این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

جدیدترین آگهی ظروف

هاون سنگی مرمر عمده 63,000 تومان

هاون سنگی مرمر عمده

%0
  • قم
پخش عمده لوازم آشپزخانه 0 تومان

پخش عمده لوازم آشپزخانه

%0
  • شهرری
پخش عمده ظروف آشپزخانه تماس بگیرید

پخش عمده ظروف آشپزخانه

%0
  • تهران مرکز
عمده فروشی ظروف هتلی 0 تومان

عمده فروشی ظروف هتلی

%0
  • تهران جنوب

تولید ظروف یکبار مصرف

در استان آذربایجان شرقی تبریز, | خرید و فروش ظروف

ایـران طی دهه ی گذشته تفاوتهای چشمگیری در صنعت بسته بندی تجربه کرده است. علی رغم برخی مشکلات ریز و درشت، روندهای مشـاهده شده نشان از سرعت اوج گیری گرایش به محصولات بسته بندی شده از طرف مصرف کننده است. به بیان دیگر این روزها تاثیرات بسته بندی بر زندگی روزمره مردم کاملا قابل لمس است. و امروزه بسته بندی فقط مختص نگه داری محصولات به حساب نمی آید و باعث جلوه و اصالت بیشتر محصولات میگردد. خدمات بسته بندی و وکیوم فرمینگ الوان پلاست در زمینه تولید ظروف بسته بندی اختصاصی با مواد PETوPVC وPS همراه با تولید کنندگان صنایع مواد غذایی ،دارویی ،بهداشتی و…. فعالیت دارد.
این شرکت در زمینه تولید انواع مختلف بسته بندی به روشهای وکیوم فرمینگ و ترموفرمینگ وانواع پرسها و دستگاههای برش و جوش مشغول به کار می باشد .
خدمات بسته بندی و وکیوم فرمینگ الوان پلاست با نگاهی نو به بسته بندی محصولات شما جلوه ای متفاوت برای محصولات شما به ارمغان می آورد.خدمات بسته بندی و وکیوم فرمینگ الوان پلاست آماده همکاری واستفاده از نظرات شما در زمینه ی بسته بندی محصولات مختلف می باشد.

آدرس: تبریز . کوی صنعتی آهو . کارتن سازی تدین . الوان پلاست
آدرس وب سایت : http://alvanplast.com


ظروف یک بارمصرف ، ظروف pvc ، ظروف pet



مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا