این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

آموزش تخصصی تضمینی تعمیرات موبایل درتبریز تماس بگیرید

آموزش تخصصی تضمینی تعمیرات موبایل درتبریز

%15
  • آذربایجان شرقی تبریز
آموزش کامپیوتر،طراحی سایت,فتوشاپ,ICDL,ارزدیجیتال,بازارهای مالی تماس بگیرید
آموزش نصب و تعمیر دستگاههای کپی , فاکس و تکثیر                 تماس بگیرید

آموزش نصب و تعمیر دستگاههای کپی , فاکس و تکثیر

%15
  • آذربایجان شرقی تبریز
آموزش نصب و تعمیر دوربین مداربسته ,آیفون تصویری,اعلان حریق     تماس بگیرید
آموزش تعمیرات موبایل تماس بگیرید

آموزش تعمیرات موبایل

%0
  • کرمانشاه کرمانشاه

جدیدترین آگهی تعمیرات

دوره آموزش تعمیر موبایل کامتک

در استان تهران تهران مرکز, | آموزش تعمیرات

دوره آموزش تعمیرات موبایل در کامتک بصورت بخش نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری تقسیم بندی شده است. در آموزش تعمیر سخت افزار موبایل الکترونیک کاربردی موبایل و سپس تعمیر برد موبایل آموزش داده میشود.
آموزش کاربردی تعمیرات موبایل اول و پانزدهم هر ماه برگزار میشود و این مرکز با ۸ سال سابقه در آموزش یکی از قویترین مراکز آموزشی در تهران شناخته شده است. کارگاههای فوق پیشرفته کامتک را از سایت ببینید و به صورت حضوری نیز آنالیز کنید. استاد این مرکز که جهت تدریس تعمیر موبایل در نظر گرفته شده از تعمیرکاران خبره موبایل و تبلت میباشد.
آموزش در محیط کارگاهی و تعمیرگاه موبایل باعث رشد تجربه و توانمندی هر چه بیشتر شما می شود. معمولا کلاس تعمیر موبایل بصورت سه نفره و نیمه خصوصی است. عزیزان شهرستانی خوابگاه دارند. هزینه خوابگاه در طول دوره ۳۳۰،۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه کلاس تعمیرات تخصصی موبایل ۱،۵۸۰،۰۰۰ تومان هم سخت افزار و هم نرم افزار را شامل می شود. آموزش تعمیر تبلت نیز به همراه موبایل با شهریه ۵۰۰،۰۰۰ تومان میباشد.
روش اخذ گواهینامه فنی و حرفه ای موبایل، کسب وام از مراکز دولتی، راه اندازی کسب و کار با سرمایه اندک در آموزشگاه فنی و حرفه ای موبایل توسط مشاوران کامتک توضیح داده میشود.
جهت دیدن تصاویر کلاس تعمیر موبایل، آموزشگاه فنی و حرفه ای موبایل، ابزارهای تعمیرات و بخشی از فیلم آموزش تعمیرات موبایل و دریافت جزوه تعمیرات موبایل به سایت کامتک مراجعه کنید.
=================================
شرکت کــــــــــامتک
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید:
02188931933
09102148442
تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان، طبقه 5، واحد 4
tamiraat.com/mobile-repair-training/


آموزش تعمیر انواع موبایل ، آموزش تعمیرات قطعات موبایل ، آموزش سخت افزار موبایل ، آموزش نرم افزار موبایل ، آموزش تعمیر موبایل ، آموزش تعمیر گوشی سونی ، آموزش قطعات الکترونیکی موبایل


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا