این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های ویژه

آگهی های مرتبط

نماینده نیرو ترانس – فروش ترانس اندازه گیری – CT - PT تماس بگیرید
خرید انواع ترانس جریان (سی تی ) و ترانس ولتاژ (پی تی ) تماس بگیرید
کاراپوش تماس بگیرید

کاراپوش

%0
  • تهران تهران مرکز
خرید سکسیونر – دژنکتور – ریکلوزر تماس بگیرید

خرید سکسیونر – دژنکتور – ریکلوزر

%0
  • تهران تهران مرکز
خرید سکسیونر – دژنگتور – ریکلوزر تماس بگیرید

خرید سکسیونر – دژنگتور – ریکلوزر

%0
  • تهران تهران مرکز
فروش ترانس جریان ( سی تی ) و ترانس ولتاژ ( پی تی ) تماس بگیرید
فروش انواع مانومتر ،فشارسنج و گیج فشار و دما تماس بگیرید
هایگلاس ای جی تی تماس بگیرید

هایگلاس ای جی تی

%0
  • تهران تهران جنوب

جدیدترین آگهی پوشاک

 کیف فلاکسی تماس بگیرید

کیف فلاکسی

%0
  • مشهد
کیف استخری تماس بگیرید

کیف استخری

%0
  • مشهد
فروش ساعت مچی 159,000 تومان

فروش ساعت مچی

%0
  • تهران شرق
تولید کاور لباس شرفی تماس بگیرید

تولید کاور لباس شرفی

%0
  • تهران جنوب
فروش اسپان باند پارچه سوزنی پارچه یکبار مصرف تماس بگیرید
چمدان نشکن فایبرگلاس چمدان مسافرتی 0 تومان
نوار برزنتی نوار سراجی نوار سوزنی 0 تومان

نوار برزنتی نوار سراجی نوار سوزنی

%0
  • تهران جنوب

مرکز تخصصی طراحی و تولید البسه مدیریتی، مهندسی وسرپرستی

در استان تهران تهران مرکز, | خرید و فروش پوشاک

مرکز تخصصی طراحی و تولید البسه مدیریتی، مهندسی و سرپرستی
مجموعه مهندسی پوشاک آرمان پوش به عنوان اولین و تنها گروه مهندسی پوشاک در ایران ، با تکیه بر دانش فنی روز مهندسی پوشاک در جهان و ارتباط تنگاتنگ با دانشگاه های معتبر دنیا به ویژه در هنگ کنگ ، آمریکا ، آلمان و کره جنوبی و نیز با تکیه بر تجربه اساتید این حرفه ، محصولات خود را با رعایت آخرین استاندارد های روز دنیا و بر پایه طراحی مهندسی و متناسب با مصرف نهایی طراحی و با بهره جویی از تکنولوژی های مدرن تولید پوشاک در اختیار بازار مصرف داخلی و برخی از بازارهای خارجی در حوزه خاورمیانه قرارداده است .
یکی از رویکرد های مهم واحد بازرگانی مجموعه که تحقق آن با همکاری واحد مهندسی مجدانه پیگیری می شود ، ایجاد بستر مناسب برای انتخاب محصول مناسب و دارای مشخصات کیفی منطبق با مورد مصرف برای مشتریان و بازار هدف محصولات مجموعه است که در کنار اهداف متعالی مجموعه در ورود علم پوشاک به صنعت کشور و تلاش شبانه روزی برای ارتقای سطح علمی و کیفی محصولات این صنعت عظیم همواره در دستور کار قرار دارد.
متخصصین مجموعه با تلاش شبانه روزی و حداکثری خود و با تکیه بر رعایت اصول حرفه ای و نیز تکریم اخلاق انسانی و اسلامی با جلب حمایت معنوی دولت خدمتگزار سعی در فراهم آوردن مرکزی تخصصی جهت طراحی مهندسی و تولید البسه صنعتی با کیفیتی فراتر از حد مطلوب که خط قرمز حداقلی در آن رعایت استاندارد های داخلی و رعایت حداکثری استاندارد های بین المللی است و با خط مشی طراحی متناسب با مصرف نهایی پیگیری می شود گام های بسیار قدرت مندی را برداشته اند.
استفاده از خدمات این مجموعه را تنها به مدیران آگاه و متعهدی که با بصیرت بالای خود در پی استفاده از تمامی ابزار های ممکن جهت ارتقا بهره وری نیروی انسانی و نیز فراهم آوردن شرایط مناسب محیطی برای کار هستند توصیه می نماییم .
***********************
شرکت مهندسی پوشاک آرمان پوش
طراحی مهندسی انواع البسه صنعتی و تولید انواع لباس های کار ( به ویژه کاپشن مهندسی ، کاپشن و کت مدیریتی، کاپشن و روپوش سرپرستی) ، لباس هاس فرم و پوشاک تبلیغاتی ( لباسکار ، تی شرت، کلاه و... )، مشاوره و اجرای پروژه های علمی و صنعتی پوشاک ، مشاوره و راه اندازی خطوط تولید پوشاک و ...
www.armanpoosh.com
info@armanpoosh.com
880 140 88 - 021


طراحی مهندسی ، ، لباس مدیریتی ، ، کت مدیریتی ، ، کاپشن مهندسی ، ، کت مهندسی ، ، ارتقای بهره وری ، ، کاپشن مدیریتی ، ، کاپشن سرپرستی ، ، روپوش سرپرستی ، ، لباس صادراتی ، ، لباس استاندارد ، ، مهندسی پوشاک ، ، تی


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا