این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

دریچه منهول نانو کامپوزیت تماس بگیرید

دریچه منهول نانو کامپوزیت

%0
  • فارس شیراز

اتوماسیون صنعتی در همین محل

جدیدترین آگهی اتوماسیون صنعتی

نماینده رسمی SMC در ایران

در تهران مرکز, مفتح | اتوماسیون صنعتی

شرکت هیدروپردازش صنعت نماینده رسمی شرکت SMC ژاپن در ایران

شرکت SMC در حال حاضر بزرگترین تولید کننده تجهیزات پنوماتیک در جهان می‌باشد که در سال 1959 در توکیو ژاپن تاسیس گردید. این شرکت دارای 12000 محصول اصلی و 700000 محصول فرعی می‌باشد. تنوع و کیفیت بسیار بالای محصولات باعث شده که این شرکت از رقبای خود پیشی گرفته و تقریبا 32 درصد از بازار جهانی را در اختیار خود قرار دهد. شرکت هیدروپردازش صنعت نماینده رسمی شرکت SMC ژاپن در ایران این افتخار را دارد که تمامی خدمات مربوط به این برند از جمله خدمات مشاوره‌، فروش و تامین تجهیزات را به مشتریان محترم ارائه نماید.
از جمله محصولات این شرکت می‌توان به: شیرهای کنترل جریان، کنترل مسیر، انواع سیلندرهای کامپکت، راهنمادار، کشویی، استاندارد بدنه گرد و بدنه مربعی، انواع گریپرهای زاویه‌ای و موازی، تجهیزات آماده سازی هوا از جمله انواع رطوبت گیرها، رگولاتورهای فشار، انواع فیلترها و روغن‌زن‌ها، انواع سنسورهای فشار، جریان، و سنسورهای وکیوم و سایر تجهیزات وکیومی و ... اشاره کرد.


وب سایت : www.hpi.co.com
تلفن تماس : 02188730853-02188758192
تلفکس : 02188538641

محصولات: انواع فشار سنج های NUOVA FIMA با ابعاد مختلف و بازه های متنوع از 60mbar تا 4000bar



نماینده رسمی SMC ، SMC، اس ام سی، نمایندگی اس ام سی، نمایندگی SMC


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا