این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

1
تعمیرات تخصصی تخت های بیمارستانی تماس بگیرید

جدیدترین آگهی لوازم اتاق خواب

سرویس خواب نوزاد و نوجوان آمیسا مدل بونتیه 84,700,000 تومان
فروش انواع پتو، لحاف، تشک تماس بگیرید

فروش انواع پتو، لحاف، تشک

%0
  • اصفهان
پتو طرح گلبافتی شکوفه تماس بگیرید

پتو طرح گلبافتی شکوفه

%0
  • اصفهان

تختخواب های دوطبقه تاشو کمجا

در استان تهران تهران غرب, | خرید و فروش لوازم اتاق خواب

تختخواب تاشو کمجا چوبینکو ( تخت تاشو دیواری )
کمجا چوبینکو تولید کننده تختخواب های تاشو دیواری ، تختخوابهای باکسی ، کاناپه های تختخوابشو ، تختخواب های تاشو پرتابل ، میزهای جلو مبلی چند حالته ، کابینت آشپزخانه و کلاف فلزی ، یراق آلات تخت خواب های تاشو ، باکسی و استراکچر کاناپه های تختخوابشو و یراق و لولای میز های چند حالته
چوبینکو سلطان استفاده از محیط
گروه صنعتی چوبینکو با ایجاد بهترین ترکیبها از ام دی اف و فلز توانسته تختخوابهای تاشو ( کمجا ) بسیار زیبا و با کیفیتی فوق العاده و استثنایی را تولید و به مشتریان عزیزخود تقدیم نماید .
ظاهر تخت خواب های چوبینکو به نسبت سایر تولید کنندگان متفاوت بوده و از طرح های جذاب CNC و تاجهای تخت زیبا در آنها استفاده شده که این موضوع ابتکاری جدید در تولیدات تخت تاشو ( کمجا ) در ایران است .
مشتریان تختخوابهای تاشو چوبینکو این اختیار را دارند تا رنگ تختخوابهای مورد علاقه خود را از میان 50 رنگ متنوع از بهترین و مرغوبترین MDF های موجود در بازار انتخاب کنند.
ما تختخواب های تولیدی خود را با عمق های 40 و 60 سانتی متر می سازیم که این ابعاد امکان استفاده بهتری از محیط را به شما می دهند .
اگر شما علاقمند باشید ما می توانیم در فضای بالای تختخواب هایتان یک گنجه بسیار بزرگ و جادار بسازیم تا این موضوع امکان استفاده بهینه تری از فضا را به شما بدهد .
برای مشتریانی که می خواهند هزینه کمتری بپردازند نیز ما پیشنهاداتی داریم که با قیمتهای بسیار پایین و باور نکردنی بتوانند یک تخت تاشو بسیار خوب و با کیفیت داشته باشند زیرا ساخت تخت تاشو تخصص ماست .
چوبینکو به منظور رفاه هرچه بیشتر مشتریان ، مسئولیت حمل و نصب تختخوابهای تاشو و کارهای کناری آنها را خود بر عهده گرفته و حمل و نصب کلیه تخت های کمجا را بصورت رایگان برای مشتریان انجام می دهد.
مشتریان چوبینکو این اختیار را دارند تا به نسبت ابعاد و شرایط فضای منزل خود تختخواب تاشو سفارش دهند و کارکنان ما بسیار خشنود خواهند شد تا بدون هیچ هزینه ای در منزل شما حاضر شده و بصورت رایگان به شما مشورت دهند و محل نصب تختخواب و کارهای کناری آن را برای شما اندازه گیری نمایند.
برای ما اصلا" ابعاد اتاق و محلی که شما می خواهید در آن تختخواب کمجا داشته باشید اهمیت ندارد زیرا بدلیل توانایی که در تولید یراق آلات تخت تاشو داریم می توانیم به هر اندازه ای که شما بخواهید و فضای منزلتان اجازه دهد برایتان تختخواب کمجا بسازیم و حتی تشک را نیز بصورت سفارشی برای شما تهیه نماییم .
گروه صنعتی H.T.M اولین و تنها تولید کننده جکهای گازی و ست کامل یراق آلات تختخوابهای تاشو بخشی از چوبینکو است که بیش از 80 درصد از تولید کنندگان تخت تاشو از یراق آلات این گروه تولیدی در محصولاتشان استفاده می کنند ،لذا ما کلیه جکهای گازی تختخوابهای تولیدی خود را تا 3 سال گارانتی تعویض می نماییم .
کلیه تختخوابهای تاشو چوبینکو از هر نظردارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد و شما تنها با یک تماس تکنسین های چوبینکو را در کنار خود خواهید دید.
چوبینکو تختخوابهای کمجا ی خود را در چند سایز استاندارد در حالت عمودی ( ایستاده ) افقی ( خوابیده ) می سازد که ابعاد آنها به شرح ذیل است:
•انواع تختخواب های تاشو دیواری عمودی ( کمجا ) در ابعاد استاندارد 200×90،140،160 و180 ×80
•انواع تختخواب های تاشو دیواری افقی ( کمجا ) در ابعاد استاندارد 200×90،140،160 و180 ×80
•انواع تختخواب تاشو دیواری در ابعاد سفارشی
لازم به توضیح است که تختخوابهای کمجا ی چوبینکو از نظر عمق ( فاصله بیرونی تخت تاشو تا لبه دیوار) در دو سایز 40 سانتی متر و 60 سانتی متر موجود می باشد . تختخواب های تاشو با عمق 60 سانتی متر این امکان را به شما می دهد که در داخل کمد تخت یک گنجه بزرگ برای قرار دادن بالشت و لوازم خواب ، یک کمد خوب برای کتابخانه و یا هرمنظور دیگر و نیز یک دکور زیبا و شیک در داخل تخت داشته باشید که البته تغییر مشخصات و نمای داخل تخت تاشو برای شما نیز در زمان سفارش ممکن می باشد.
چوبینکو بمنظور استفاده بهینه از فضای اتاق علاوه بر تختخواب تاشو و کمجا ، کمد لباس ، میز آرایش ، ویترین ، دراور ، عسلی ، میز کامپیوتر ، کتابخانه و محصولات دیگری نیز طراحی و تولید نموده که آنها نیز بسیار کمجا بوده و در استفاده بهینه از فضای منزل شما مناسب و کاربردی می باشند .
جهت خرید و یا اطلاعات بیشتر شما می توانید به آدرس : شهرک صنعتی چاردانگه، خیابان هفدهم شماره 5
مراجعه نمایید .جهت آشنایی بیشتر محصولات می توانید به سایت اینترنتی ما به آدرس : www.choobinco.com مراجعه نمایید .آدرس ایمیل ما : info@choobinco.com
ادرس کانال تلگرامی ما decozin@
در ضمن چوبینکو در تمامی مناطق ایران و تهران نمایندگی فعال می پذیرد. جهت دریافت نمایندگی محصولات با شماره تلفن های بالا تماس حاصل نمایید و اطلاعات لازم را (از 09128920399 و 09125124830، کارشناسان فروش) دریافت نمایید




تخت ، تخت تاشو ، تخت دیواری ، کمجا ، تخت دوطبقه ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا