این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

جدیدترین آگهی چاپ و تبلیغات

کاراپوش تماس بگیرید

کاراپوش

%0
  • تهران مرکز
تولیدوچاپ نایلون،تولیدوچاپ نایلکس تماس بگیرید
کارت ویزیت های برش خاص (برش دلخواه) تماس بگیرید
عکاسی تبلیغاتی و صنعتی اوکسیان استودیو 2,000,000 تومان
1
 فروش لیزر حکاکی و برش  غیر فلزات تماس بگیرید

فروش لیزر حکاکی و برش غیر فلزات

%0
  • تهران مرکز

کلاه تبلیغاتی

در استان تهران تهران, | آگهی های خدمات چاپ و تبلیغات

کلاه تبلیغاتی در طرح ها و رنگ های مختلف و اشکال گوناگون تولید می شود ما تعدادی از انواع آن را که مورد اقبال بیشتری قرار دارد را معرفی و پیشنهاد می کنیم همه انواع کارهایی که ما به شما پیشنهاد میکنم با بهترین کیفیت مواد و دوخت عرضه می گردد.کلاه تبلیغاتی کلاه های تولیدی شرکت تبلیغاتی لوتوس شرق در طرح ها و شکل های مختلف اعم ازکلاه پارچه ای (کلاه کتان و کلاه فلامنت) ، کلاه کاغذی ،کلاه فومی ، می باشد. کلاه تبلیغاتی پارچه ای نوع دیگری از هدایای تبلیغاتی است که قابلیت این را دارد تا نام شرکت یا محصول و برند روی آن گلدوزی و یا چاپ شود. کلاه تبلیغاتی پارچه ای به صورت شش ترک یا همان شش تکه و یا جلو تلویزیونی یا همان جلو ویترینی تولید می شوند و همچنین می توان در تولید کلاه تبلیغاتی پارچه ای از تکه دوزی های رنگی هم برای زیباتر شدن کلاه تبلیغاتی استفاده کرد.
شماره تماس :
02166578805
02166578815
09122260190


کلاه ، کلاه تبلیغاتی ، تولید کننده کلاه ، کلاه تبلیغاتی کاغذی ، کلاه تبلیغاتی کتان ، چاپ روی کلاه تبلیغاتی ، تولید کلاه تبلیغاتی ، فروش کلاه تبلیغاتی ، تولید کلاه تبلیغاتی ، چاپ کلاه تبلیغاتی ، قیمت کلاه


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا