این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

1
فروش ال سی دی کرگ LCD KORG PA900,PA600, PA3XLE تماس بگیرید

فروش ال سی دی کرگ LCD KORG PA900,PA600, PA3XLE

%0
  • تهران تهران مرکز
1
اون توستر 60 لیتری بتیس حرفه ای لمسی 9,500,000 تومان

اون توستر 60 لیتری بتیس حرفه ای لمسی

%10
  • تهران تهران مرکز

آگهی های مرتبط

1
فروش ال سی دی کرگ LCD KORG PA900,PA600, PA3XLE تماس بگیرید

فروش ال سی دی کرگ LCD KORG PA900,PA600, PA3XLE

%0
  • تهران تهران مرکز
خانه هوشمند نویک تماس بگیرید

خانه هوشمند نویک

%0
  • قم قم
مبلمان  سینمایی هگزان طرح تماس بگیرید

مبلمان سینمایی هگزان طرح

%0
  • البرز کرج
1
اون توستر 60 لیتری بتیس حرفه ای لمسی 9,500,000 تومان

اون توستر 60 لیتری بتیس حرفه ای لمسی

%10
  • تهران تهران مرکز
ترموستات فن کوئل سقفی سه دور دو فصل آنالوگ هانیول مدل T6373 تماس بگیرید

جدیدترین آگهی الکترونیک

مونتاژ BGA با دستگاه BGA Machine تماس بگیرید

مونتاژ BGA با دستگاه BGA Machine

%0
  • تهران مرکز
مونتاژ بردهای الکترونیکی و BGA با دستگاه تماس بگیرید
UPS برق اضطراری باتری منبع تغذیه 0 تومان
آداپتور و منبع تغذیه سوپیچینگ 120,000 تومان

آداپتور و منبع تغذیه سوپیچینگ

%0
  • تهران مرکز
خرید انواع باطری و UPS دست دوم 0 تومان

خرید انواع باطری و UPS دست دوم

%0
  • اصفهان
خدمات مونتاژ برد الکترونیکی SMD-DIP-THT تماس بگیرید
هوشمندسازی ساختمان در گرگان | گرگستا تماس بگیرید

ویدئو وال لمسی پارس تاچ

در استان تهران تهران, | الکترونیک

طراحی و ساخت ویدئو وال (نمایشگر نانو اکرلیک غول پیکر تعاملی) متناسب با نیاز مشتری و با در نظر گرفتن فضای موجود با کیفیت تصویر Ultra HD , Full HD , HD و بالاتر از دیگر توانمندی¬های شرکت نو آوران هزاره دانش ( پارس تاچ) می¬باشد که تا کنون چندین نمونه از آن راه اندازی و مورد استفاده قرار گرفته است .
بهره گیری از تکنیک Edge Blending امکان ایجاد نمایشگرهای بدون درز و غول پیکر را میسر می سازد همچنین با در اختیار داشتن انواع سیستم های پیشرفته مدیریت تصاویر محدودیت های کنترلی ویدئو وال ها به حد اقل رسیده و کاربری با آن ها بسیار آسان تر خواهد بود .
از مزایای این سیستم ها می توان به : تعاملی (لمسی) بودن ، بدون درز و یکپارچه بودن تصاویر ، مدیریت آنی یا Real Time ، امکان طراحی کلیه ی جزئیات بر مبنای سفارش و اقتصادی بودن آن اشاره کرد .
بیشتر، بهتر و بزرگتر دیده شدن، نیاز ضروری هر برندی در بازار متراکم امروزی بوده و استراتژی کاهش هزینه راهی است برای حصول اطمینان بیشتر از بقای برند در بازار. از طرفی مقوله های مهمی چون آموزش و فرهنگ سازی نیز نیازمند تاثیرات غیر قابل انکار بصری و بر جسته سازی محتوای مربوطه می باشند.
یکی از راه های بهتر و بزرگتر دیده شدن و همچنین یکی از رویکردهای مدرن آموزشی، استفاده از نمایشگر بزرگ در اماکن مختلف تجاری، آموزشی و فرهنگی است و چه بهتر که این نمایشگرهای غول پیکر به ابزار تعاملی که برای کاربر و مخاطب جاذب و جالب توجه است نیز مجهز بوده و از طرفی با استفاده از تکنولوژی های جدید و قابل دسترسی قیمت تمام شده محصول برای مشتری به حداقل ممکن برسد. از این رو این شرکت با ارائه ویدئو وال چند لمسی بزرگ و با ابعاد سفارشی ، بدون استفاده از نمایشگرهای بزرگ و گران قیمت و توسط تکنیک های مدرن و فویلهای نانو اکرلیک ، سعی در مرتفع نمودن نیازهای مخاطبین در زمینه های مختلف از آموزش و تبلیغات گرفته تا سرگرمی و … نموده است.
ویدئو وال بزرگ پارس تاچ قابل نصب در داخل دکور و همچنین به صورت مستقل، دارای قابلیت تشخیص چند لمس همزمان و بدون درز می باشند. قابلیت تشخیص چند لمس همزمان امکان تعامل همزمان چند کاربر به صورت جداگانه و یا حتی کارهای گروهی را فراهم آورده و بر جذابیت سیستم می افزاید.


http://www.parstouch.ir

توجه: استفاده از مطالب این آگهی بدون درج منبع و نام مالک مجاز نبوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف پیگرد قانونی صورت می گیرد


ویدئو وال ، ویدئو وال لمسی ، ویدئو وال هوشمند ، هوشمند سازی ، تجهیزات سالن همایش ، هوشمند سازی سالن اجتماعات ، هوشمند سازی دانشگاه ها ، لمسی ، تاچ ، تبلیغات نوین ، تبلیغات لاکچری ، چند لمسی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا