ایم و همه تلاشمان را می کنیم تا کار ورود ایرانی ها به فرانسه راحت تر و سریع تر از قبل باشد. برای اینکار، به سفارت فرانسه در ایران اقدامات لازم را گفته ایم. علاوه بر این سفیر فرانسه در ایران تلاش زیادی را در این زمینه انجام می دهد تا هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. آقای آیرو با بیان اینکه ایران در زمینه ی آموزش عالی و تحصیلات دانشگاهی در دنیا پیشینه خوبی دارد و شناخته شده است، خواهان همکاری در این زمینه نیز شده اند. ظاهرا چندین تفاهم نامه جدید هم در این زمینه قرار است به زودی نوشته شود. زمینه تجاری هم یکی دیگر از مسائلی است که از سوی کشور فرانسه موردد استقبال قرار گرفته و قرار است در این مورد هم همکاری های دو طرفه انجام شود.

همچنین وی اضافه کرد برجام به ما ثابت کرد که ایران حامی صلح است و به دنبال آرامش است. بعد از تفاهم نامه برجام، اعتمادی دو طرفه شکل گرفته است. حالا می توانید ببینید که روابط دو کشور مستحکم تر از قبل شده است. شرکت های خودروسازی پژو و رنو دوباره در ایران شروع به کار کرده اند. این شرکتها و فعالیت های آنها در ایران، فرصت های شغلی زیادی را در ایران بوجود می آورد. علاوه بر شرکت های خودرو سازی، در حال حاضر یک فروند هواپیما به ایران تحویل داده شده است و 99 فروند دیگر هم قرار است به همین ترتیب تحویل داده شود که امیدواریم مثل اولین فروند، با همان سرعت تحویل داده شود.
او در آخر صحبت های خود اذعان کرد که صادرات کالا به ایران همچنان به محکمی گذشته و حتی محکم تر از قبل دنبال خواهد شد. نخستت وزیر فرانسه در این باره گفت صادر کنندگانی که بخواهند به ایران صادرات داشته باشند از طرف دولت این کشور حمایت می شوند. این موضوع نشان دهنده ی اعتمادی است که دولت فرانسه به ایران دارد. به دلیل تصوری که تاجرهای فرانسوی از سختی حضور در ایران دارند، دولت فرانسه سعی می کند با بانک های بیشتری کار کند تا علاوه بر اعتماد سازی بیشتر، موانع مالی هم برداشته شود.

منبع: http://sitevisa.com


ویزای شینگن ، ویزای شینگن تضمینی ، ویزای شینگن فرانسه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا