این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی تورهای خارجی

1
تور لحظه آخری آنتالیا ویژه پا به پا سفر 7,999,000 تومان
1
مجـری تخصصی تورهای وان ترکیه پا به پا سفر 2,999,000 تومان
1
تور دقیقه 90 استانبول ویژه پا به پا سفر 3,999,000 تومان
تور ترابزون اقساطی از اصفهان 16,150,000 تومان
تور و بلیت استانبول ( همه روزه) تماس بگیرید

تور و بلیت استانبول ( همه روزه)

%2
  • تهران مرکز

تور اندونزی

در استان تهران تهران, | تورهای خارجی

کشور اندونزی با داشتن جزایر متعدد و بندرهای مهم از جمله بندر ساحلی بلاوان، ریو، بیتونگ و آمبون، در جنوب شرقی آسیا در خط استوا و بین اقیانوس هند و اقیانوس آرام قرار گرفته است. اندونزی لقب سومین کشور سرسبز جهان را به علت داشتن بخش زیادی جنگل و زمین های سر سبز به خودش اختصاص داده است. آب و هوای اندونزی به علت نزدیک بودن به خط استوا در مجموع دارای دو فصل گرم و مرطوب-بارانی است. اندونزی طبیعت و جزایر فوق العاده زیبایی دارد که در تور اندونزی میتوانید از آن ها بهره مند شوید. جاذبه های گردشگری اندونزی در نوع خودشان بی نظیر هستند. تنوع جزایر متعدد، وسیع بودن جنگل ها، برگزاری جشنواره های مختلف و تفریحات هیجان انگیز و جذاب، بخشی از این جاذبه ها است. اگر میخواهید تور ارزان اندونزی را تجربه نمایید، میتوانید با ورود به سایت نت تورز و عضویت در خبرنامه سایت از ارائه تور لحظه آخری اندونزی با خبر شده و یک تور ارزان اندونزی را برای خود ثبت نام کنید.

https://www.net-tours.net/category/تور-اندونزی


تور اندونزی ، قیمت تور اندونزی ، تور ارزان اندونزی ، تور لحظه آخری اندونزی ، تور اندونزی با هواپیما ، تور چارتری اندونزی ، تور آفر اندونزی ، جاذبه های اندونزی ، جاذبه های گردشگری اندونزی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا