این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

مستربچ شفاف و براق کننده تماس بگیرید

مستربچ شفاف و براق کننده

%0
  • اصفهان اصفهان

جدیدترین آگهی پلاستیک

نخ سبدبافی تماس بگیرید

نخ سبدبافی

%0
  • تهران جنوب
نخ سبدبافی پلاستیکی تماس بگیرید

نخ سبدبافی پلاستیکی

%0
  • تهران جنوب
برش لیزری پلکسی گلاس تماس بگیرید

برش لیزری پلکسی گلاس

%0
  • تهران مرکز
فروش سبد 40 کیلویی تماس بگیرید

فروش سبد 40 کیلویی

%0
  • قزوین
تولید درب بغل آجدار دهانه 38 تماس بگیرید

تولید درب بغل آجدار دهانه 38

%0
  • تهران مرکز
واشرسیل القایی تماس بگیرید

واشرسیل القایی

%0
  • تهران مرکز
درب بطری پلاستیکی با روکش آلومینیوم تماس بگیرید
خدمات قالبسازی و تزریق پلاستیک تماس بگیرید

مستربچ های رنگی،افزودنی و کامپاند های مهندسی

در استان تهران تهران, | پلاستیک

شرکت سیرنگ دانه ناژین در سال 1387 با راه اندازی خطوط مدرن تولید انواع مستربچ و کامپاندهای مهندسی، آغاز به کار نموده است . و از آن زمان تا کنون با استفاده از دانش روز استعدادهای متخصصین دانش بنیان طرح های متوالی توسعه و تجهیز آزمایشگاه تخصصی پلیمر و مستربچ را هم زمان با ایجاد خطوط تولید, محصولات جدید و کالرمچ دقیق قطعات با شید رنگ های متنوع را شروع نموده و محصولات متنوعی شامل : انواع مستربچ های سفید , صدفی با درصدهای مختلف پوششی, مستربچ های رنگی در 10000 شید رنگ ساده، صدفی، متالیک و انواع پلیمرهای صنعتی تقویت شده مورد استفاده در صنایع خودروسازی، لوازم خانگی، صنایع بسته بندی و فیلم، انواع لوله های پلیمری، روکش سیم و کابل، لوازم کامپیوتری، محصولات بادی و تزریقی و سایر صنایع تخصصی را تولید می نماید .
شایان ذکر است محصولات این شرکت، زیر نظر مشاوران متخصص آلمانی و همچنین با استفاده از رنگ دانه ها و افزودنی های درجه یک اروپایی، علی الخصوص ساخت کشور آلمان، تولید می گردند.
محصولات تولید شده علاوه بر توزیع در کشور به جهت یکنواختی و ثبات کیفی و قیمت تمام شده مناسب به کشورهای همجوار صادر شده است و با بهره مندی از امکانات ذکر شده، توانایی تولید با استاندارد های جهانی و رقابت با محصولات خارجی را داشته و بدین وسیله آمادگی خود را جهت همکاری با آن شرکت محترم اعلام می نمائیم و معتقدیم با اتکا بر تخصص ، تعهد ، خلاقیت و مشتری مداری خود می توانیم حضوری پر رنگ به عنوان شریک تجاری امین و قدرتمند در حوزه های مختلف صنایع و شرکتها و محصولاتشان داشته باشیم.
http://sirangdaneh.co


مستربچ رنگی ، مستربچ افزودنی ، کامپاند مهندسی ، مستربچ سفید ، مستربچ مشکی ،


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا